Biologi

Mundtlig biologi

10. juni 2014 af Emmer1000 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Er nogen der ved, hvad regler er for bilag til mundtlig biolog på b-niveau?

Må man inddrage alle bilagene - eller er det skidt? Der skal måske også være noget til "samtalen".


Brugbart svar (1)

Svar #1
11. juni 2014 af Hijsa

Hej,

Ved ikke om du har været oppe endnu, men jeg var oppe til biologi B i dag. Det er ikke et krav at du absolut SKAL inddrage alle bilag - men det er heller ikke skidt hvis du inddrager dem alle. De skal bare passe ind i dit oplæg.

Jeg inddragede de fleste, men det var kun fordi jeg følte de passede ind i mit oplæg. Der var et par stykker jeg undlod at inddrage, men sørgede alligevel for at have styr på dem i tilfælde af at de nu skulle spørge ind til dem. Det gjorde de så ikke. Da jeg så havde fået min karakter nævnte læreren at der var en figur omkring proteinsyntesen, som jeg ikke inddragede, men jeg sagde så at jeg ikke fandt den relevant i forhold til min oplæg - det sagde censor var helt i orden.

Der er altså ingen klarer regler omkring bilagene. Inddrag så mange du evt. kan så længe det er en relevant inddragelse. Det er hvertfald mit råd, held og lykke (hvis du ikke allerede har været oppe) :)


Skriv et svar til: Mundtlig biologi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.