Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 13901 til 13920 af 18958
  • Haster

    Forumindlæg
    Hey alle. Sidder med en mega nedern tysk stil om en tekst der hedder "Rote Korallen" nogen der har nogle noter, en stil. Alt kan bruges :) Mvh Zulle12
  • Oversættelse af én enkel sætnig!

    Forumindlæg
    Kan ikke helt få oversat denne sætning til korrekt tysk: Først efter deres død har betydningsfulde germanister færdiggjort ordbogen efter brødrenes forbillede.
  • Rettelse nr. 2

    Forumindlæg
    En der viol rette min oversættelse fra dansk til tysk? Jeg har førhen postet teksten, men har nu selv foretaget en hel rettelser, så ville høre om der var en der gad at se den igennem?
  • MEGA kort sætning!

    Forumindlæg
    Hviordan oversætter jeg denne sætning korrekt? Også det tyske sprog havde deres store interesse er det: Auch die deutsche Sprache hatte ihr große Interesse?
  • frederik hetman: Antonella

    Forumindlæg
    hej er der nogen som kan hjælpe mig med at fortolke teksten "frederik hetman: Antonella" er rimelig død.... hvis du svare vil d,u ikke så svare på tysk ?:) mange tak på forhånd
  • At have...

    Forumindlæg
    Hvordan siger man at have på tysk? Fx i denne sætning: det ser altid smart ud at have en sort jakke på = es sieht immer schick eine schwarz Jacke ...???
  • At have...

    Forumindlæg
    Hvordan siger man at have på tysk? Fx i denne sætning: det ser altid smart ud at have en sort jakke på = es sieht immer schick eine schwarz Jacke ...???
  • Kigge på min tekst?

    Forumindlæg
    Hejsaa. er der nogen der vil læse noget som jeg har skrevet på tysk.. I skal ikke rette, bare fortælle hvad jeg skal lægge mærke til osv. Hvis i vil rette sender jeg teksten til jer. (:
  • oversættelse

    Forumindlæg
    du ikke må glemme er at man kan være så utrolig sårbar og hengiven til et andet menneske,som er forstående.at man glemmer den ene som man jo egentlig elsker og begærer rigtig meget. hvem kan oversætte til tysk?
  • Konklusion til SRO

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skriver man den perfekte konklusion? Jeg har altid haft problemer med begyndelsen på en konklusion, så har i ikke lige nogle fif til hvordan. Jeg skriver i engelsk/tysk så det skal passe til sådan nogle fag.
  • hvad?

    Forumindlæg
    Du må ikke glemme,at man nogen gange kan være sårbar og så hengiven til et andet forstående menneske,at man helt glemmer den man jo i bund og grund elsker og begærer meget. hvordan skriver man det på tysk?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med at oversætte følgende sætning fra dansk til tysk. "Håndbolden giver måske også spillerne grund til at tænke." På forhånd tak
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en tysk oversættelse og ved ikke lige hvordan jeg oversætter: da han var blevet 25 år. Det er en autentisk tekst, som tydeligt viser os. håber på hjælp:::
  • Rette afl. på 10 sætninger??

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere en tysk stil (på 10 korte sætninger omkring henførende stedord) på tirsdag.. Nogen der vil rette?? Det er kun 10 sætninger.. Skriv hvis I vil.. så sender jeg den..
  • Oversættelse af en enkel sætning (haster)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen kvikke hoveder der ved, hvordan man skriver nedenstående på tysk: "Er der nogen der ved, hvorfor vi skal aflevere samfundsfagbøgerne, når vi skal afslutte faget næste år?"
  • Kongruens

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Måske er det her et dumt spørgsmål, men i sprog som f.eks tysk retter verbalet sig i person og tal efter sætningens subjekt (kongruens). Hvordan kan det være, at man på dansk ikke mærker så meget til kongruens?
  • Hjælp til simpel sætning

    Forumindlæg
    HEJ! Jeg er meget usikker på ordstillingen i tysk... Jeg skal skrive: "Det var meget interessandt at følge hovedepersonens udvikling gennem filmen." Er der nogen der kan hjælpe?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    jeg har skrvet et indlag ved navn rettelse, ingen har svaret er der ingen der vil kigge på den bare en gang pleass.. jeg har brug for hjælp indlægget er ved tysk ( kategori)
  • Hjælp, det haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og laver projekt, jeg skal skrive om erhvervsstruktur i det tyske markedet.. Nogle som kan hjælpe mig, at forklare hvad erhvervsstruktur betyder? Håber I kan hjælpe mig
  • lige en hurtig én

    Forumindlæg
    Hej alle, Kan man godt skrive nedenstående på tysk? "Es ist sehr langweilig, aber ich muss" Er i tvivl om der skal stå noget efter muss, kan nogle hjælpe mig?