Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14761 til 14780 af 27879
-
reaktionerne for opløsning af KOH og NH4Cl.
ForumindlægMit spørgsmål er enkelt. - Skriv reaktionerne for opløsning af KOH og NH4Cl. Hvordan gør jeg dette? og hvordan navngiver jeg KOH. Samt generelt om saltes opløselighed, herunder om KOH og NH4Cl har nogen indflydelse på pH i en opløsning af det enkelte stof? -
Dumpet.
ForumindlægHejsa. Jeg var oppe i matematik B, og jeg dumpede desværre. Jeg fik 00. Jeg fik 4 i mundtlig og 4 i skriftlig i mine årskarakter. Nogen siger til mig, at jeg så har fået 4 og 02 nu, dvs jeg har består matematik og behøver derfor ikke at tage det om(hvis jeg skal bruge det). Passer det? -
Hjælp til kristendomeksamen
Forumindlægjeg skal op i kristendom på tirsdag. Tænkte på, om i havde nogle gode forslag til, hvad jeg kunne have brug for at vide. Nogle ting som er gode at kunne fx det dobbelte kærlighedsbud, eller nogle links til noget jeg skal læse. Har læst pensum, men vil gerne lige være på den sikre side og kunne fo... -
Diskursanalyse
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til AT-årsprøve imorgen hvor jeg skal have lavet en diskursanalyse på følgende tale: http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/barackobama/8487354/Osama-bin-Laden-killed-Barack-Obamas-speech-in-full.html Er der nogen som kan hjælpe mig med dette :)? Mvh! -
kast
Forumindlægjeg ved at når en genstand falder frit i tyngdefeltet er uafhængig af genstandens masse. men hvis vi antog at gnidningsmodstand mellem genstanden og luften spillede en rolle, ville ovenstående antagelse vel være forkert. hvorfor ser vi egentlig fra det luftmodstanden? -
Stauning-Munch-Regeringen
ForumindlægHvad var det Stauning-Munch-Regeringen (Socialdemokratiet og Det Radikale Venstre + Thorvald Stauning som statsminister) gjorde da de kom til magten d. 30. april 1929? - Gerne nogle sider hvor jeg selv kan læse på det. Ville være dejligt :) -
Statisk begreber
ForumindlægHvad menes der med følgende begreber: Grupperede observationer Histogram Sumkurve Kvartiler Median Boxplot -
læse op til eksamen?
ForumindlægJeg føler lidt uvidende om hvad jeg skal læse op til.. hvad skal man have styr på.. alle myter ?.. -
nogle der har været op til fysik A eksamen i år?
Forumindlæger der nogle der har været op i fysik A eksamen i år? -
diskussion og redegørelse
ForumindlægHej Jeg har svært ved at fortå opbyggningen og konseptet med redegørelse og diskussion -
FS10 mundtlig dansk
ForumindlægHej hvorlang tid skal man snakke? altså jeg har forberedt mig, her hjemme. men glemte og spørger mine lærer om hvor lang tid vi skal snakke en der kan svare mig på deT? -
spørgsmål
ForumindlægVed nogen hvad jeg skal skrive til konklusion til synopsis im hemmeligheder af kim fupz? -
Case - Erhvervsreteksamen
ForumindlægHej alleSidder her med min case til erhvervsret eksamen - eksamensform bCasen lyder ligeledes:Som indkøbsansvarlig har Ida indkøbt et nyt ventilationsanlæg til opsætning på rådhuset og andre af kommunens ejendomme. Opgaven bliver sendt i EU licitation og lavestbydende bliver et fransk firma og få... -
Oplysningstiden vs. Det moderne gennembrud
ForumindlægHej derude! Jeg skal til mundtlig dansk eksamen på torsdag, og er lidt i tvivl om nogle litterariske tidsperioder. Jeg går i 9kl. og på vores oversigt over tekstopgivelser, står der, at vi opgiver romantikken og OPLYSNINGSTIDEN. Men alle de udleveret papirer vi har fået gennem året løb, hander a... -
Hjælp mig!
ForumindlægHej allesammen, jeg er en pige der ikke kan bnoget matematik hvordan kan jeg blive bedre til det. når mine lærer er nogen røvhuller? please hjælp. :D -
eksamen
ForumindlægHej. Jeg har nu siddet og kigget lidt på nettet for at finde ud af, hvordan matematik eksamen (mundtligt) egentlig foregår. Jeg kan se på eksamens planen, at jeg har en halv times forberedelse, og en halv time inde til selve eksamen. Men hvordan foregår det til eksamen? -
tema eller tekst vigtigst
ForumindlægAng. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge.. -
Synopsis omkring vælgeradfærd i samfundsfag.
ForumindlægHej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag. Jeg tænker at have fokus på vælgeradfærd. Jeg er dog MEGET i tvivl om, hvad en eventuel problemformulering kunne lyde på. Jeg har en idé om, at jeg gerne vil have noget med, hvordan det har ændret sig fra, at en stor del af vælgerne var class-vot... -
hjælp til artikelanalyse om de 7 dødsynder og L.O.C
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i dansk. jeg har trukket de 7 dødsynder og har fundet en artikel fra BT med L.O.C og hans album Melankolia/xxxCouture. www.bt.dk/underholdning/l.o.c.-doedssyndernes-fortolker Jeg skal så analysere artiklen, men er helt tom omkring det med at analysere artikler,... -
Bøger på A og B niveau på HTX?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal starte på HTX fra august måned, og vil meget gerne forberede mig, her i sommer, ved at læse nogle gode bøger, som de bruger. Er der nogen af jer, der kender gode MATEMATIK, FYSIK, KEMI og BIOLOGI BØGER, som bruges på HTX på A og B niveau? De skal helst være forståelige m...
