Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15041 til 15060 af 41162
-
Kongruens forklaring :)
ForumindlægHej, jeg sidder her med en lille opgave som går ud på at jeg: Skal forklare hvorfor det er vi skal lære om kongruens (grundled og udsagnsled). Nogen som har en go mening med om hvorfor det lige netop er vi skal lære det? Helst så præcist, korrekt og tydeligt som muligt! :) Sidder selv med en i... -
En sætning
ForumindlægMamá Elena undertrykker sine døtre og behandler dem med ingen respekt. Mamá Elena suprime a las hijas y tratan con no respeto Er det respeto eller respeta? -
korporatisme
ForumindlægNogle der kan forklare hvad korporatisme helt præcis er ? -
Eng. skr. analyse
ForumindlægHej Nogle gode råd til hvordan man skal gribe engelsk analysen an til eksamen? Hvordan indleder i? Har i en god liste over de fælder der kan være i oversættelsen? -
Dækningsbidrag
ForumindlægEt tekstilfirma producerer og afsætter varen Carpet. De variable omkostninger C (i kr.) og omsætningen R (i kr.) kan beskrives ved funktionerne: C(x) = 0,02x^3 - 2x^2 + 90x, 0 < x < 90 R(x) = 55x, 0 < x < 90 Hvor x er afsætningen i antal meter Carpet pr. ... -
Kemi C - navngivning
ForumindlægHej :-) Er der nogle der kan hjælpe mig med at navngive disse 2 molekyler vedhæftet her. -
oversætelse
Forumindlæghvordan siger man det her sætning på sapansk? De er meget lykkeligt i sit liv. Han har en god familie. Hun er tilfredes af sin mænd. -
rettelse af engelsk tekst..
ForumindlægEr der nogen der vil være mig behjælpelig med at rette denne engelske tekst, ved jeg ikke helt har styr på det, men det var et kæmpe arbejde for mig at skrive teksten, og ønsker mig at det er lidt mere korrekt. Hilsen Bente The god history I had meet Hans and marie at my first workplaisment we... -
engelsk stil nev B- eksamenssæt
Forumindlægnår der i opgave beskrivelsen står flg, hvad skal jeg så gøre helt konkret ? comment on the following statement: " the breakdown of the family is the root of nearly every social problem.." -
Tom kristensen - negativ eller positivt syn?
ForumindlægJeg er i tvivl og skal bruge dette til min danskopgave. Eftersom jeg ikke kan finde nogle kilder til besvaring af dette spørgsmål. Har Tom kristensen et negativt eller positivt syn på den nye verden? Hvis det er til nogen hjælp arbejdet jeg med digtet Landet Atlantis et symbol -
Skoser???
Forumindlæghvad betyder det når man skoser?? -
Steven Spielberg
ForumindlægHalløjsa folkens Jeg skal op til mediefagseksmen om ikke så forfærdelig lang tid. I undervisningen har vi arbejdet med Steven Spielberg og nogle af hans film, såsom "Farven Lilla", "E.T", "Jaws" osv. Derfor tror jeg at det kunne være en god idé at vide noget om ha... -
Apollinsk pessimisme?
ForumindlægHey Nogle der ved hvad apollinsk pessimisme. Det er nævnt i forhold til Kong Kroisos. Ved godt Herodot har fået sin historie med de to der dør unge og lykke fra Apollons præster. Men hvad består hans pessimisme af? -
Hyklerisk humanisme
ForumindlægHejsa, Hvad betyder: hyklerisk humanisme På forhånd tak! -
en sætning til :)
Forumindlæghej, håber der stadig er nogle her, selvom vejret er sindsyg godt, der er jo nogen der skal læse til eksamen.. jeg er i tvivl om en sætning hvordan den skal oversættes sætningen er på tysk og den ser således ud: Einem reichen Manne, dem wurde seine Frau krank. jeg vil umiddelbart sige: en rigs m... -
En dag skinner solen også på en hunds røv
Forumindlægkan nogen forklar mig de følgene udtryk Trøstepikke Hirtshalshabitten fesne kammerater Brændte big time varm Gloede som to retrobrune jerseykøer VM i mærkeligt det hele Så vammelt et farfar udtryk Mammut møder carl mar møller hår Anden var per-fucking-fekt-stegt en dag skinner solen... -
livsform og politik
Forumindlæger der en der kan fortælle mig hvilken livsform stemmer på hvilket parti.? Altså hvem stemmer de selvstændige på? og hvem stemmer de karrierebundne på, osv. PÅ forhånd tak -
Opgaver - Wee
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/MyPage/Papers.aspx ej hvor fedt!! Tak for det, det er da bare lige hvad der er blevet efterspurt.. (evt. kan kunne tilføje noget "nr. 7 i køen") :D -
Ang. studentereksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh.. -
Ønsker rettelse af tekst.
ForumindlægDie „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern war, hänseln und verhauen sie ihn. Sie waren sehr widerlich, gewalttätig und dominieren, das ist, was sie zum Ausdruc...
