Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14321 til 14340 af 27879
-
SKOLESKYDERI
ForumindlægHeeej .. Jeg skal skrive en lille rapport om skoleskyderi. Jeg har besvaret de fleste spørgsmål, men jeg mangler et spørgsmål, som lyder: Hvordan reagerer samfundet ved skoleskyderi? Hvis der er nogle, som vil hjælpe mig, vil jeg blive rigtig glad.. -
Kan man godt købe...
ForumindlægHej, kan man godt købe hus, når man er studerende? Nogen der ved, hvor man kan læse om sådan noget henne? Tak på forhånd. -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
Blandet ægteskab.
ForumindlægHvad vil katolikkere mene, om et ægteskab mellem en protestantisk mand og katolsk kvinde? Jeg tænker her på det teoretiske, jeg har ingen anelse, men de er jo begge kristne, og dog man må vist ikke skilles, hvis man er katolik? Har brug for inputs og rettelser (: -
Ludvig Holberg, kritik?
ForumindlægHvorledes kommer Holbeerg indirektemed en kritik af lægestanden og dommerstanden i "Jeppe på bjerget"? En der kan hjælpe? -
Hjælp til noget om Babylonsk matematik
ForumindlægHey venner! Er der nogen som kan hjælpe med en 3. årig studieretningsprojekt om "Babylonsk matematik"??? Jeg kan simpelthen ikke finde så meget om det. Så det ville være super med links og info etc. Tak på forhånd!! //Mig -
Hjælp til svær opgave..
ForumindlægTo stolle AB og DC af længde 90 cm er stukket lodret i jorden. En linje forbinder enden D af den ene stok med bunden B af den anden. En andenlinje forbinder toppen A af den første stok med punktet E på den anden: her er E tredjedel oppe ad stokken. De to linjer krydser hinanden i F. Hvor højt er... -
METODE?
Forumindlæger redegørelse en form METODE i den samfundsfaglige del? hvad er metode egentlig i den samfundsfaglige del? -
Indledning
Forumindlæghm. nogen som kan svare mig på noget mht. indledning. Jeg skal jeg skrive det som: ''Det vil jeg gøre i min opgave bla bla bla'' eller ? -
Citat i SRP?
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt i spansk og historie (spansk er hovedfag). Jeg skal analysere novellen "Fresa y chocolate" og der vil derfor naturligt komme en del citater fra bogen, til at underbygge min analyse - det vil selvfølgelig være naturligt at citere på spansk,... -
Ændring af navn = tabt rank
ForumindlægHvorfor betyder en ændring af ens navn (kun i profilen), at man mister sin opsparede rank? Det virker umiddelbart lidt fjollet -
Hjælp
ForumindlægHej alle gode elever!!! Jeg har fået til opgave og analysere det danske ølmarked, og er sindsyg meget i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an??? Er er nogle som kan hjælpe?? -
OSO produkt
ForumindlægJeg er i denne uge ved at skrive en OSO. Jeg skal lave et produkt, og har valgt at skrive om Journalistik. Jeg har ingen ide om hvad mit produkt skal være? Håber der er nogen som kan hjælpe mig! :-) -
SRP - middelalder
Forumindlæghejsa. jeg skriver om sygdomme i middelalderen i SRP. jeg skal derfor gennem en analyse af væsentlige kilder redegøre for middelalderens samfund og udvikling i Europa. Men jeg har ikke været i stand til at finde andet end bøger. skal en kilde være et stykke tekst nedskrevet af en person fra den ... -
projekt
ForumindlægHvad ville i mene ang. et hovedemne som "konsekvenser"? Ville det være godt? Håber at høre mange meninger, helst med argumenter xD -
hvem gider ret min stil.
Forumindlæger der nogen der gider ret min stil på 2 sider. ? -
ørken
Forumindlæghej Jeg ville spørge om hvad der ville ske hvis, man satte en sø i Saharas ørken, og ville klimaet ændre sig, ville plantebæltet ændre sig? -
mænd og østrogen
ForumindlægHvad gør østrogen ved manden?? og hvordan varierer mængden gennem livet? -
Synes du det er hårdt at studere?
ForumindlægHej! Synes du der er meget man skal? Skole, lektier, venner kæreste, udseende, sport osv? Har du lidt følelsen af, at det bare er møj hårdt nogengange, og at du næsten drukner i valg? Hvad skal du efter studiet, hvad er det rigtige og hvordan finder du ud af det? Hvis du har det lidt sådan, så... -
Engelsk essay - men ingen tekst .. Hjælp.
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et engelsk essay, men vi har ikke en tekst som vi skal forholde os til. Så hvordan gør jeg så? Altså hvordan skal det stilles op osv., når jeg ingen tekst har til at kunne analysere? Håber nogle kan hjælpe mig.
