Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 15021 til 15040 af 174810
  • Kemi A - Skriftlig eksamen 2014

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogen der ligger inde med en facitliste eller en tidligere opgave fra Kemi A skriftlig eksamen 2014? :-) På for hånd mange tak
  • Kemi A - eksamenssæt august 2008

    Forumindlæg
    hej jeg ville høre om der er nogen, der har lavet eksamssættet august 2008 og maj 2008 for Kemi A. det ville være fedt hvis der ville lægge dem ud.
  • Engelsk A HTX eksamen 2005

    Forumindlæg
    Hey..Er der nogen som har titlen på opgaven eller stilen fra HTX engelsk A eksamen i år 2005?Skal bruge det i morgen d. 29/2-06Fra Paven
  • Bioteknologi A maj 2015 eksammenssætHTX

    Forumindlæg
    Jeg står og mangler eksamenssættet for bioteknologi A HTX fra sidste sommer (2015). Det ville være til stor hjælp hvis der var en der sad inde med den og godt ville dele den!
  • gini koefficienten og I=p *a* t

    Forumindlæg
    Hvad handler gini-koefficienten om og hvad har den med social omfordeling at gøre? Hvad handler formlen: I= P x A x T om?
  • Skriftlig Engelsk A htx 2009

    Forumindlæg
    Hej HTX'er Hvordan gik det med skriftlig Engelsk A i år? Hvilke emner synes I var så svært? Jeg vil høre jeres kommentarer om det.
  • A eksamen maj 2006

    Forumindlæg
    Der er nogen der ligger inde med opgaverne eller besvarelserne til erhvervsøkonomi A eksamen på HH fra maj sidste år? Håber der er nogen der kan hjælpe!
  • Point ved den skr. prøve A

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lige et spørgsmål ang., hvor mange point man skal have i den 1-årige Mat A skriftlige prøve for at få det nye 10-tal? Cit
  • Skriftlig engelsk eksamensæt: Section A

    Forumindlæg
    Hej Ved i hvor jeg kan finde eksamensæt fra de andre år? Jeg vil gerne se, hvad section A indeholder. På forhånd tak.
  • Engelsk eksamen 2009 niveau A

    Forumindlæg
    Hej. Hvad hed engelsk eksamens opgaven i 2009 på HHX niveau A ??? Håber der er nogen der ved det, eller har den liggende.
  • Eksamenssæt 2009 tysk a-niveau

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der ved, hvad eksamenssættet tysk a-niveau 2009 hed? Var det Robert Fischer? Og er der nogen der ved, hvad sygeeksamenssættet hed? På forhånd tak (:
  • Ananlyse af "I want a wife".

    Forumindlæg
    Er der nogen her der ligger inde med en analyse af teksten "I want a wife" som er skrevet af Judith E. Brady...
  • Noter til Kemi A mundtlig (Basiskemi)

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der tilfædligvis ligger inde med nogle noter, som kunne bruges til en mundtlig kemi A eksamen. Især hvis det er fra basiskemi Tak på forhånd
  • Lektiehjælp til Teknik A - Proces søges

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt bruge en der kunne hjælpe mig med teknik A - proces som man har i 3g på HTX. håber nogen melder sig, da jeg allerede har ledt længe. Mvh
  • Hvordan foregår kemi A eksamen? :S

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvordan kemi A eksamen foregår?? Er ved at blive en smule nervøs :( :S :p
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    Skal løse differentialligningen y' - 2y = 2 uden hjælpemidler. Har selv fundet frem til at det må være denne her formel/fremgangsmåde y' = b-ay, hvor a ikke er lig 0 hvor den skal have den fuldstændige løsning y(t) = b/a + ce-at hvor c er et tal. Men er lidt i tvivl om hvordan de sk...
  • Bestem a og b i retviklet trekant.

    Forumindlæg
    Hjælp, forstår ikke hvordan man regner det ud. Tak på forhånd :-)
  • Andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til at forstå opgaven. Opgaven er uden hjælpemidler, og er vedhæftet. Tak på forhånd.
  • Kemi A stx Juni 2010

    Forumindlæg
    nå? Hvordan gik det så? rimlig svær? eller var det bare mig?
  • Bestem tallene a, b og c

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til vedhæftede opgave! Jeg er helt lost