Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14021 til 14040 af 42938
-
Dispension (førsteårsprøven på uni)
ForumindlægJeg står og skal op til mundtlig eksamen på uni og har måtte indse, at jeg ikke bliver i stand til at gå op. Det bunder i et psykisk problem, jeg altid har haft med mundtlige eksamener. Selv når jeg har en lang læseferie, går jeg nær ned med stres, fordi jeg presser mig selv for hårdt - Jeg ... -
Hjælp til UCAS
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at udfylde min ansøgning på UCAS, og jeg er nået så langt, at jeg har tilføjet min adgangsgivende eksamen (Danmark-Højere Teknisk Eksamen), men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg kan indtaste mine karakterer. Skal man bare finde sin gymnasielle uddannels... -
Ekspotentielle funktioner
ForumindlægHej.. Jeg skal til mundtlig eksamen i MAT B imorgen.. Jeg kigger på eksamensspørgsmålet om ekspotentielle funktioner, hvor man bl.a. skal komme med nogle eksempler fra hverdagen der opfører sig "eksponentielt".. Er der nogle af jer, der har et eksempel og udregningen af det, som jeg k... -
Består jeg matematik?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man består matematik, hvis det skal være brugbart til en uddannelse efter gymnasiet. Jeg fik 4 i skr. og mundt. matematik i afsluttende årskarakter på b-niveau og skal nu op til sygeeksamen snart. Jeg regner med at få 00 i eksamen. Hvad er reglen for bestået/ ikke... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Matematik C til B - pensum?
ForumindlægHej alle derude! Jeg skal til at starte paa 3.G - stx. I den forbindelse har jeg faaet den glaede at skulle opgradere matematik fra C-B i forbindelse med opgradering af samfundsfag. Da matematik ikke frembragte den stoerste interesse i 1.G hvor jeg havde det paa C-niveau, vil jeg derfor gern... -
Dumper jeg??? angivet forkert antal anslag i opgave + overskredet! :-(
ForumindlægJeg går på min første boglige uddannelse :'). og har aldrig skrevet en opgave... Eller det har jeg så nu, dog med min oblikatioriske studiegruppe. Vi har gået på markedsføringsøkonom uddannelsen i 2 mdr. idag og har lige afleveret vores første eksamen skriftlige eksamen som vi skal op og fo... -
eksamenskarakter/årskarakter - forskel ' HJÆLP!?
ForumindlægHeeeeej! Nu har jeg læst SÅ mange gange, at menensker får 12 til prøver/eksamener selvom de lå på 4 (eller noget andet) i årskarakter, og omvendt, at mennesker, der får 12 i årskarakter er dumpet ned på 4 til eksamener! Jeg snakker ikke om noget bestemt fag (hvilket også er ligegyldigt), me... -
Eksempler på Religion C Eksamenstekster?
ForumindlægHey, jeg skal til eksamen om nogle få dage, så ville høre om der var nogen der havde nogle eksempler på nogle klassiske eksamenstekster indenfor Religion C? Jeg kan komme op i: Kristendom, Islam, Buddhisme og Religionskritik. Ville være meget værdsat, hvis der var nogle af jer der havde nogle t... -
sygeksam
ForumindlægHej alle.... Jeg har fået en lille hjernerystelse da en personalbil igår kørte i mig. Jeg har fået at vide at min læge at jeg ikke skal op til eksam da jeg har lidt sværet med at koncentrer mig. Mit spørgsmål er så nu når jeg først skal op til sygeeksamen i august, hvordan ka jeg så sende min ... -
Dumpe et fag?
ForumindlægHej Studieportalen. Har lige et hurtigt spørgsmål mht. til eksamen. Jeg går i 2. på HHX, og klarer mig rimelig godt med 7, 10, 12 i alle fag, undtagen matematik B hvor jeg får 02. Jeg er helt 'lost' i alt det satans differentialregning og alle de andre emner. Tænkte på, hvis jeg nu træ... -
Studie Område 2 (HTX)
ForumindlægHej! Jeg har min sidste eksame på HTX på Tirsdag, i SO-2 (Studie Område 2). Jeg er ret blank for hvordan man skal sætte sådan et powerpoint op, altså hvordan jeg skal fremlægge det, og hvilke informationer jeg skal have med. Tænkte derfor om ikke der var nogen der har et powerpoint fra tidligere ... -
Overvægt og undervægt
ForumindlægHej guys. Jeg skal snart til eksamen i NF (til dem som ikke ved det, så er det; biologi, kemi og geografi kombineret i én eksamen) Jeg har lavet denne synopse, men finder det ret svært at vide hvad jeg skal sige, hvordan og hvorledes osv. Nogle gode råd? Camilla, HF elev på 1. år. -
Dansk > matematik ?
ForumindlægEr jeg den eneste der synes at det er forkert at man i dansk "sagtens" kan få 13, mens det i matematik stortset er umuligt?Har hørt om folk der får 13 i dansk, men aldrig i matematik.Og hvis vi sammenligner diktaten man har i folkeskolen skal man "bare" have alle rigtige for a... -
Skriftligeksamen i kemi
ForumindlægJeg skal til skriftligeksamen i kemi om en uges tid og jeg aner ikke hvordan jeg skal forberede mig til det. Jeg er ret dårlig til dette fag så jeg har brug for en grundig gennemgang af eksamenspensum, men hvordan gør man? Hvad gør i, jer der også skal til eksamen? -
Dumpe STX?
ForumindlægJeg står nu i den situation at jeg muligvis kan få 00 i skr. Mat B. Jeg får 4 i mundtlig, men er stadig nervøs. Hvad vil det få af konsekvenser? Mit snit er ganske fint og jeg er i midten af 2.G og får okay karakter, men et 00 i skriftlig mat, vil jeg ikke kunne komme ind på vidergående uddanne... -
mdt. dk??
ForumindlægHej Skal på torsdag op i mundtlig dansk. Er i tvivl om nogle ting. -Når man skal perspektivere til andre tekster, kan/skal man så have den/de tekster med ind til bordet hvor man så kan henvise til? -Hvormange tekster man bør perspektivere til? -Hvordan skal man fortælle om tidsperioden ens tek... -
Hva syns I?
ForumindlægJaaah jeg har næsten lige fået mit karakterblad og vil gerne skrive det op og sammenligne den med nogle andres som også er 1.gerDansk mundtlig 7Dansk skriftlig 8Mat mundtlig 7Mat skriftlig 8Fysik 8Kemi 8Historie 8Tysk 7Engelsk 6Gymnastik ... -
Klappen gik ned til Mat A - klage?
ForumindlægHejsa Jeg var oppe i mat A, hvor min klap gik fuldstændig ned. Jeg havde forberedt mig godt til alle mulige spørgsmål man kunne trække. Men ligeså snart jeg gik ind i lokalet så glemte jeg alt. Jeg fik det virkelig dårlig , hvor mit hjerte begyndte og banke og jeg kunne slet ikke sige noget. Det... -
gode råd til hvordan man starter en opgave
ForumindlægHej Jeg læser til SOSU-assistent og er snart færdig. Jeg skal forbedrede mig til mundligt eksamen. Jeg har bruge for hjælp til hvordan jeg kan starte min opgave.. jeg har mange ideer man mangler et skub til at starte.. Jeg har valgt at skrive om demens --> Alzheimer Hvis der er nogen der ...
