Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 13961 til 13980 af 32040
-
SU som udeboende- England?
ForumindlægSom titlen antyder vil jeg høre, om man modtager SU som udeboende, hvis man tager en bachelor ved et college ved et engelsk universitet? Altså, man er vel stadig tilmeldt folkeregistreret herhjemme, og man kan vel ikke opgive at et college hvor man bor 6 mdr. om året som sin bopæl. Endvidere: Mod... -
nogen der vil læse min stil igennem og fortælle mig hvad du syntes
ForumindlægHalløj alle sammen;-) jeg er ved at skrive en engelsk stil og jeg tænkte på om der er nogen der vil læse den igennem og give mig noget feedback, så jeg ved hvad jeg kan gøre bedre.. stilen er på 350 ord. håber virkelig der er nogen der vil. Du kan bare lige skrive herinde, så kan jeg sende de... -
NEEEEEJ EKSAMEN !!!!
Forumindlæg. Heej Jeg har virkelig brug for noget hjælp .. Hmm, Jeg skal lave en disposition til engelsk eksamen. . Jeg kal følge diss regler: Disposition: main topic (love) your own topic (heading) find 8-10 normal pages. Motivation for choice of topic Plan for presentation Literature list - 5... -
JEG SKAL?
ForumindlægJeg skal beskrive to lande på engelsk, så min klasse kan gætte hvilke to lande det er. Jeg har skrevet sådan her om Syrien: There are very hot. The capital is Damascus. Jeg har skrevet sådan her om Egypten: There are always hot, also in the winter, the capital is Cairo, Many touriste come to the ... -
Er det bare en skrøne?
Forumindlægjeg skal op i engelsk(FSA) den 4. juni kl. 8. Dvs. den allerførste dag og tid, det overhovedet er muligt at komme op. jeg har store forventninger til at det skal gå godt. Derfor er jeg meget interesseret i at vide om det bare er en skrøne at censor ikke giver de høje karaktere lige fra morgenstun... -
Hot spot - emne
ForumindlægHej Folkens :) Jeg skal begynde med at skrive om et emne imorgen, altså en fremlæggelse - ENGELSK! Jeg må helt selvom, hvad jeg vil fortælle om, men det skal vare tre minutter yderligere skal jeg ikke have meget at kigge på. Men ved virkelig ikke, hvad jeg vil tale om, så ville spørge om nogle af... -
Afgangsprøver
ForumindlægHej Jeg begyndte i 10.klasse i mandag, men er hurtigt blevet forvirret over de afsluttende prøver til sommer. Ved godt jeg er tidligt ude, men vil gerne have styr på det. Altså hvad skal man op i, og hvad er valgfrit? Jeg har tysk, dansk, matematik, fysik og engelsk. Og hvad nu hvis nogle a... -
Lønnet hjælpelærer søges. Indre København.
ForumindlægHej, jeg søger desparet en hjælpelærer i dansk, engelsk, matematik, fysik. Evt flere fag. Jeg går i 9 klasse, og har virkelig brug for hjælp lige her det sidste år. Måske en lærer der kan være med mig her indtil 9 klasse afgangseksamen. Vil gerne aftale nogle faste dage evt på et biblotek, hjemm... -
Frost at midnight
ForumindlægHej Alle Håber i vil hjælpe mig, jeg har fået en opgave der lyder jeg skal skrive en gammel digt om til en måde så det lyder mere so det engelsk man skriver på i dag. Jeg har prøvet lidt men håber på en af jer kan hjælpe mig videre. På forhånd tak. Therefore all seasons shall be sweet to thee, ... -
Er der nogen der ville rette på min stil :)
ForumindlægHej, er dernogen der ville rette på min stil. Jeg er nemlig elendig til Engelsk :) How brands influence our lives? Branded products can affect our lives in different ways it can affect us financially or can lead to bullying especially in schools. There are different people, someone goes into bran... -
Japans muligheder ift. at forsvare sig mod atombomben
ForumindlægEr der nogen der har gode kilder til, hvor jeg kan læse om, hvorvidt Japan havde mulighed for at forsvare sig/ afværge anvendelsen af atombomberne? Det handler om mit diskussion-spørgsmål i min SRP. -
SSO- The Fight Club
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SSO på Hf. Har valgt at skrive i faget engelsk, og har købt bogen "the Fight Club" ligeledes på engelsk ;-) Opgaven skal da skrives på dansk ikke? Og resumé på engelsk.. Skal snart aflevere min tilmelding, men er i tvivl om hvordan´jeg skal vælge emne/område. Det er... -
Jura fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, samt e... -
Ejefald
ForumindlægHej Alle :) Jeg sidder og skal oversætte en tekst fra dansk til engelsk, og skal derfor bruge ejefald. Jeg mangler at finde de sidste, der skal nemlig være et bestemt antal af hver, nogle der kan hjælpe? :) PFT :) -
Hjælp til at rette
Forumindlæger der ikke lige en der kan hjælpe mig med at se om jeg har oversat rigtigt fra dansk til engelsk? Dansk: En dag flygter en ung butikstyv fra Auggies tobaksbutik og undgår at blive fanget. Under flugten taber han imidlertid sin tegnebog. Auggie samler den op og overvejer at ringe til politiet, m... -
Den mindste skrifttype
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive SRP, men jeg har desværre lavet lidt for mange sider, og i stedet for at slette mit hårde arbejde vil jeg gerne finde en lille skrifttype, hvilket jo forhåbentligt kunne skære nogle sider ned, men jeg har ikke selv fundet nogle tilfredsstillende mellem dem Wor... -
Fibonaccital bevis
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med min SRP og har problemer med et bevis. Jeg skal bevise denne sætning: Fn+3=Fn+2*Fn+1 Jeg skal bevise sætningen ved hjælp af induktion, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre det og har virkelig prøvet at søge information. Håber der er en der vil hjælpe. På ... -
HJÆÆÆLP :(
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP , men jeg forstår ikke en del af min problemformulering. Jeg skriver om tuberkulose. Bio A og His A "Analyser sygdomsforløbet forbundet med tuberkelbakterien i en samtidig vurdering af bakteriens evne til at sprede sig i befolkningen i 1800-tallet" H... -
Jers mening?
ForumindlægHar i nogensinde, kommet til at tænke på at det ville bare være så meget nemmere og aflevere en andes 3.g'ers studieretningsprojekt, som går på et andet gymnasium? (og opgaven havde fået en god karaktere) Så behøvede man jo ikke og skrive den selv.. Man må jo selv bestemme hvad man vil skrive... -
studieretnings fag
ForumindlægHej hvad stiller man op hvisman dumper i sit studieretningsfag på B niveau ? skal man starte forfra eller skal man klage og hvor og hvem klager man til.
