Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 14501 til 14520 af 153151
-
Familieret - Jura opgave hjææææælp
ForumindlægHej venner. Håber i kan hjælpe mig med denne opg. Hvis A har fuldstændig særeje på ejendommen MM som har en friværdi på 135k og hun sammen med sin ægtefælle B beslutter sig for at ejendommen skal moderniseres som ægtefælle B udarbejder da han er arkitekt, og derefter en nyprioritering af MM fre... -
opgave:sin &cos..
Forumindlægjeg skal beregne arealet af en firkant ABCD:jeg har diagonalen DB=27AD=15AB=23A=90 graderD=80 grader B=70 graderC=120 grader trekant ABD: A= 90 grader B= 33,113 grader D= 56,88 graderså skal jeg finde arealet af hele firkanten ..trekant ABD= 1/2 * 27,459 * 15= 205,9425så skal jeg finde arealet D... -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008 -
Forside til OSO opgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive en OSO, men da jeg aldrig har prøvet det før, er jeg meget i tvivl om hvordan forsiden skal opbygges, nogen der kan hjælpe? :) -
har en opgave, som volder problemer.
Forumindlæg1 liter glukose infusionsvæske tilsættes 10 mg norardenalin.Der ordineres 5 mikrogram norardrenalin/ min til infusion.Hvor mange dråber pr minut skal der gives.??(1ml h20=20 dråber) -
Rette en SRP opgave-del
ForumindlægHej søde mennesker Er der et venligt sjæl, som gider bruge sin lørdag på at rette min matematikdel i SRP? Det er med hensyn til formuleringer og komma-fejl? :) På forhånd tak! -
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægGodaften derude!Gider i kigge det her udsnit fra min engelskopgave igennem og se om der skulle være noget at rette (he he det er der sikkert :-) )Tak for din/jeres hjælp!Is it not hard for all of us to relate to all the new technologies, which bombards the world market, and just waits for us to b... -
Aurum opgaver pH
ForumindlægHjælp til kemi! -
Del opgave til rapport.
ForumindlægOkay, jeg er tydligvis elendig til kemi min hjerne er ved at koge over. Min forsøgsvejledning er her: fag.svendborg-gym.dk/kemi/Vejledninger/isis/6.4%20Reduktion%20af%20kaliumpermanganat.pdf Det er afsnittet Efter øvelsen der driller. Hvordan viser jeg ved beregning at der er nok sulfitioner :P -
hjælp til opgave om Poss. Pron
ForumindlægHej er der nogen som vil tjekke om det er helt galt det jeg har lavet? skriv gerne hvad der er galt i min grammatik.På forhånd tak.Poss Pron.1Wer soll euere Badezimmer anstreichen?2Mein Vater und Mutter will es selbst in 3Ihrer Freizeit tun.4Kann dein Vater wirklich sein eigenes 5Auto reparieren?... -
please hjælp..skal snart afleverer opgaven...
Forumindlæghar virkelig brug for hjælp oversættelse..please...dansk version.Endu et udtryk er assisteret selvmord, som betyder at forsyne pattienten med det nødvendige middel til at tage sit liv.Nu hvor dødshjælp er blevet legaliseret i Holland, kan man spørge sig selv, om det så virkelig betyder, at alle f... -
Opgave om E indre
ForumindlægSpaltningen af calciumcarbonat til calciumoxid og carbondioxid - kalkbrænding - er endoterm, Delta H standard = 176 kj/mol. Reaktionen foregår ved 1223 K beregn Delta E indre.. tænkte om jeg sku bruge at Eindre = Q + a, men er kommet i tvivl, nogen der kan hjælpe? -
AT-opgave: Taksonomiske niveauer
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med AT, men jeg er lige blevet i tvivl om mine problemstillinger dækker alle taksonomiske niveauer. Hvis en eller flere af jer vil kigge på dem, og evt. fortælle hvad der skal laves om (hvis der er noget), så må i meget gerne sige til! Problemstillinger: 1) Hvad er ... -
Hjælp til retning af dansk opgave, på to sider!
ForumindlægGodaften derude! Har skrevet et essay, jeg skal aflevere her idag om nogle få timer. Vil spørge om der var en venlig sjæl, der ville kigge min essay igennem og rette stavefejl og kommaer (self os hvis der er noget andet der lige falder for øjenene af en) Tak på forhånd! -
Emne opgave på hhx
ForumindlægHejsa. jeg er i et stort dilemma. Jeg er 1. års elev på hhx og jeg skal her til Januar skrive en rapport på 6 normalsider, hvor mindst to fag skal indgå.. Jeg ville meget gerne have virksomhedsøkonomi ind i det, men nogen der har nogle gode idéer? -
2. G-opgave
ForumindlægHej! Jeg er igang med 2.g-danskopgave. Jeg har valgt, at skrive om hvordan vores udtryksformer inden for skrivekunsten har udviklet sig fra Romantikken og frem til Naturalismen. Min problemformulering lyder således: Hvordan har vores udtryksformer indenfor skrivekunsten udviklet og forandret si... -
haster meget....opgaven skal afleveres imorgen
ForumindlægInvestering Jeg skal bruge annuitetsmetoden. Den årlige gennemsnitsløn er 240.000 pr. medarbejder Produktionsanlægget koster kr. 4.000.000 ved anskaffelsen. Hertil kommer monteringsomkostninger med kr. 100.000 Anlægget forventes at have en scrapværdi på kr. 100.000kr. efter 8år. Kalkulationsr... -
opgave med beregning af varme i vand
Forumindlægen cylinder V=5mm3 r=0,58377 d=4,6667 i forbindelse med opvarmning regnes med at starttemperaturen vil være 30*C og sluttemperaturen vil være 70*C til kontrol indsættes 2.stk temperaturfølere i beholderen henholdsvis af platin (pt100)og nikkel (ni100) begge følere er 100 ohm ved 0*C pt100 føleren... -
rettelse af stor opgave
ForumindlægHej... Har jeg lavet det korrekt??? http://peecee.dk/?id=26602 http://peecee.dk/?id=26603 På forhånd mange tak -
Synopsis Eksamie-er opgaven rigtig??
ForumindlægJeg skal op i eksamien i samfundsfag B, Jeg har lavet en synopsis, den er ikke HELT færdig endnu, men er der nogle kyndige der kan give mig et fingerpeg om hvad jeg kan gøre bedre og hvad der evt. mangler? Hvilke fejl er der osv? ALT er en hjælp ! :o) TAK! Tema: Familien i det senm...
