Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14461 til 14480 af 22496
-
Måling af halveringstiden for barium-137
ForumindlægHejsa Jeg arbeder på en rapport om måling af halveringstiden for barium-137, men er ikke sikker på hvilke fejlkilder/usikkerheder, som indgår. Det er lidt besværligt at tænke sig til, når man ikke har udført forsøget og blot laver rapporten baseret på udleverede data. Nogen der kan hjælpe? Mang... -
Ligevægtsberegninger, hjææælp!
ForumindlægHej. Jeg har en opgave jeg bare har virkelig svært ved! Den hedder at ved 25 grader celsius er Kc=0,145 for følgenede reaktion i opløsningsmidlet CCl4 : 2 BrCl ⇔ Br2 + Cl2 En opløsning klargøres med startkoncentrationerne: [BrCl]=0,0400 M [Br2]=0,0300 M [Cl2]=0,0200 M Og så skal man fi... -
Ret mine oversättelser for fejl
ForumindlægVil i hjälpe med at rette mine fejl i mine oversättelser fra dansk til engelsk? 1. Livet har ofte vist, at sandheden kan väre grusom. The life has often shown, that the truth can be cruel. 2. Under jobsamtalen sad han og kiggede nervöst ud af vinduet, fordi han fölte sig utilpas. During the j... -
Bestem den spidse vinkel mellem banekurvens to tangenter i punktet Q
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke se hvad jeg gør galt i denne opgave.. Jeg skal have et rsultat der hedder 99 grader, men jeg bliver ved med at få 1.735.. -
Matematik hjælp meget vigtigt
ForumindlægHej jeg stødt lige på denne opgave men jeg kan simpelthen ikke finde ud af den :/ den lyder sådan her Forbind i et koordinatsystem (enhed 1 cm) punkterne: (0,1) (½,-1) (2,-3) (3½,2) og (1,3). Afsæt punktet p i (-4,1) Gang 5-kanten med ½ omkring P. Jeg har lavet alt undtage... -
En god teknologi fremlæggelse?
ForumindlægJeg vil rigtig gerne vide hvordan man laver en god tek fremlæggelse. Altså hvad skal den indeholde? Hvordan skal den opbygges? osv. og ville blive meget glad hvis der er nogen som har en god powerpoint og som gider sender det til mig så jeg kan få noget inspiration PÅ forhånd tak -
Kondensation
ForumindlægEr der tale om en kondensation i denne reaktion? -
Læse op til 9. klasses geografi-eksamen
ForumindlægHej alle! Har netop fået at vide jeg skal op i geografi som udtræksfag til eksamen. Jeg er 9. klases elev. Jeg ville høre, om nogle har nogle råd til gode sider eller bøger, der er værd at læse i? Og hvilke emner, der skal terpes på? Vil være utrolig taknemmelig for alle svar :-) -
Hvordan kan jeg forberede mig til prøverne??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen her om 2 uger, og jeg har styr på matematik, og engelsk mundtlig.. Resten ved jeg ikke hvordan jeg skal forberede mig på.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre i hhv. dansk læse/retskrivning, fysik, geografi, historie og dansk skriftlig fremstilling??? Tak! -
Begreber/forstået korrekt
ForumindlægFri bevægelighed: ret for EU-borgere til at flytte til andre EU-lande og søge arbejde. Indre marked: Varer, personer, tjenestesydelser og penge kan bevæge sig frit i Europa. Frihandel: Handel, hvor der ikke bliver lagt told oveni. Handelshindringer:man besværliggøre handel mellem lande. F.eks.... -
en linje i planen
Forumindlægjeg her fået følgende opgave: gør rede for den rette linje i planen men hvad er planen helt præcist? -
Fysik årsprøve
ForumindlægHvad er den bedste metode at læse op til fysik mundtlig årsprøven? -
ret fejlen i følgende sætninger.
Forumindlæg -
Konkurrenceforhold
ForumindlægHej Skal analysere konkurrenceforholdene for Jensens Foods ved hjælp af kendte afsætningsmodeller. Så kunne godt bruge et råd til hvilke modeller der er bedst at anvende. Har allerede brugt skydeskivemodellen, præferencer på forskellige produkter og konkurrenceformer. Har tænkt på omverdensmode... -
ret fejlen i følgende sætninger.
ForumindlægJeg kan se at fejlen er " meets " og der måske skulle stå " have meet " i nr 1. Men Jeg kan ikke forklare min retteser. 1. Simon meets his guidance councillor at noon to discuss his future. 2. After the first wave of bombs, sat the soldiers up and checked if anyone wa... -
biologi eksamen
Forumindlægjeg skal på tirsdag op til biologi eksamen og jeg vil gerne kunne forberede mig selv bedst muligt, så jeg ville hører om der er nogen der ved hvad man bør læse op på før man går til eksamen? -
utopia/utopianism
Forumindlæghvad er forskellen på utopia og utopianism? -
Dansk partiprogram.
ForumindlægKan man sige, at der er et parti, hvis partiprogram har nogle passager, der er inspireret af Rawls. I givet fald, hvilke? -
ectasias
ForumindlægHej, Kan nogen forklare mig hvad ectasias betyder? Har søgt om det på nettet men forklaringerne der gør mig mere forvirret. -
Engelsk Essay
ForumindlægJeg har skrevet en meget kort essay, som jeg håber at nogle vil rette på. :-) Ps: Den skal afleveres imorgen :-S
