Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 14121 til 14140 af 18642
  • har jeg forstået sætningen rigtigt

    Forumindlæg
    tysk: ich sollte zu einer Protestaktion auf DDR-Gebiet gelockt werden mit bud på dansk: Jeg skulle blive lokket til en protestaktion i DDR-området. har du evt et andet bud? :D
  • endnu en sætning

    Forumindlæg
    Tysk: Günter Ganssauge hat das milde Lächeln eines sympathischen Grossvaters? mit forslag til dansk Günter Ganssauge har det milde smil af en sympatisk bedstefar eller Günter Ganssauge har en sympatisk smiledende bedstefar? jeg mener den første!! ´ hvad synes du? :)
  • Der haarschnitt

    Forumindlæg
    Hey alle.. Skal til tysk eksamen i morgen og har fået teksten "Der Haarschnitt" skrevet af Milena Moser. Vil høre om der ikke var nogle som har læst og arbejdet med denne tekst som derved kunne hjælpe mig med nogle notater. Ville virkelig være til stor hjælp. På forhånd tak
  • Eventyr (24 timer)

    Forumindlæg
    Jeg har været oppe og trække et eventyr i dag. Ville høre om der nogen der kender til en side som viser en analyse model til et eventyr.. evt på tysk? Og forresten.. nogen der har gode noter til eventyret weg mit der grenze.. ?
  • (m) (f) (n)

    Forumindlæg
    Hej folkens. Ville bare sprøg om, hvad m f n står for, jeg blander altid Der Die Das , fordi i min tysk overstættelse står de i parentes , men ved ikke om det er die der eller das .. Håber i kan hjælpe ..
  • Der verkäufer und der elch!Der verkäufer und der elch

    Forumindlæg
    - Til dem der har læst denne historie i tysk- hvad kan budskabet og temaet være i denne historie? Forfatterens formål med historien? Og hvad betyder ordsproget, ''Dem elch eine gasmaske verkaufen?'' Håber i kan hjælpe!
  • Ekspressionisme

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som har nogen gode noter vedr. tysk ekspressionisme, såsom Kafka eller Schiller. eller digtene Goethe, "Der Fischer" Schiller, "Der Handschuh" ville være rigtig dejligt. Alt kan bruges.
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg vil gerne have denne sætning oversat: "Til deres 1-års jubilæum gav han hende øreringe i gave..." På forhånd tak! (Håber at nogle er i tysk-mode)
  • Gode sætninger at fyre af til eksamen??

    Forumindlæg
    Heey Ville hører om der var nogen derude der har nogle gode sætninger at fyrer af til eksamen i tysk? Plejer selv at bruge genau en del, når sensor snakker, men den kan jo ikk redde mig hele vejen(:
  • Den nye skala, hvordan regner man snittet?

    Forumindlæg
    lad os mine karakter ser således ud.... afsætning b: 7 erhvervscase b: 7 It C: 10 IØ B: 7 Tysk B: 0 En der kan hjælpe mig med at beregne snittet ud... Mvh. Mia
  • Hjælp med eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i tysk her på Mandag under den nye ordning og ville høre om der var nogen der ville sætte noget tid til side og hjælpe mig. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for alt hjælp jeg kan få.
  • Mertin und Martin

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er til eksamen lige nu (24 timers eksamen) Er der nogle der har nogle gode noter til den tyske tekst Mertin und Martin er jeg meget interesseret.. Håber at du vil hjælpe mig inden i morgen. Tak!
  • HJÆLP! - Haster

    Forumindlæg
    Jeg er ignag med en 24 timers prøve i tysk, hvilket ikke er min stærke side overhoved... SÅ hvis der er nogle der i løbet af dagen ville hjælpe mig med nogle rettelser i mit oplæg ville jeg virkelig sætte pris på det.. Hilsen Kimie
  • Var aksemagterne skyld i 2. verdenskrig?

    Forumindlæg
    Var det udelukkende aksemagterne (Tyskland, Italien og Japan) der va skyld i 2. verdenskrig? Der må der være andre faktorer der spillede ind? Var det ikke primært p.g.a de krigserstatinger som tyskerne skulle betale, som følge af deres derltagen i 1. verdenskrig?
  • hvad sker der hvis jeg ikke går til eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har fået nogle 11 og 13 taller, og jeg overvejer virkelig at ikke komme til min mundtlige tysk eksamen. Ville jeg bare få 03 så?? eller 00?? ( gammel ordning) tak!
  • Grammatik?

    Forumindlæg
    Hej hvordan siger man Studerer, beskæftiger , koster og henter på tysk? Og når jeg skriver: Sie verdient nicht genug zu zwei Autos, skal der så stå die Autos eller bare Autos. Håber i kan hjælpe (: Bo . .
  • gyldendals røde ordbøger

    Forumindlæg
    2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty
  • Gyldendals røde ordbøger

    Forumindlæg
    Hej alle sammen !! 2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty
  • Korrekt Formulering

    Forumindlæg
    Hej, har problemer med at formulere et par tyske sætninger. Håber nogen kan hjælpe med dem :-) -De har kun hinanden (Sie haben nur sich) -Ingen stopper for at hjælpe pigerne (Niemand halten zu dem Mädchen helfen)
  • Af en bestemt mængde (ved %)

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en tysk oversættelse, hvor jeg skal oversætte; 'Eksempelvis ejer kun 17% af befolkningen hele 75% af de private formuer' Hvordan gør man det? - Altså hvad oversættes 'af' til ?