Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14721 til 14740 af 19198
-
rette
ForumindlægHej. Jeg har skrevet følgende på tysk, vil nogle måske læse det igennem og evt komme med et par rettelser? Især ved adjektiver og deres bøjning, det er jeg lidt i tvivl om nemlig. På forhånd tak -
TYSKTEKSTER
ForumindlægHej alle Jeg skal op til mundtligt tysk imorgen og vil egentlig gerne nå at øve eksamensformen herhjemme. Jeg vil derfor høre om nogle har nogle tysktekster/eksamensæt indenfor emnerne: Krimis, Zu sich selbst stehen, Reisen og Landeskunde. DET VIL VÆRE KÆMPE HJÆLP. -
Personbøjning af ordet: man
ForumindlægHurtigt spørgsmål, hvordan bøjer man pronomenet man på tysk? Hvis man fx. siger: men man burde altid. Skal man så bøje verbummet i 3. person flertal eller ental? eller er det 1. person ental? eller noget helt andet? Håber nogen kan hjælpe. Mange tak. -
hjælp
Forumindlæghvis jeg pjækker fra den sidste time i tysk og min lærer ved at jeg har pjækket før, kan hun så finde på at skrive hjem til mine forældre? (går i 1.g) -
hebraisk oversættelse
Forumindlægjeg oversætte sange tekster af Haydn, Mozart og Saint-Saens fra tysk/ engelsk til hebraisk. oversættelsen er til et programhæfte. kan nogen rette min hebraiske tekst. hils dotinka -
Er ordstillingen rigtig?
ForumindlægHej jeg har oversat en dansk sætning til tysk. Jeg har benyttet mig af bøjningskemaer og ordbogen men er i tvivl om grammatikken og ordstillingen er helt rigtig wir verkehren nicht miteinander mehr und hatten den sozialen Kontakt verloren Tak på forhånd Emma x -
Sein i nutid?
ForumindlægGoddag, ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med nogle sætninger der benytter sein i nutid? Gerne Dansk og tysk oversættelse. Og hvis nogen af jer ved det, hvornår bruger man sein i nutid? Vær sød at hjælpe hvis i kan :D -
Spørgsmål til oversættelse
ForumindlægHvordan vil man sige "grine ad" på tysk. Lachen über? Og "at se mig omkring efter ham", kan det siges sådan: "sehe ich mich um nach ihm" -
hvad er forskellen?
ForumindlægHej.. GODT NYTÅR!! heh.. vil bare lige spørge hva forskellen er med gymnasiet og htx?? for mine lærere siger at jeg kan bedre klare htx end gymnasiet... at mit sprog er ikke godt nok til gym.. og derfor anbefaler de mig htx. jeg har da hørt af mange at jeg godt kan klare det efter de så min karak... -
Latin A, Græsk A og Fransk A/Engelsk A
ForumindlægHej med jer,jeg begynder på stx til næste år og overvejer at tage den studieretning, der hedder Latin A, Græsk A og Tysk fort. A/Fransk fort. A/Engelsk A.Jeg vælger så fransk eller engelsk, jeg er ikke helt sikker på, hvilket fag der bliver endnu.Derfor vil jeg gerne vide, om der er nogen herinde... -
Spansk A selvstudium
ForumindlægHej! Sagen er den at jeg står og skal til at begynde i 3.G igen efter et års udveskling i Mexico. Det vil også sige at jeg rigtig gerne vil have spansk A! Da jeg har haft tysk B og har afsluttet det er kommer det bare ikke til at være muligt at følge et hold (der er desuden ikke plads til fle... -
Stil - Meine Sommerferien
ForumindlægHej Jeg skal skrive en stil til på fredag, på tysk. Stilen skal handle om ens sommerferie, men man skal også besvare en SMS som er på stiloplægets papir og man skal fortælle om man har været i alperne. Jeg har skrevet lidt og håber på at der er nogle der vil rette det ;-) Meine Sommerfe... -
Stand Up Speak Up
Forumindlæg1 ting hvad støtter de..???nogen der gider og fortælle mig det ??!???! -
3g og snittet
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3g, og har fået nogle uheldige årskarakter hér til slut. Faktisk så uheldige, at jeg ikke er bestået. Fra 1 og 2g, er mit gennemsnit bestået, mine eksmaner er bestået (undtagen en; Mat c niveau) Og min SRP er bestået. De fag skal jeg op i hér til sommer, er nogle fag je... -
Mekanisk energi, matematik... Et barn svinger som antydet
ForumindlægHej Opgaven: Et barn svinger som antydet på figuren i en gynge, hvor afstanden fra gynges ophængningspunkt til barnets tyngdepunkt er 2,5 m. Barnet prøver forskillige værdier af startvinklen θ= 5º, 10º, 15º....45º. Begrund ved trekants beregning, at tyngdepunktet... -
11 eller 13, dansk stil- FSA
ForumindlægGodmorgen ! :D Jeg er typen, som tit får 10-taller for sine skriftlige fremstillinger i dansk. Også er det jo man ofte ønsker en bedre karakter- eller det gør jeg i hvert fald :P Så ville lige spørge om fif og råd til et 11-tal eller evt. 13 :P (skriftlig dansk- FSA) Hermed tænker jeg mest på sk... -
Tror at jeg dropper ud
ForumindlægHver dag er jeg i gang med lektier 24/7. Og problemet er hver gang kan jeg ikke fínde ud af det og det er også ret irriterende at tænke på at folk som arbejder kan det på få minutter, mens jeg skal bruge 24 timer på det JEG ER GODT TRÆT AF DET! Jeg har grædt hele aftnen igår aftes om en stil so... -
De bedste ting i livet :D
ForumindlægMidt i alt det her eksamens-stress er det rart at tænke på nogle af de skønne ting ved livet ;) Hvad syntes i er nogle af livets dejlige højdepunkter ? Her kommer mine bud: 1. At blive forelsket 2. At grine så meget at det gør ondt i maven 3. Et varmt bad 4. Ingen køer i supermarkedet 5. ... -
Krop og ernæring
ForumindlægTeori: baggrundsviden om kost, kroppens stofskifte, forbrænding og energieffekt. Herunder skal I komme ind på - hvilke energityper findes? Giv eksempler - hvilke typer af forbrændinger findes? Giv eksempler - beskriv kroppens stofskifte, inddrag herunder energi- og forbrændingstype - hvilken... -
Biologi Eksamen spørgsmål - Please hjælp!!
ForumindlægHej allesammen Skal til biologi eksamen her på fredag, og har fået udleveret nogle spørgsmål jeg kan trække. Ville høre om der er nogen der kan svare på dem, det ville være en stor hjælp, er selv igang og har fået en god forståelse indefor nogen af emnerne, men der er dog stadig meget jeg mangl...
