Søgning på: fysik projekt. Resultater: 14941 til 14960 af 20689
-
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Smule HJÆLP
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg sidder og skriver SRO, omkring henfald og halvveringstider osv. Og jeg er lige pludselig blevet i meget i tvivl: hvad er det nu et spontant henfald er, og hvordan kan det beskrives? Det ville være kanon hvis I kunne hjælpe, måske iform af et eksempel? Mange hisner Pernille. -
Rotationsenergi i stang
ForumindlægHej jeg skal lave et eksperiment hvor jeg beskyder en stang ophængt i sin ende, med et projektil, så skal jeg bestemme mængden af energi optaget i stangen. Jeg har inkluderet et billede hvis min beskrivelse ikke har været helt god :) http://www.myupload.dk/showfile/165953acb19.png/ Hvis jeg er is... -
total yndlingsjob.....
ForumindlægJa!hvad stræber DU efter at blive?- og ikke mindst hvorfor. Lønnen, speciel interesse, lønnen eller tvang. -
opgave med kran
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå spørgsmål 3) i den vedhæftede opgave. Hvordan kan kranen påvirke forankringen med et kraftmoment? Den påvirker jo bare forankringen direkte nedad med sin vægt. Det kunne være et trickspørgsmål, men jeg går ikke ud fra det, da jeg ikke bruger L1 til noget i opgav... -
En studenterhue
ForumindlægNu er det jo blevet tid til at folk får deres huer, og den evig snak om at den blå HH hue ikke er en gymnasiehue, men en wannabe gymnasieelev hue er så småt begyndt. Hvad siger I? er den blå HH hue ikke ligeså god som den blå "gymnasie"hue... er træt af at blive trampet på i tide og uti... -
Hvad er AT???
ForumindlægHej Alle. Nogen der kort kan forklare mig hvad AT går ud på? Jeg skal igang med forløbet næste uge, og ville gerne lige være lidt på forkant ;) M. -
Hvad skal du lave i Påsken?
ForumindlægJeg mangler stærkt en til at hjælpe mig lidt her på gården i påsken, forårsarbejdet er så småt ved at komme i gang, og der er temmelig megen oprydning efter min træbeskæring. Men det er meget alsidigt, så hvis du ikke skal lave andet, så har vi plads til en frisk fyr, der vil hjælpe lidt til mod... -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak.. -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
SSO
ForumindlægJeg ville bare spørge om hvilke emner i har skrevet i matematik til SSO?Vil nemlig gerne have inspiration.På forhånd tak! -
Karakter
Forumindlæghej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ... -
kedeligt
Forumindlægjeg har siddet i næsten 2 uger og siddet og læst og læst og atter læst til eksaminerne, og jeg bedte til at få en pause, da alle mine eksaminer lå 3-4dage lige efter hinanden. Nu har jeg min sidste eksaemen tilbage den 19. og har 9 dage til forberedelse..endelig har jeg fået min pause, men nu, nu... -
Entropi
ForumindlægHey...nogen der kan forklare mig entropi-begrebet, forstår ikke det der med uorden i system... -
Psykologi
ForumindlægHejsa! Hvorfor opretter i ikke faget: psykologi? -
Den største matematiker
ForumindlægVi havde en intens debat i dag: "Hvem har været den største matematiker i historien"? Jeg mener selv, at det er Gauss og Euler. Hvad mener I? -
Eksamen - det er egentlig latterligt!
ForumindlægHej alle sammen I dag har jeg været til mundtlig engelsk. Jeg havde forberedt mig sådan nogenlunde, selvom jeg havde lidt svært ved at tage mig sammen til at lave noget, jeg læste faktisk slet ikke op på tekstopgivelserne... Jeg var skide nervøs, hvilket jeg ikke havde regnet med, for jeg ... -
HEJsA kan man dumpe 10. klasse?
ForumindlægHej med jer dejlig mennesker... jeg vil lige høre om en ting.. - Kan man godt dumpe 10. klasse?, altså hvis man får 00 i en mundtlig prøve? Vil i ikke godt være søde & svare mig, tak? Jeg vil virkelig gerne vide det, tak på forhånd! <3 -
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at...
