Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14921 til 14940 af 52987
  • Hjælp til analyse model

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg er i tvivl om hvilken analyse model jeg skal bruge til maleriet : Den hellige familie - Michelangelo. Tusssssssssind tak på forhånd.
  • stofmængdekoncentrationer

    Forumindlæg
    Beregn stofmængdekoncentration af ascorbinsyre den fælles opløsning af ascorbinsyre? Har virkelig brug for hjælp, forstår slet ikke hvad stofmængdekoncentrationer er, og hvor den fælles opløsning lyder? :/
  • Kritisk brug for hjælp

    Forumindlæg
    Er der virkelig ikke nogen, der har haft noget om 'Henry Treats a Couch Man' et uddrag fra Dreamcatcher...
  • Potens funktion

    Forumindlæg
    Har virkeligt haft svært med dette Hvor mange procent aftager x, når y vokser 15 % F(x) = 3,6 * x-1,5
  • Fordøjelsesystemet hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at finde ud af hvordan fordøjelsesytemet virker. Er der en der vil læse det jeg har skrevet igennem, og se om jeg mangler noget eller om noget er helt forkert ?
  • Rette en kort analyse??

    Forumindlæg
    Hej .. Er der nogle herinde der vil være så venlig at rette min dansk analyse? Håber virkelig på svar:) På forhånd tak:)
  • Redegørelse for trin i udledning

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der kan hjælpe mig med følgende? Har virkelig svært ved at se, hvad der sker i de enkelte trin... Håber på hjælp!! Mvh
  • Neurotransmitter... hjææælp

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen derude,der ved hvilke krav der skal være opfyldt for at identificere et kemisk stof som værende en neurotransmitter?? Det haster virkeligt!!
  • hjælp til en problemformulering og evt. problemstilling

    Forumindlæg
    hej, jeg har virkelig brug for hjælp til at finde en god problemformulering, da jeg snart skal skrive synopsis. Skriv til min indbakke, håber du vil hjælpe mig .
  • Hvad er forskellen på disse mælkebøtter - hjælp haster

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan forklare mig kort, hvad er forskellen på mælkebøtterne på vedhæftet billede? Jeg har virkelig svært ved at se en forskel På forhånd tak
  • Vækst eller velfærd

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp med denne aflevering. den er til fredag aften og kan bare ikke komme igang. har så svært ved samfundsfag.
  • stil om unge i dag

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp hurtigst muligt, jeg skal skrive om unge i dag, men aner ikke hvad jeg skal skrive i den? tak svar hurtigst muligt
  • hjælp haster !!

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp. Det er til rumfangsberegning vha. integrering....nogle der stadig er oppe og har tid ? please
  • Ti-inspire cx cas

    Forumindlæg
    Dejligt værktøj. Hvordan finder jeg invers cosinus i lommeregneren, har forsøgt bare at skrive det og opløfte minus 1, men det virker ikke :(
  • Forskel på hermeneutik og analyse i humaniore

    Forumindlæg
    Hej, Håber der er nogen som vil hjælpe.. Hvad er forskellen helt præcis mellem den hermeneutiske fortolkning og så en analytisk fortolkning? Synes det virker meget som to sider af samme sag nemlig...
  • En partikel bevæger sig ...

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp til at få løst denne opgave, og få en forklaring på hvordan og hvad man gør. Håber i kan hjælpe?
  • UNGES FORBRUG AF DE SOCIALE MEDIER HURTIGT

    Forumindlæg
    Hej SP. Skal lave en baggrundsartikel om unges forbrug af de sociale medier? :D Men har virkelig brug for en god start. Nogen der kan hjælpe?
  • Frit ophængt magnet

    Forumindlæg
    vil være i stand til at vise nord og syd, altså virke som et kompas, men er det nordpolen, der vil pege mod nord, eller vil nordpolen pege mod syd?
  • Deskriptiv statistik!!!!

    Forumindlæg
    Hej, har virkeligt brug for hjælp da jeg skal op til mat eksamen. Hvordan beregner man frekvensen for både ugrupperede og grupperede obs? Og hvordan finder man kvartilerne? På forhånd tak for hjælpen. :)
  • Energi - fysik/kemi eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har en disposition, eller et udkast til energi? SKal op i fysik/kemi på onsdag, og har virkelig brug for en disopsition. Mvh. Cecilie