Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 14021 til 14040 af 119027
-
Shiloh
ForumindlægEr der nogen som har læst den engelske tekst "Shiloh" af Bobbie Ann Mason? Jeg skal til eksamen snart hvor den er opgivet og kunne godt bruge en andens syn på teksten, da vi er et par stykker som er lidt uenige om den. -
Hydrogen og spektrum
ForumindlægJeg er lidt forvirret lige nu. Vi har lavet dette forsøg for et stykke ti siden og jeg har ingen idé om hvilke ting vi har brugt til at lave det.KAn huske ordet spektrometer.. men ja også kun det. :S Kan ikke huske hvad det er.Please somebody help me. -
Liste og betydning - Ismer
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk så vil gerne lige have en liste med ismer(litteratur) og deres betydning..... På forhånd tak -
Hjælp
ForumindlægHvis jeg nu skal sige sådan her på engelsk hvad hedde måtte så: Jeg måtte sådan set ikke -
Bøger
ForumindlægEr der nogen der har nogen online-bøger om sandsynlighedregning eller talteori? På forhånd tak! -
Ødipus' opbygning
ForumindlægJeg har overhovedet ikke styr på hvordan det lige er Ødipus er bygget op. Nogen der kan redegøre for hvad der findes af betegnelser for de forskellige afsnit, a la stasimon og episoder, og hvad de betyder? -
Principper vs. postulater
ForumindlægNår man taler om kvantekemiske principper, er det så det samme som kvantekemiske postulater. -
The Pearl af John Stinbeck
ForumindlægHej... der er vel ikke nogen af jer der ligger inde med en opgave om denne bog, eller kan give lidt inspiration til, hvad man skal skrive om de fire sange, man hører om. På forhånd Tak... -
specifikke adgangskrav
ForumindlægHej jeg har været oppe i kult fagene og dumpet på HF :(. Jeg vidste godt det ville ende dårlig fordi jeg simpel hen hader sproglige fag. Men på min uddannelse står der at man skal have historie B som specifikke adgangskrav. Kan jeg tage faget om, som sommersupplering og stadig starte i august/sep... -
Afleveringer i matematik
ForumindlægHvor mange afleveringer skal man ca. lave i grundforløbet i matematik?\nEr der forskel mellem mat c, b og a i grundforløbet mht. afleveringer? -
Lommeregner til Mat A
ForumindlægHej - Hva lommeregner skal man have hvis skal have Mat B og bagefter Mat A ? Nogle bud på et rigtig god lommeregner der sådan også er nem af bruge ? -
Kombinatorik
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af nedenstående kombinatorik opgave. Håber, at der er en som vil hjælpe. En folketingsgruppe har 15 medlemmer incl. formanden. Gruppen skal nedsætte 3 udvalg med hhv. 4, 2, og 3 medlemmer. De 3 udvalg må ikke hve noget medlem til fælles. a) På hvor mange måder kan u... -
Vektorer - projektion
ForumindlægHey allesammen...sidder og bøvler lidt med opgave 3.064 til a-niveau... den lyder:Der oplyses om vektorne a og b at: længderne /a/=2 /b/=5 og at skalarproduktet a*b=7 vinklen mellem a og b er udregnet til v=45,57 /a+b/ er udregnet til at /a+b/=7Nu kommer mit problem...projektioenen af vektor a på... -
Tips til billedkunst C eksamen?
ForumindlægHar I nogle tips til at gå til eksamen i billedkunst på c-niveau? Er rigtig nervøs, da der stort set ikke er noget at forberede hjemme... Vi skal bare læse pensum og så trækker vi et spørgsmål til eksamen og får en times forberedelsestid, hvilket jeg ikke føler er specielt meget:/ Vi har et bill... -
Sange/musik uden "sangen"
ForumindlægFindes der et program, hvor jeg kan fjerne selve sangen og kun beholde musikken? Eller er det muligt med Windows mediaplayer? :S -
beregning el formler- eksam
Forumindlæghej skal man endilig til eksamen, lave beringning eller er det nok med at lave formler. det er som sagt matematik b niveau. -
Mundtlig biologi
ForumindlægEr nogen der ved, hvad regler er for bilag til mundtlig biolog på b-niveau? Må man inddrage alle bilagene - eller er det skidt? Der skal måske også være noget til "samtalen". -
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ... -
Software til notater
Forumindlæghejjeg leder efter et godt computerprogram, som jeg kan bruge til at tage noter i, primært når jeg læser tekster og bøger, samt til at skrive mine noter fra undervisningen ind i. Derfor har jeg brug for at godt program, der helst tilbyder samme muligheder, rent typografisk, som der er tilgængelig... -
Eksamen VIGTIGT!
ForumindlægHej folkens! Jeg skal snart op til skriftlig matematik, og vil gerne træne mine matematikfærdigheder som ved eksamen. Jeg har brug for nogle eksamenssæt, men uvm.dk har åbenbart fjernet dem fra deres side. Hvis nogen ligger inde med de elektroniske versioner fra og med 2012, ville det være en sto...
