Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 14421 til 14440 af 58387
-
Vurdering af min danske eksamen
ForumindlægHey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne? -
Eksamen i Mat A
ForumindlægHvor lang tid skal man præsentere sin besvarelse? -
HJÆLP: hvordan foregår spansk A eksamen?
ForumindlægJeg har spansk på a niveau og jeg har trukket en tekst som jeg skal til mundtlig årsprøve i (2g) i morgen tidlig. Mit problem er at jeg ikke aner hvad jeg skal derinde til årsprøven, jeg kan bare se at det tager 30 min? min lærer har ikke fortalt mig noget som helst om hvad jeg skal ... tak hvis ... -
Hjælp til eksamen imorgen Molins Model
ForumindlægHej alle Jeg har fået til opgave at bruge molins model på regeringens genopretningsplan og oppositionens "fair-løsning". Håber på nogle vil komme med lidt input til hvad der kan ligge af faktorer bag deres valg af løsning? Tænker selv sådan noget med at f.eks. DF er med i regeringens g... -
Samfundsfag eksamen emner
ForumindlægHeeej allesammen. Er der nogle aktuelle emner, som er værd at læse som forberedelse til samfundsfag skriftlig? :) -
Vudering af Hf, skriftlig eksamen
ForumindlægJeg var op til skriftlig Hf Dansk A, her i juni måned, og har idag fået min karakter at vide. Er der en, der vil læse min eksamensopgave igennem og sige hvad den ligger til efter jeres mening. -
Fysik C eksamen - Astronomi
ForumindlægJeg skal i morgen op i fysik og har trukket astronomi, og helt præcist Jorden og solsystemet. Indtil videre forklarer jeg om Big bang og universets udvidelse (og her kort om dobblereffekten), solsystemets opbygning, nat og dag, årstider og jordens hældning, månes faser og formørkelser. Hvi... -
Ap eksamen latin
ForumindlægHejsa har været oppe i latin ap idag og det gik ikke godt… kunne ikke huske noget vi havde lært, tærpede ellers det hele igår aftes jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg dumper føler mig som en fejl, er så mega ked af det…?? -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægJeg har om danmarks besættelse og har valgt delemnet hævnens time... nogle gode ideer til et godt produkt???????????? -
Skriftlig eksamen på matematik studiet
ForumindlægHvordan er de skriftlige eksamener på matematik studiet. Skal man bevise eller regne eller en blanding? -
Har brug for tips og tricks(skriftlig eksamen)...
ForumindlægHey Nogen der kan give ideer eller huskeregler til skriftlig dansk eksamen? -
Fysik/Kemi - Hjælp til Eksamen.
ForumindlægHJÆLP TIL EKSAMEN I FYSIK/KEMI Hej derude :) Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen her d. 6 Juni, og jeg bliver nød til at forberde mig grundigt, jeg skal ikke bruge fysik til noget fremadrettet, men jeg ønsker heller ikke at gå ud af skolen med 02 - Jeg er virkelig dårlig til fysik/kemi, men ... -
Mundtlig HF eksamen - forberedelse
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et spørgsmål angående den mundtlige eksamen i Dansk A på HF, som jeg håber i kan hjælpe med at besvare. Sagen er den at vi igennem de sidste 2 år har læst omkring 40 dansk tekster (noveller, romaner, digte osv.), hvilket er et stort arbejde at sortere i og renskrive notern... -
HJÆLP KEMI B EKSAMEN- HASTER
ForumindlægHalløjsa, jeg er igang med at forberede mig til eksamen i Kemi B. Jeg er dog i tvivl ift. hvad jeg skal ligge vægt på i følgende spørgsmål, samt hvilken vinkel jeg skal starte fra. Opgave 11 Gør rede for øvelsen ”Isomere alkoholer”. Forklar opbygningen af carbonhydrider, og giv eks... -
medina okay
Forumindlægheej jeg har dansk eksame og har valgt musikvideoen med medina med okay. jeg kan bare ikke finde ud hvad for en genre det er. og hvornår den er lavet -
eventyr analyse eksam imorgen haste
Forumindlæghej er der nogen der har analyse model til eventyr haster skal til eksamen imogen -
Hjælp til eksamen spørgsmål mundtlig matematik.
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:10.0pt; margin-left:36.0pt;text-indent:-18.0pt;line-height:115%;mso-list:l0 level1 lfo1"><span style="font-family:Arial;mso-bidi-font-family: Arial">DIFFERENTIALREGNING.</o:p>... -
Tyske hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i tysk og har brug for en der kan oversætte nogle sætninger, som jeg sikkert får brug for. Håber der er en der vil hjælpe mig, enten med dem alle eller nogle af dem. Sætnigerne: Kan du uddybe det lidt tydligere? Det er jeg lidt i tvivl om, men ... Der er et eksemp... -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Har i analysemodellen fremme ved dansk eksamen??
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål hovedsageligt til dem som fik 13-tallet i mundtlig dansk, men også dem som fik 11.(FOLKESKOLE)Spørgsmålet lyder: Havde i analysemodellen fremme ved eksaminationen???Håber nogen kan hjælpe...På forhånd TAK...//Therackoo
