Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14481 til 14500 af 20009
-
Franz v. Papen
ForumindlægHejsaNogle der kan fortælle lidt om Franz v. Papen.Jeg er ikke helt med på hvad han lavede før han fik posten som tysk gesandt i Wein 26. juli.Om hvordan det helt præcis gik for ham i fremtiden.Ps: forklar gerne hvad gesandt osv er.På forhånd tak Katharina -
Handelskorrespondance!
ForumindlægJeg søger sætninger fra "Sehr geehrte Damen und Herren" eller bare generelt handelssætninger på tysk. Der indgår en masse opgaver i bogen, som Jeg gerne vil have fat i svarene på. På Forhånd Tak! -
Nazisme vs. Kommunisme
ForumindlægJeg skal til den sidste eksamen i morgen i historie, og kom derfor til at tænke på hvad forskellen egentlig er på den tyske nazisme og den russiske (sovejtiske) kommunisme??Det kan godt være det er dumt spørgsmål, men håber der er nogen behjælpelige personer derude :) -
Oversættelse - enkel sætning - behøves hjælp
ForumindlægHej derude. Jeg har en anelse svært ved tysk, så er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning: "I det første år var der stadig håb om, at nogle af de savnede endnu levede som krigsfanger"? Mange mange tak på forhånd, jeg behøves virkelig hjælp! -
Oversæt 1 sætning
ForumindlægHvordan skriver jeg dette på tysk; Jeg tror at Martha vil rejse langt væk, og ikke komme tilbage igen. Jeg tror ikke det er en af hendes almindelige rejser, hvor hun kommer hjem igen. -
Hvordan siger man...
ForumindlægHej...Jeg er igange med at lave noget tysk, så jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvordan man soger følgende:1) Drengens klassekammerater er efterhånden ret gode til tysk.2) Når alt kommer til alt tager hun benene på nakken.-Lonny -
hurtigt spørgsmål vedr analyse!
Forumindlægheeeeejhvis der på tysk står "Mit zehn Jahre fährt sie nach..."hvad er "mit zehn jahre" så i sætningen?jeg vil mene at det er forholdsordsled, men er ikke sikker( 2) skal der ikke både være "bølgestreg" under forholdordsled og biled?) -
Grammatik
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål angående om tysk. "hun køber den=Sie kauft die/das eller es" Hvad skal jeg bruge? Die,das og es betyder "Den og det." hvonår bruger man hvad? Forklare det, så jeg kan forstå det. Tak på forhånd. -
En god ide?
ForumindlægEr der nogle gode forslag til hvad et tysk højniveau hold på 8 tøser kan læse???Emner, tekster, forfattere...?Håber i vil komme med nogle ideer, som jeg kan undersøge nærmere... -
hvordan si'r man?
Forumindlæghej..hvordan siger man.."fordi hun kom forsent hjem igår aftes." på tysk?mit eget bud:weil sie gestern (nacht?) zu spät nach Hause gekommt hat. -
Bøjning af "kommen"
ForumindlægHej. Når man bøjer at komme på tysk i datid, så hedder de kam i 3. person ental. Men hvis jeg nu skal skrive det i 1. person flertal, hvad hedder det så? Hedder det sie kammten? eller er der nogle specielle regler for det? Håber I kan hjælpe. -
hjælp :)
ForumindlægHey derude.. Er der nogen gode tyskeksperter, der har lyst til at rette min tysk oversættelse.. Jeg har selv prøvet.. Jeg sender oversættelsen via.jeres indbakke Håber du/i gider :) På forhånd tak... -
Adjektivernes blandet bøjning
ForumindlægHejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes blandet bøjning. Sætningerne skal oversættes hvilet var nemt nok. Det er det med at analysere og brugt de rigtige sætningsled, som jeg er mere usikker på. Det er nemlig en stor del af opgaven. Er der en venlig sjæl der vil kigge... -
Dansk Analyse
ForumindlægHej jeg er i gang med en tysk aflevering, hvor jeg først skal anaylysere en sætning og derefter oversætter den. Problemet er jeg ikke kan analysere den her sætning den giver ikke rigtig mening for mig: "Dine bøger er ikke her." -
Super oplevelse?!
ForumindlægEr der en frisk person som ville kaste et øje på en lille kort tekst jeg har skrevet om biler på TYSK? Come on, det bliver skide spændende :D Skriv en besked, og jeg sender det. Det er ultra kort ... -
Kan man ændre på det endelige karaktergennemsnit STX
ForumindlægFik ''middelmådige'' karakter i Engelsk B og Tysk fortsættersprog B eksamen... Kan man tage disse fag på A niveau og få bedre karakterer, og dermed ændre på det endelige karaktergennemsnittet? -
hjælp til Oversættelse
ForumindlægKære medlemmer og venner.. jeg har fået en tysk opgave for.. og jeg vil meget gerne ha lidt hjælp til den .. så hvis en af jer kan hjælpe .. så vil det være sååå godt..\nsåå plzzzz hvis i kan hjælpe så svar hurtigst muligt... tak på forhånd. -
SOS
ForumindlægHej folkens.\n\njeg sidder her kl. 23.00 og har problemer med at oversætte nogle sætninger fra dansk til tysk.\n\nEr der nogen der kan hjælpe mig?\n\nJeg skal aflevere det i morgen :-(( -
Ønsker hjælp til sætning
ForumindlægHej Jeg har svært ved at oversætte denne sætning til tysk: "Sofie ønsker, at man i stedet for at følge loven, følger ens samvittighed" Håber virkelig nogen vil hjælpe, for er ret presset, og ønsker virkelig hjælp. Tak tak tak på forhånd. -
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)'
