Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13881 til 13900 af 42938
-
Hvorfor skal fysik/kemi være obligatorisk?
ForumindlægDer er noget jeg simpelt hen ikke forstår. Hvordan kan det være, at det for folkeskole elever skal være obligatorisk, at skulle til mundtlig fysik eksamen. Det er noget de fleste ikke skal bruge frem over, og noget som de fleste ikke engang skal have på gymnasiet. Det kan da ikke være rigtigt d... -
Årskarakter som eksamenskarakter
ForumindlægDet er sandt at de fag man ikke har været til eksamen i, og kun har fået en årskarakter i, tæller som en eksamenskarakter, ikke?? Altså hvis man f.eks. har fået 10 i mundtlig dansk, så tæller den med som en "eksamen" i snittet for eksamenerne, ikke?? Eksamenssnittet og årskaraktersni... -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej (: jeg skal snart om til mundtlig billedkunst eksamen. men har slet ikke fået noget konkret svar på hvordan det forgår? er der nogle der har prøvet det før? og er der nogen der har en pensum liste til selve eksamen ? hvad er vigtigst at kunne/ læse på ? håber virkelig på at få en mas... -
Adgang på HA
ForumindlægHej Alle :) Nogen som ved, om man for at komme ind på HA studiet på uni, skal bestå matematik? Jeg har faget på A, og det kræver kun b. Men skal jeg bestå mit A fag, i årskarakter og til en evt. eksamen? Mvh Esben -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Fem A-fag - HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der på nuværende tidspunkt går i 2.g og skal til at beslutte mig for et ekstra valgfag. Jeg har i forvejen en hård studieretning med mange afleveringer, som hedder biotek A, matematik A og fysik B. Alligevel overvejer jeg stærkt at hæve tysk fortsætter B til A niveau, da jeg ... -
Fysik på B niveau? Hvad er forskellen?
ForumindlægHey! Så jeg sidder lidt i en klemme.. Jeg skal nemlig vælge enten biologi eller fysik op på B niveau. Jeg kan 100% bedre li biologi, og jeg endte da også med et 10 tal i eksmaen så på en måde ville det jo være synd at ændre hvis nu jeg ikke kommer op og får en lige så god karakter.. Til ... -
gloser søges!!!
ForumindlægNogen der kunne være meget hjælpsomme og give mig nogle fransk gloser? -
matematik c, eksamenssæt med udregninger
ForumindlægHej alle, Skal til skriftlig eksamen på mandag og dumpede i går mundligt. Vil meget gerne have nogen gamle eksamensopgaver med udregninger, så jeg kan se hvordan de forskellige ting bliver løst. Skal sidde og terpe nu. Kan nogen hjælpe?? -
Opgave om 11 september
ForumindlægHej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise -
Lille spørgsmål .. :I
ForumindlægHej .. Jeg skal på Herlev Gym efter sommerferien og har valgt, studieretning 8: Engelsk A, tysk fortsættersprog A, psykologi C ...Mit spørgsmål er så, hvad der egentlig forventes når jeg har valgt tysk A, da jeg er lidt bekymret over om jeg overhoveder kan være med på det niveau, da jeg ikke er s... -
Hæve Tysk fra B- til A-niveau?
ForumindlægHeejj allesammen :) Jeg har gået og tænkt lidt eller retter sagt rimelig meget på, om jeg skal hæve mit tysk fra b- til a-niveau. Nogen som har kendskab til det? - Og hvis ja, kan i ikke fortælle mig den overordnede forskel der er på disse to niveauer, altså mht. til grammatik osv, er det for svæ... -
Andengradspolynomium, graf + ligning?
ForumindlægHey gutter. Jeg har en opgave der lyder: Beskriv sammenhængen mellem parablens ligning og parablens skæring med koordinatakserne. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal komme videre :) Tidligere halvdel af spørgsmålet lød: Gør rede for andengradspolynomiets graf og toppunkt Det har jeg dog fået klaret -
Synopsis moderne lyrik!
ForumindlægJeg er ikke særlig stærk i dansk, så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal lave på min synopsis! Jeg har moderne lyrik! Alt hjælp kan bruges! -
Påvise eksponentielle sammenhænge
ForumindlægHar fået til opgave at "påvise eksponentielle sammenhænge" men er lidt i tvivl om hvad spørgsmålet går ud på? Er der en der gider komme med en forklaring på let dansk da det er et godt stykke tid siden jeg har haft om det. Tak -
universitet
ForumindlægHej Hvis man nu skal søge ind på universitet, og der står specifikke adgangskrav, skal være bestået, er det så både mundtlige og skriftlig, man skal bestå?? For at komme ind?? -
Gengivelse af synopsen
ForumindlægMå man godt til AT-eksamen gengive sin konklusion, som der står i synopsen? Hvor meget af det må man gengive igen? -
Hvordan siger man...?
ForumindlægHej:) Jeg skal op i mundtlig fransk i morgen og følte mig egentlig rimelig sikker indtil jeg opdagede at jeg ikke kan følgende sætning på fransk: "Jeg vil gerne perspektivere historien til..." Nogen der kan hjælpe med det? Eller noget der ligner? På forhånd tak! -
ligevægtens naturlige placering?
ForumindlægJeg sidder og øver til mundtlig kemi b-niveau. Under spørgsmålet ""kemisk ligevægt og Le Chateliers princip" skal jeg bl.a. omtale: - ligevægtens naturlige placering sammenholdt med størrelsen af ligevægtskonstanten. Hvad menes der med dette? Jeg forstår ikke formuleringen.. -
In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i tysk mundtlig imorgen, og har trukket teksten "In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise" af Christine Resties. Er der nogen der måske har arbejdet med det, og kan hjælpe mig? Den hører under emnet Plicht und moralisches Handeln, alt det her med Stasi og DDR....
