Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 13981 til 14000 af 154034
-
Karakter??
ForumindlægNogen der ved hvornår man får de skriftlige karaktere?? -
Klage?
ForumindlægHej, Hvad skal man gøre hvis man vil klage over en karakter, man har fået for en skriftelig aflevering på gymnasiet? -
Eksamen
ForumindlægHej Hvordan foregår den skriftlige og mundtlige eksamen i samfundsfag på B? -
offentliggørelse af eksamenskarakter?
ForumindlægHej, Er der nogen, der ved, hvornår man får de skriftlige eksamenskarakter af vide? -
Kan et i-land udvikle sig?
ForumindlægJa over skriften siger sig selv, kan et i-land udvikle sig? i så fald hvordan? Tak Hilsen mig -
Nogen der hjælper med engelsk?
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med en engelsk stil?? Det skal være en der er god til skriftlig engelsk -
Terminsprøve gode råd
ForumindlægHej, Jeg har enterminsprøve i skriftlig fysik. Har I nogle gode råd? -
Basesekvens
ForumindlægHej er der nogen der har et par minutter hvor de kan hjælpe mig med at besvare det vedhæftede spørgsmål? Tak på forhånd! -
Matematik B
ForumindlægHej Jeg har problemer med opgave 10 - b i den nedenstående link. Kan en eller anden ikke hjælpe med mig at forstå og løse denne opgave. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20e... -
Beregning af koordinatsæt
ForumindlægHej alle. Først: Dette er en udvidelse af en opgave fra årets skriftlige eksamenssæt til folkeskolen, som jeg har lavet til mig selv. Det er altså ikke noget med at det skal afleveres og at jeg gerne vil have et klogt hoved til at give mig det korrekte svar. Nå, men helt min problemstilling... -
HJÆLP! Terrorisme 11. september
ForumindlægJeg er i gang med en historie-/danskopgave og jeg har brug for en historisk kilde herunder meget gerne en udtalelse fra Al Queda om deres angreb på World trade center den 11. september, men jeg kan ikke finde den nogen steder?? Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget eller bedre noget på sk... -
Rettelse af tysk oversættelse.
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse af et dansk stykke vi fik. dansk til tysk, har prøvet så godt jeg kunne men jeg har virkelig brug for noget hjælp. så hvis der er nogle der har tid til lige at se på det og rette det og meget gerne skrive lidt om hvorfor der er sådan. :) Min hverdag - Mein ... -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
Sociologi
ForumindlægHey! Jeg er 3.g'er som overvejer at læse sociologi. Men det bliver nok ikke på ku da mit snit ikke er højt nok... I stedet vælger jeg at søge på Auu. Ville bare gerne spørge om der var nogle f jer der studerer derude og evt kunne fortælle lidt om studiemiljøet osv osv? På forh... -
Reducering!!!
ForumindlægHej :-) Hvordan regner man det her ud ; A^2 * A^5 / A^3 -
Bedre til engelsk.
ForumindlægHej, kan i hjælpe mig med hvordan jeg kan blive bedre til engelsk? jeg ser mange engelsk film med tekster osv, læser meget osv, men jeg sys stadig jeg mangler mere end jeg burde kunne, hvordan kan jeg blive bedre?, har i nogle råd? -
Undren over karakter og problemformulering
ForumindlægJeg har en god ven som netop har modtaget karakter for sin SRP, hvilket har skabt stor undren. Derfor har vedkommen sendt opgaven til mig og ønsker min mening. Det første der springer i øjnene er den problemformulering som vejleder har formuleret, aldrig har jeg set så lang og omstændig problemfo... -
terminsprøve
ForumindlægHeej med jer allesammen . jeg skal op i terminsprøve i næste uge og vil virekelig gerne vide, hvordan det var eksamen i sommers . Ville også gerne hvordan det var i Bioglogi, geografi og Matematik . på forhånd tak :D -
I,Robot?
ForumindlægHej SP, går i 3g og skal til at finde på et emne til (gys!) AT-eksamen... Emnet er, som i nok ved "fremtiden-visioner og forudsigelser".. FEDT, tænkte jeg, for har længe været meget faschineret af filmen "I,robot", ikke kun fordi det er en djævelsk god film, men også pga. dens... -
Evolutionsteorien
ForumindlægNogen som har forstand på Darwins teorier, og kan forholde sig til det? Jeg arbejder i øjeblikket med en projektopgave, hvor jeg pt skal skrive om hvordan USA forholder sig til evolutionsterorien, og hvordan den har ændret menneskets syn på livets opståen, i forhold til den kristne skabelsesber...
