Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 14401 til 14420 af 36004
-
HJÆLP
ForumindlægHej allesammen Jeg har brug for hjælp med et produkt med hensyn til min OSO. Jeg har om jobbet som HR-manager og mit produkt skal derfor omhandle det. Jeg er færdig med at skrive omkring jobbet, men jeg er helt lost omkring hvad mit produkt skal være. Jeg ved jeg vil have en talenttest til at in... -
primær og sekundær litteratur
ForumindlægHej jeg skal skrive SRP Jeg er i tvivl om hvordan man skal opdele i primær og sekundær litteratur i fysik og matematik håber nogen kan hjælpe mig,, -
skalarprodukt
Forumindlæghej ville spørger nogen ting som jeg er usikker på vi ved fx. ved at udregne summen af vektorer a+ vektorer b= fx. 5 over 0, så ved vi at man kan finde d. 3 orientere linje stykke som så forbinder vektrorer a og b sammen ikk?? men når man skal udregne skalar. el. prikproduktet den tal vi finder h... -
Is og are på dansk
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave en aflevering i engelsk hvor man skal finde og rette fejl. Rettelserne skal bestå af de tre taksonomiske niveauer (redegør, analyser og vurder). Jeg har fundet en fejl hvor man skal rette "is" til "are". Herefter har jeg forklaret hvorfor dette er tilf... -
Hjælp til globalisering
ForumindlægHJÆÆÆÆLP Har 3 spørgsmål jeg meget gerne vil have jeres hjælp til! Alle spørgsmålene skal omhandle Danmark og ikke resten af verdenen :) Er der en positiv ting ved global opvarmning? -Øget fotosyntese ved højere temperatur( hvorfor?) -Nye planter(hvorfor?) Hvad kan biobrændsel gøre for miljøet? ... -
Essay- outline the scope
ForumindlægJeg er i gang med introduktionen i mit essay og der står at jeg skal ‘outline the scope’ hvad menes med det? -
an account
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal skrive en account, men jeg har ik helt forstået hvad en account er :S .. er der nogen der kan forklare det på en let måde :) min account er om teksten "the mother of the child in question" der står "give an account of what happens during Stephen Bentley... -
Tale til dansk - ideer?
ForumindlægHej. :-) Jeg skal i dansk skrive en tale, vi må frit vælge emne. Jeg er ikke sikker på hvad jeg vil tale om, men jeg har haft unge og psykiske sygdomme, unge og sociale medier og unge og udvikling oppe at vende som ideer. Jeg er på rimelig bar bund. Nogle der evt. ligger inde med en ide, og e... -
Fordoblingkonstanter - hjææælp :(
ForumindlægOpgave 1 Vækstraten for funktionen f(x) = b * a× er 17%, og f(0) = 24. angiv tallene a og b Opgave 2 Bestem fordoblingkonstanten for eksponentialfunktionerne 1,05× - 1,12× - 1,5× - og 2,1× Opgave 3 Bestem halveringkonstanten for eksponentialfunktionerne 0,95&time... -
betydning?
Forumindlægvelstanden gav befolkningen samtykke for individualisme?? hvad betyder det? -
Hjælppppppp
ForumindlægHvad udgør en molekyle-model? 1 enkelt kugle 1 model med 3 kugler 3 modeller med 3 kugler i en ring En stor klump med mange modeller Hvad udgør en atom-model? 1 enkelt kugle 1 model med 3 kugler 3 modeller med 3 kugler i en ring En stor klump med mange modeller -
Hjælp til naturfagseksamen
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige høre, om det altid udleder CO2, når man brænder noget af? - eller om det kun er ved bestemste ting, som indeholder bestemte stoffer? Derfor så om det altid er noget møg, når man brænder noget af? Håber I kan hjælpe, da det er til en eksamen i naturfag på mandag:) Mange ... -
Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!
ForumindlægHej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd! -
Mediefag !
ForumindlægHej Alle Er der nogen der kan hjælpe med at finde eksempler på følgende: kontinuitetsklipning (usynlig klipning) og montageklipning ( synlig klipning) ? - Jeg har virkelig svært ved at forstå dette. Håber i kan hjælpe. bar et enkelt klip fra youtube el. noget lign. Tusind tak på forhånd :) -
karakteristisk polynomium
ForumindlægSvaret er ]k_1, k_2[ men hvordan er dette bestemt ? jeg ved jeg skal kigge ifht asymptotisk stabilitet, men er ellers helt blank og hvordan bestemmer jeg værdierne k_1 og k_2 ? opgaven er vehæftet. -
Differentialregning
ForumindlægHej. Hvad skal jeg komme ind på, når jeg skal gør det nedstående? "Gør rede for den grundlæggende idé i differentialregning samt for anvendelser heraf. " Det er til cirka 5-10 minutters fremlæggelse, så jeg skal kun bruge det mest væsentlige da jeg ikke har tid til alt. -
Differentialregning og funktionsundersøgelse
ForumindlægKære Alle Sammen Er der mon en venlig sjæl som kan hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe denne her opgave an ? (se venligstvedhæftet billede) .. Jeg har kigget på opgaven alt for længe, uden at blive det mindste klogere .. På forhånd tusind tak for hjælpen -
Tværbølger og længde bølger HJÆLP
ForumindlægNogen der har nogle illustrationer der kan vise forskellen på længdebølger og tværbølger?? Jeg ved at længdebølger svinger langs udbredselsretningen, og tværbølger svinger på tværs. Men jeg forstår det ikke helt?? -
spørgsmål
Forumindlæghvordan kan jeg se, om mængderne i en reaktion er ækvivalente og hvornår er de ikke-ækvivalente`? hm.. -
ax+by+c = 0
ForumindlægHej Er igang med at lave en opgave i mat: En linje går gennem (-2,5) og har hældningen 0,6. Jeg skal skrive en formel for ligningen på formen ax+by+c = 0 Og jeg er lidt blank på, hvad der er hvad. tænker lidt at: x=5 y=-2 c= skæringen med y aksen måske? Er lidt i tvivl om,...
