Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14541 til 14560 af 42938
-
Forsøg
ForumindlægHey. nu skal jeg jo op i fysik eksamen i folkeskolen på Tirsdag. så ville jeg lige, hører om nogle af jer kunne nogle forsøg om -transformation. -vekselstrøm. det er så indenfor eletromagnetisme og transformation. Hvis det skulle være, kunne i jo også sende nogle notater eller andet til mig. på... -
Hvad er en god karakter?
ForumindlægHvad synes i det vil sige at få en god karakter? Er det kun 10- eller 12-taller der kan kaldes gode karakterer eller er det relativt, taget ens evner og situationen i betragtning (hvis man fx ligger på dumpegrænsen i et fag og til eksamen scorer et 02, er det så en god karakter? Eller hvis man li... -
Mdt. Dansk (10 eller 11 tal?)
ForumindlægDa jeg på torsdag skal op til mundtlig dansk eksamen (FSA, er jeg på jagt efter nogle guldklumper! :D Problemet er at jeg er MEGA nervøs! Jeg vil utrolig gerne score et 10 eller 11 tal, men har dog ingen til at biddrage med tips, råd eller noget som helst. Jeg har selvfølgelig læst, men har dog ... -
Hvordan forbedrer jeg eksaminationen?
ForumindlægHejsa.. Min første mundtlige eksamen blev overstået i sidste uge.. Jeg fik ikke højere end 7 ud fra argumentet, at jeg havde kigget for meget i de notater, jeg havde skrevet i forberedelsen.. "du kom fint igennem det hele, men...." øv! Har fået karakteren og det er selvfølgelig for... -
Dansk A sommerkursus karakter
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i Dansk A her i juli efter jeg afslutter gym i næste uge. Jeg har altid fået 7 både mundtlig og skriftligt i dansk. jeg vil høre, om det er realistisk at gå hen og få topkarakterer (12 i skr og 12 i mdt.) på et sommerkursus, som varer fra juli til August, ... -
Formulering.
ForumindlægHej. Jeg vil godt skrive noget om, at tingene sker 3 gange i eventyret. At 3-tallet er et "magisk tal" for eventyrene. Det var nemmere at huske, når de skulle genfortælles osv. Men har lidt svært ved at få det skrevet på fransk.. Nogen, der kan hjælpe mig lidt i gang? Det er til i morg... -
Forslag til AT-emne
ForumindlægHej! Jeg skal skrive AT med overemnet 'Mad og Mennesker', og jeg tænkte, at jeg gerne ville have noget om kannibalisme. Er der nogen, der har forslag til, hvordan det kunne gribes an? :) Vh. Frederikke. P.s. Jeg har fagene fransk, engelsk, mediefag, psykologi, religion, historie, old, na... -
Disposition?
ForumindlægEt af rådene når man er til eksamen er at lave en disposition over hvad man har tænkt sig at sige, så lærer og censor kan følge med i det.Dette lyder som en fin ide, men hvordan gør man? Eller rettere, har I den på skrift, ligger/lægger den frem så lærer og censor kan se den og gennemgår den så m... -
Tips til op i fuld pensum?
ForumindlægHej med jer! Jeg fandt ud af for et par måneder siden at jeg skulle op i fuldt pensum her i 3.g pga fravær, det er selfølelig super træls da det ikke helt var planen men jeg prøver at gøre det bedste ud af det. Jeg skriver egenligt bare dette opslag for at høre om der er nogen der har nogle tip... -
Sygeeksamen?
ForumindlægHejsa,Jeg var så uheldig at være syg på dagen hvor jeg skulle ha været til spansk mundtlig eksamen.Hvornår er sygeeksamen normalt, hvis nogen ved det? jeg har intet fået at vide -
Hjælp Darwin [Bio/his]
ForumindlægJeg vil virkelig gerne slutte på en fornuftig karakter, men er bange for at jeg har gjort det svært for mig selv. Jeg har lagt min AT opgave op på nettet, please læs og hjælp mig konstruktiv. Tekst med fed skrift er ikke med i den afleverede opgave, det er snarere noter til mig selv & ting je... -
hjælp til forbedring
ForumindlægHej jeg går på hf engeltfag og har dansk på A og afslutter det her til sommer. Jeg er lidt svag til dansk både mundtligt og skriftligt, jeg brænder for at blive bedre til danskfaget og vil gøre alt for at blive bedre. jeg har selv prøvet mig frem til den måde jeg tror man kan blive bedre på m... -
Hjælp til vurdering af min srp
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og skal op til srp mundtligt eksamen om 2 dage. Jeg synes selv at jeg har skrevet en knap så god opgave (måske 02-4) i fagene matematik a og design og arkitektur c. Jeg vil hører jer ad om i ville være interreseret i at læse min opgave igennem og give et bud på hvor den... -
hjææælp :.0(
Forumindlæghey..jeg skal snart op i historie mundtlig..jeg fatter bare ik historie.. jeg hader d så meget:0(..Jeg sidder og læser om den franske revolution. Men jeg fatter ikke, hvad forskellen er er mellem disse 3:1. Girondinerne2. Montagnarderne3. Sans-culotterneOg hvad gik Bourgeoisiets magtkamp´ud på?pl... -
Ang. matematik
ForumindlægHej. jeg vidste ikke lige, hvor jeg skule slå dette op henne herinde, men nu spørger jeg og håber I kan svare mig. Jeg var til skriftlig matemtik A d. 22 maj 2015. Der skete så det at jeg var så ufattelig træt fordi jeg ikke kunne sove om natten op til d. 22 og kunne ikke tænke eller noget inde ... -
Lyrisk digt eller episk digt?
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere digtet "Verdensborger i Danmark" - da jeg skal bruge det, til min mundtlige eksamen i dansk. Er bare i tvivl, om digtet er episk eller lyrisk? De første 4 strofer er jo 'som en tidslinje' (fortællende?) - men det handler jo om kulturpåvirkning... -
HASTER - HJÆLP til analyse af digt!!
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere digtet "Verdensborger i Danmark" - da jeg skal bruge det, til min mundtlige eksamen i dansk I MORGEN. Er bare i tvivl, om digtet er episk eller lyrisk? De første 4 strofer er jo 'som en tidslinje' (fortællende?) - men det handler jo om kulturp... -
HJÆLP til analyse af digt!!
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere digtet "Verdensborger i Danmark" - da jeg skal bruge det, til min mundtlige eksamen i dansk I MORGEN. Er bare i tvivl, om digtet er episk eller lyrisk? De første 4 strofer er jo 'som en tidslinje' (fortællende?) - men det handler jo om kulturp... -
akkusativ/dativ styrer forholdsord oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til at oversætte de nedstående sætninger. Håber i kan hjælpe mig. Under det danske, har jeg selv prøvet at oversætte, men jeg er ikke sikker på om det er rigtigt eller forkert. Tak på forhånd. :) 1) Martin hentede brochurer om feriestedet. Martin holte Brosch... -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak!
