Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14761 til 14780 af 27879
  • reaktionerne for opløsning af KOH og NH4Cl.

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er enkelt. - Skriv reaktionerne for opløsning af KOH og NH4Cl. Hvordan gør jeg dette? og hvordan navngiver jeg KOH. Samt generelt om saltes opløselighed, herunder om KOH og NH4Cl har nogen indflydelse på pH i en opløsning af det enkelte stof?
  • Dumpet.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg var oppe i matematik B, og jeg dumpede desværre. Jeg fik 00. Jeg fik 4 i mundtlig og 4 i skriftlig i mine årskarakter. Nogen siger til mig, at jeg så har fået 4 og 02 nu, dvs jeg har består matematik og behøver derfor ikke at tage det om(hvis jeg skal bruge det). Passer det?
  • Hjælp til kristendomeksamen

    Forumindlæg
    jeg skal op i kristendom på tirsdag. Tænkte på, om i havde nogle gode forslag til, hvad jeg kunne have brug for at vide. Nogle ting som er gode at kunne fx det dobbelte kærlighedsbud, eller nogle links til noget jeg skal læse. Har læst pensum, men vil gerne lige være på den sikre side og kunne fo...
  • Diskursanalyse

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op til AT-årsprøve imorgen hvor jeg skal have lavet en diskursanalyse på følgende tale: http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/barackobama/8487354/Osama-bin-Laden-killed-Barack-Obamas-speech-in-full.html Er der nogen som kan hjælpe mig med dette :)? Mvh!
  • kast

    Forumindlæg
    jeg ved at når en genstand falder frit i tyngdefeltet er uafhængig af genstandens masse. men hvis vi antog at gnidningsmodstand mellem genstanden og luften spillede en rolle, ville ovenstående antagelse vel være forkert. hvorfor ser vi egentlig fra det luftmodstanden?
  • Stauning-Munch-Regeringen

    Forumindlæg
    Hvad var det Stauning-Munch-Regeringen (Socialdemokratiet og Det Radikale Venstre + Thorvald Stauning som statsminister) gjorde da de kom til magten d. 30. april 1929? - Gerne nogle sider hvor jeg selv kan læse på det. Ville være dejligt :)
  • Statisk begreber

    Forumindlæg
    Hvad menes der med følgende begreber: Grupperede observationer Histogram Sumkurve Kvartiler Median Boxplot
  • læse op til eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg føler lidt uvidende om hvad jeg skal læse op til.. hvad skal man have styr på.. alle myter ?..
  • nogle der har været op til fysik A eksamen i år?

    Forumindlæg
    er der nogle der har været op i fysik A eksamen i år?
  • diskussion og redegørelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har svært ved at fortå opbyggningen og konseptet med redegørelse og diskussion
  • FS10 mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Hej hvorlang tid skal man snakke? altså jeg har forberedt mig, her hjemme. men glemte og spørger mine lærer om hvor lang tid vi skal snakke en der kan svare mig på deT?
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    Ved nogen hvad jeg skal skrive til konklusion til synopsis im hemmeligheder af kim fupz?
  • Case - Erhvervsreteksamen

    Forumindlæg
    Hej alleSidder her med min case til erhvervsret eksamen - eksamensform bCasen lyder ligeledes:Som indkøbsansvarlig har Ida indkøbt et nyt ventilationsanlæg til opsætning på rådhuset og andre af kommunens ejendomme. Opgaven bliver sendt i EU licitation og lavestbydende bliver et fransk firma og få...
  • Oplysningstiden vs. Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg skal til mundtlig dansk eksamen på torsdag, og er lidt i tvivl om nogle litterariske tidsperioder. Jeg går i 9kl. og på vores oversigt over tekstopgivelser, står der, at vi opgiver romantikken og OPLYSNINGSTIDEN. Men alle de udleveret papirer vi har fået gennem året løb, hander a...
  • Hjælp mig!

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg er en pige der ikke kan bnoget matematik hvordan kan jeg blive bedre til det. når mine lærer er nogen røvhuller? please hjælp. :D
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har nu siddet og kigget lidt på nettet for at finde ud af, hvordan matematik eksamen (mundtligt) egentlig foregår. Jeg kan se på eksamens planen, at jeg har en halv times forberedelse, og en halv time inde til selve eksamen. Men hvordan foregår det til eksamen?
  • tema eller tekst vigtigst

    Forumindlæg
    Ang. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge..
  • Synopsis omkring vælgeradfærd i samfundsfag.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag. Jeg tænker at have fokus på vælgeradfærd. Jeg er dog MEGET i tvivl om, hvad en eventuel problemformulering kunne lyde på. Jeg har en idé om, at jeg gerne vil have noget med, hvordan det har ændret sig fra, at en stor del af vælgerne var class-vot...
  • hjælp til artikelanalyse om de 7 dødsynder og L.O.C

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til mundtlig eksamen i dansk. jeg har trukket de 7 dødsynder og har fundet en artikel fra BT med L.O.C og hans album Melankolia/xxxCouture. www.bt.dk/underholdning/l.o.c.-doedssyndernes-fortolker Jeg skal så analysere artiklen, men er helt tom omkring det med at analysere artikler,...
  • Bøger på A og B niveau på HTX?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal starte på HTX fra august måned, og vil meget gerne forberede mig, her i sommer, ved at læse nogle gode bøger, som de bruger. Er der nogen af jer, der kender gode MATEMATIK, FYSIK, KEMI og BIOLOGI BØGER, som bruges på HTX på A og B niveau? De skal helst være forståelige m...