Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14801 til 14820 af 23684
-
Bedre til..?
ForumindlægHej med jer! Jeg skriver, fordi jeg vil have tips, tricks og råd til at blive endnu bedre til engelsk. Altså, mit engelsk er ikke så slemt. Jeg får primært 7 og 10-taller, men jeg vil gerne være endnu bedre. Jeg føler, jeg hele tiden tænker, før jeg snakker. Jeg bliver ofte forvirret, og jeg sig... -
Just Like That- Michael Richards
ForumindlægEr der Ikke nogen der har summary af Just like that.. ? Plz- -
Resume
ForumindlægHvad vil I sige et godt resume skal indeholde ? Bare for at få lidt inspration (: -
HASTER! Teori om Industrialiseringen
ForumindlægHej Jeg skal i morgen aflevere AT-eksamens synopsis og jeg skriver om damplokomotivets indflydelse på den danske industrialisering, i Historie og Fysik. Hvad kan man tage fat i omkring teorier og videnskabsteori? Mvh. Lin -
Tollens Prøve
ForumindlægHej. Nogle der kan hjælp hvad "tollens prøve, er en prøve for"?? Håber i kan hjælpe! -
SRP - inspiration til opgave???
ForumindlægHej! Jeg har i min SRP-opgave valgt mit overordnet emne "Romantikken i litteratur og kunst" - Er der nogle som kunne give mig lidt inspiration til hvad jeg herunder, kunne indkredse mit emne til? På forhånd tak. -
Forskellen mellem det senmoderne og traditionelle baggrund?
ForumindlægHej folken :) Jeg skal redegør på baggrund af sociologiske teorier for forskellene mellem det traditionelle og senmoderne baggrund. Nogle der kan komme på nogle sociologiske teorier? Evt. nogle hjemmesider jeg kan finde det på? For jeg har nemlig søgt, dog synes jeg ikke jeg fandt noget rigtig go... -
bedste råd til hvordan man læser på på religion?
ForumindlægJeg skal op i religion B niveau, på fredag, men jeg kan simpelthen ikke skabe overblik over hvordan jeg skal læse op på det! Vores temaer er: - Livet efter døden i de store verdens religioner ( Ateisme, islam, jødedommen, islam, buddhisme, hinduisme) - Fundamentalisme i islam og kristendommen - ... -
Hvad ved vi i dag om evolution?
ForumindlægHeej allesammen (: Jeg er ved at finde ud af hvad jeg gerne vil komme ind på når jeg skal op til AT-årsprøve om Darwin. Jeg har bl.a. valgt at komme ind på hvad vi ved i dag om evolution, som Darwin ikke vidste. Men det skal være meget kortfattet, da jeg kun skal fremlægge i 10 min, så hvad mener... -
Den mundtligt AT-eksamen engelsk A, spansk A - Vil gerne be' om hjælp til metoder
ForumindlægJeg går i 2g, og skal op til årsprøve i AT-eksamen i morgen. Jeg har spansk A og engelsk A - to humaniora som vi godt måtte tage i år Jeg har om "Immigration fra Mexico til USA" Jeg er bare ikke helt klar over hvilke metoder jeg skal forklare om, da det eneste jeg umiddelbart kan sige e... -
eksamen i old ?
ForumindlægHej alle sammen. Hvis man trækker en sang fra Odysseen, hvad skal man så sige om den ? Man skal vel starte med at give et lille referat og hvad skal man så derefter? -
Spørgsmål indenfor faget oldtidskundskab ??
ForumindlægHeej Alle Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet .. Jeg har valgt den studieretning, som hedder: Matematik, Fysik og Kemi.. Og jeg skal have faget oldtidskundskab .. Jeg ville spørge om, hvad det handler om ?? Hvilke emner kommer man ind på i faget oldtidskundskab og hvad drejer det ege... -
Snydt for en karakter
ForumindlægHej allesammen, jeg håber virkeligt der er en, som er god til engelsk der vil hjælpe mig med at læse en stil som jge skrev til eksamen igennem og give en bedømning. Jeg har fået 4, selvom jeg plejer at få 10. Jeg er virkeligt helt nede, håber virkeligt der er en der vil hjælpe mig. Er så skuf... -
HJÆLP TIL EKSAMEN I HISTORIE
ForumindlægHej derude Jeg skriver eftersom jeg er gået i stå. Mit emne er "En ny verdensorden 1989" og mine bilag er: - Et billede af world trade center der brænder - Et uddrag af den kritiske Richard A. Clarke som omtaler Bush-regeringens håndtering af terrortrusler op til 11.september ... -
Stil
ForumindlægHvordan skriver man bedst muligt stil til eksamen for at opnå 12 ? -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
Naturgeografi
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til, at forstå denne tabel http://faostat3.fao.org/faostat-gateway/go/to/download/FB/FB/E udfra dette spørgsmål som lyder således: E: Når man ser på Danmark i FAOSTAT opdager man at vi lever som svin og slet ikke bidrager positivt til verdens fødevar... -
Dansk litteratur - help!
ForumindlægHar skrevet en stil om litteraturhistorisk læsning er godt eller skidt. Jeg har skrevet det, som for og imod. -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
SRP om underernæring
ForumindlægHej SP. Er der nogen biologilærere eller andre fagligt stærke personer, der kan anbefale gode, faglige lærebøger om underernæring eller beslægtede emner på et niveau, der er passende til en SRP i Biologi A? Hvis der også findes forslag til relevante forsøg, som jeg kan inddrage, vil det være en...
