Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14881 til 14900 af 25907
  • Råstoffer, Brasilien - geografirapport

    Forumindlæg
    Hej! I min rapport om Brasilien skal jeg skrive om Brasiliens råstoffer; Hvilke råstoffer har landet? Hvor og hvordan udnyttes råstofferne? Eksporterer landet sine råstoffer? Hvilken rolle spiller råstoffer for landets økonomi? Har søgt mange steder på nettet, og ledt i bøger, men j...
  • "Dem" eller "dig"

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at analyserer et interview mellem Fogh og arabisk tv, efter Muhammed-Krisen. Anders Fogh omtaler den person han snakker til, som "Dem" i stedet for "dig". Er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken funktion det har? "Jeg kan fortælle Dem"
  • kan nogen hjælpe mig at rætte min lille oversættelse??

    Forumindlæg
    For folk, der holder af Gary Larsons vittighedstegninger, The Far Side, og forstår deres skøre univers, er deres skaber blevet en slags kultfigur. Men nu har den 44-årige Larson besluttet sig til at holde op med at lave de berømte tegninger, som bliver bragt i omkring 1900 aviser overalt i verden...
  • Rette min stil?

    Forumindlæg
    Nogle der evt. vil rette min stil og fortælle hvorvidt den er sammenhængende? :)
  • Nu må I hælpe mig! Fra tysk til dansk:

    Forumindlæg
    Ist es für Sie wichtig anstatt unseren heutigen Größensprünge von 10 cm ( 140,150,...) einen Größensprung 6 cm ( 140, 146,...) zu haben?Sind Sie mit dem Service im Callcenter/Internet bezüglich der Kids Kollektion zufrieden?Anregungen/Wünscheinteressante, wichtige Bemerkungen des Kunden
  • Hjælpe til 1 kort sætning

    Forumindlæg
    The seismicity is interpreted to be related to the deloading of the thin crust above the magma chamber due to the summer melting of the ice cap, and to high groundwater pressure in the caldera roof at the same time.Nogen der kan hjælpe med at oversætte det til dansk.Mit bud:Det seismiske er forkl...
  • Haster "My mother and her sister"

    Forumindlæg
    jeg er ved at lave analyse af "my mother and her sister" af Jane Rogers, men er gået lidt i stå. Er der nogen som har skrevet den opgave, som måske vil sende den så jeg kan få lidt inspiration.
  • Hvordan skriver man en god Summary (og hvad er det helt præsict?)..?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til at skrive en summary her i ferien, da jeg manlger at aflevere den xD. Men jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal starte og hvad der skal med, og alt sådan noget der... på forhånd tak for hjælpen.
  • Kemi A,, årsprøve?

    Forumindlæg
    Hvis jeg har kemi A, skal jeg så op i skr. årsprøve i 1.g?
  • Genetiv

    Forumindlæg
    Heysa! Er der en der kan forklarer eller henvise til en webby, hvor man får forklaret hvornår der skal ', 's eller s' på det pågældende ord? Er nemlig et fjols til det!!
  • findes der et "oversættelsesprogram"

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spørgsmål som jeg håber på én eller flere lige vil svare på. Mit spørgsmål er: findes der et oversættelsesprogram der f.eks. kan oversætte dansk stil evt. spansk eller italiensk og omvendt? Hvis ja, ved i så hvor man kan købe det? Håber virkelig at i kan hjælpe mig
  • Spørgsmål-lynhurtigt

    Forumindlæg
    Hey..Jeg er i tvivl om:Hvordan/hvornår man bruger - "in which"! er det ligesom "which"?? og "of which"...Kunne være dejligt, hvis i kunne belyse det med et eksempel el. en sætning!Jammal
  • historieopgave - fransk afkolonisering..

    Forumindlæg
    Hej alle..Det er sådan, at jeg i går aftes fandt ud af, at jeg mangler informationer til det sidste punkt i min problemformulering i min hostorie opgave, der ska afleveres i morgen; nemlig: jeg vil perspektivere og sammenligne afkoloniseringsmetoden i Ghana med den generelle franske afkoloniserin...
  • Opslag

    Forumindlæg
    HejEr der et sted på nettet hvor man kan slå biologiske udtryk op, fx. leverparenkymet og knoglemarvsaplasi mm.på forhånd tak..
  • Eksame, Haster.

    Forumindlæg
    Jeg har trukket '' sværtkærlighed'' nogen der kender en god tekst jeg kan bruge ? er selv helt blank.
  • SRP om kønsroller

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal omlidt til, at skrive min SRP-opgave- jeg har besluttet mig for, at den skal omhandle kønsroller (gerne med synsvinkel på industrialiseringens indflydelse). Hvordan jeg så skal opbygge hele opgaven er det jeg er i tvivl om.. Er der nogle der har ideer til hvad man kunne gøre i...
  • Rumskib.

    Forumindlæg
    Hej der. Er der nogle som har forstand på rumskibe? Hvordan de fungere osv?
  • Titanic, industrisamfund?

    Forumindlæg
  • Once were warriors

    Forumindlæg
    Er der nogen der hurtigt kan forklare mig hvorfor filmen hedder 'Once were warriors' og hvad den referer til? Beth Heke siger: Our people once were warriors. But unlike you, Jake, they were people with mana, pride; people with spirit. - Betydning?? På forhånd Tak Susanna
  • jeg kom til at trykke på noget

    Forumindlæg
    Hejsajeg er kommet til at trykke på en knap, så nogen sider på internettet, er med mega stor skrift.Er der nogen der kan hjælpe mig?på forhånd tak.