Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 14721 til 14740 af 36004
-
Differential
ForumindlægJeg skal redegøre for definition og tolkning af differentiabilitet og differentialkvotient Nogen der kan give et bud på hvordan jeg skal gribe det an -
Helle Helle - "søndag 15.10"
ForumindlægNogen gode stikord, til at få hul på denne tekst? -
Redegørelse for kronik.
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at redegøre og diskutere synspunkterne i en kronik/et blogindlæg. Jeg er bare virkelig i tvivl om, hvordan jeg skal komme igang. Er der nogen, der har nogle eksempler på opgaver, eller noget hjælp, hvis de har lavet det før? Det er en aflevering på fem elevtimer, ... -
Bestemmelse af a og b
ForumindlægHej Jeg skal finde a og b i denne funktion, f(x)=b*a^x Grafen går gennem punkterne (2,20) og (4,80). Er gået lidt i stå så håber nogen kan hjælpe! På forhånd tak! -
potensregneregel
ForumindlægHvordan ville i løse dette: 9^(3/2) + 8^(2/3) hmm, kan ikke rigtig finde ud af hvilke regneregler jeg her kan benytte // Dennis P -
En litterær artikel
ForumindlægHej allesammen Jeg ville lige spørge om, der er nogen af jer der har læst: En blomstrende have - af Naja Marie Aidt? - opgaven går ud på: Skriv en litterær artikel om Naja Marie Aidt - Den blomstrende have. Artiklen skal indeholde en indledning, en formanalyse efter analysemodellen, en tolknin... -
Differentialregning
ForumindlægHey. Hvornår er det nu man briger diff, udiff, udiff, diff reglen i differentialregning?. -
Maple - hjælp til forskrift
ForumindlægHvordan skrives denne forskrift ind i maple, så den kan tegne den som en graf ? Håber der er en der vil hjælpe. På forhånd tak :) -
Hjælp til projektopgave; forside billeder. OPGAVEN SKAL AFLEVERES I MORGEN 12/2 2010!
ForumindlægHej er der nogle her inde der kender nogle gode billeder( gerne karikaturer) der passer til mit emne: Skal vi afskaffe diktatur til fordel for demokrati? I stedet for bare at bruge nogle fotografier af f.eks. Stalin, Mugabe og Hitler, som diktatorerne og nogle fotografier af f.eks. Boris Jeltsin,... -
nutid og datid indeni mellem?
Forumindlæghej vil lige spørge når man skriver engelsk stil bruger man altid nutid ik? men jeg tænkte kanman nogen gang brug datid også , for nogen gang kan man faktisk ik undgå dem eller er det bare mig ? -
Logaritmer
ForumindlægGør rede for logaritmefunktioner og bevis regnereglerne for logaritmer? Hvad er logaritmer=? -
Hvordan beregnes (VE) Variable enhedsomkostninger
Forumindlægdet er så det der er spørgsmålet, jeg har prøvet at findet i min Virksomhedsøkonomi bog men uden held. håber der er folk der kan hjælpe mig så hurtigt som muligt :D -
Hvornår er skabelsesberetningerne skrevet?
ForumindlægJeg sidder og er ved at læse til eksamen i religion, og blev i tvivl om hvor når skabelsesberetningen er skrevet, og hvornår myten om Adam og Eva er skrevet. -
Algebra
ForumindlægHvis man har en ligning der indeholder børker på begge side af lighedstegnet, SKAL fællesnævneren så være ens? -
hjælp
Forumindlægen familie samler sit haveaffald i en kompostbeholder. a) brregn arealet af beholderens fire sider. b) beregn kompostbeholder runfang.... 1.2 - 1.4 - 1.1 -
deduktiv og induktiv
ForumindlægHvad er det deduktiv og induktiv betyder? jeg skriver i samf og historie, og er i tvivl om hvad disse metoder betyder?? Nogen der kan hjælpe? Er også i tvivl om normativ og deskriptiV??? -
HASTER
ForumindlægHvad betyder (alle stroferne indeholder enderimene:a,b,c,a hvilket fortæller os at det er krydsrim Altså hvad betyder det der a,b,´c,a Det er børnene af ditlevsen -
absorptionsspektre
Forumindlægen der kan fortælle mig hvorfor et absorptionsspektre serud som det gør. altså hvordan opstår det? -
økosystem
ForumindlægHej.. Skal opstille et økossytem for regnskoven og for en dansk skov. Ved man skal have primærproducenter, konsumenter og nedbrydere med men hvilken slags findes der i de to skove? Ved bare at regnskoven består af mange forskellige arter men hvad skal man lige skrive? -
udliciterer
ForumindlægHvis vi samfundet udliciterer vedligholdelse eller bygning af nye skoler, er det så ikke stadig det offentlige der skal betale? eller hvad??
