Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hjælp til vurdering af min srp

31. maj 2022 af ij19

Hej allesammen

Jeg sidder og skal op til srp mundtligt eksamen om 2 dage. Jeg synes selv at jeg har skrevet en knap så god opgave (måske 02-4) i fagene matematik a og design og arkitektur c. Jeg vil hører jer ad om i ville være interreseret i at læse min opgave igennem og give et bud på hvor den ligger på karakterskalaen evt hvad der er godt og mindre godt? Det ville være en stor hjælp:)


Svar #1
31. maj 2022 af ij19

Min srp


Brugbart svar (1)

Svar #2
31. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

Jeg vil gerne læse den. Smid den op herinde.

Svar #3
31. maj 2022 af ij19

Mange tak på forhånd


Brugbart svar (1)

Svar #4
31. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

Jeg har kun lige skimmet den, jeg skal nok læse den lidt nærmere, men jeg kan allerede se nu at du fodnoter til at fortælle hvor du har formlerne fra. Dette gør du fx ved de hyperbolske funktioner. Men du har gjort sådan at fodnoterne ligner eksponenter! Det går ikke. Du er nødt til at sætte fodnotemærket før ligningerne.

Svar #5
01. juni 2022 af ij19

Hvad tænker du den ligger til på karakterskalaen?


Brugbart svar (1)

Svar #6
01. juni 2022 af MandenMedMangeHatte

Jeg kan ikke sige noget om arkitekturdelen, men sådan som matematikdelen er nu burde du ikke engang bestå. Du MÅ IKKE blande fodnoter og eksponenter sammen! Det er utroligt vigtigt. Præcision er det vigtigste i matematik og der kan ikke bare dumpe eksponenter ned ud af det blå.


Svar #7
01. juni 2022 af ij19

Det er en stor fejl fra min side af. Det har jeg slet ikke lagt mærke til. jeg har noteret det ned i mit talepapir og vil nævne det til eksamen. Hvis du skulle kigge bort fra det, tænker du at jeg er bestået?


Brugbart svar (1)

Svar #8
01. juni 2022 af MandenMedMangeHatte

Hmm, der er lige lovlig meget redegørelse, men jeg vil tro at du nok skal bestå. Det er trods alt bare gymnasiet, så de skal nok være søde ved dig. Men på universitetet er det altså en anden sag :)

Jeg tror hvis du erkender at du har lavet disse fejl til eksamen, så vil det trække op (tror jeg).

Skriv gerne hvad resultatet bliver herinde.


Svar #9
01. juni 2022 af ij19

Tusind tak. Jeg har gået rundt og været nervøs for ikke at bestå, men du har lige løftet mit humår. Skriver meget gerne resultatet:)


Brugbart svar (0)

Svar #10
01. juni 2022 af MandenMedMangeHatte

Held og lykke. Husk at læse din SRP rigtig godt igennem (flere gange om nødvendigt) så du kan redegøre for hvorfor du lige præcis har skrevet som du har gjort.


Skriv et svar til: Hjælp til vurdering af min srp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.