Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14141 til 14160 af 27879
-
Gruppearbejde
ForumindlægGruppearbejde... Er det kun til, for at læreren skal have færre afleveringer at rette? Eller oplever man et større fagligt og socialt udbytte? Kan gruppearbejde i nogen fag være "übertræls" :p, mens det i andre fag er en byrde, der bliver lettet? Kort sagt: Hvad er din mening til grup... -
terminsprøve
ForumindlægHvad er den nemmeste måde at huske hvad en novelle er? -
Hjælp til digt
ForumindlægHej, Digtet, "Follikel", ser ud således: Silende violet i hulens indre en follikels stoflighed eller forestillingen om olieret skovbund folderig Jeg skal fremlægge om det på mandag, men indtil videre har jeg ikke fundet på meget jeg kan sige om det. Forfatteren - Pia Tafdrup Skreve... -
At bruge enhedscirklen
ForumindlægHejsa alle! Jeg er kommet til et punkt i min aflevering, som jeg simpelthen er standset i. Jeg får stillet til opgave at bruge enhedscirklen til at finde sin90 og cos90. Jeg ved at på enhedscirklen er cosinus den vandrette og sinus den lodrette. Men hvordan søren kan jeg bruge den til at vise s... -
Romerrigets fald
ForumindlægHej. Skal skrive 2.g's opgave om Romerrigets fald, og mangler lidt inspiration til problemformuleringen. Indtil videre lyder den sådan: Redegør for romerriget og dets fald. Analyser og sammenlign teorier om romerrigets fald Og nu kommer mit problem: Jeg har kan ikke finde på noget diskute... -
Romantikken dansk eksamen
ForumindlægHej jeg er lidt på bar bund omkring hvad jeg skal vælge, for en tekst eller et digt når jeg har overemnet romantikken, så ville lige høre mig omkring om der var nogle af her der havde nogle ideer eller erfaringer. På forhånd tak!! -
Medie
ForumindlægNogen der kender til segmentanalyse modellen? -
Årsprøve
ForumindlægHEJ Jeg skal snart til årsprøve i Mat B (1g). Så jeg vil bare spørge om der er så nogle herinde som før har været oppe i mat b i 1g? og om opgaverne var nem eller svær og hvilke opgaver der typisk vil være i en årsprøve i 1g? For da jeg kigger på gamle eksamensæt, så er der mange ting som jeg ik... -
Debatindlæg
ForumindlægHej folkens derude :-) Hvordan skriver man et debatindlæg? på forhånd mange tak :-) -
haster
ForumindlægJeg skal skrive til at skrive en sso. Får problemformuleringen på fredag 2-2 07. Har skrevet en, en gang. Man da jeg kun fik 6 for den, vil jeg til at skrive dem om. Jeg skriver i faget religion på hf. (Islam - Profeten Muhammed) Men har virkelig brug for hjælp til, hvordan man skriver en kanom... -
Hvordan kan man nogensinde...
ForumindlægHejsa folkens :) Jeg tænkte på: kan man nogensinde lave en kvalitativ tekstanalyse som har udgangspunkt i samfundsvidenskab? :) -
Mat - ny reform
ForumindlægHejsa Jeg er bagud med et halvårs pensum i matB da jeg er startet midt i "semesteret"og skal dælme til at få læst det inden for den næste måned.. Men da jeg er på ny reform, er det sådan at inden eksamen får man udleveret eksamensspørgsmålene? Så man har een dag der hjemme og forbedre ... -
AT-Eksamen 2012
ForumindlægHvordan er det gået med folk i AT? -
Verdens kedeligste bog
ForumindlægHvad er verdens kedeligste bog? Newton sagde, at det var Euklids Elementer. -
Outsourcering: fordele og ulemper
Forumindlæghvilke fordel og ulemper er der ved at dansk virksomheder outsourcer?? hjælp -
økonomisk vækst.... er det korrekt?
Forumindlæghvad er økonomisk vækst? jeg har svaret følgende, men er det forstået korrekt? Økonomisk vækst: er velstand i et land og ønskes af alle lande. Økonomisk vækst skabes ved en stigende produktion af vare, som kan give befolkning en rimelig levestandard og øget velstand. økonomisk vækst måles gen... -
kortfilm?
ForumindlægHej SP Til dansk eksamen (STX) skal man så perspektiver til noget når man trækker en kortfilm? -
Gøre klar til skriftlig mat eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd. -
FSA mundtlig 9 klasse, svar venligst!!!
ForumindlægHej Alle! Min bror skal op i 9 klasses afgangsprøve eksamen i engelsk på torsdag. Vil derfor lige vide hvor lang tid eksaminasionen den tager??? Svar venligst! på forhånd, rigtig mange tak!!! -
KVARKER
ForumindlægHej Hvornår fandt man ud af at protoner og neutroner bestod af flere dele? I folkeskolen har jeg nemlig hørt, at de mindste partikler var elektroner, protoner og neutroner? På forhånd tak
