Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 15081 til 15100 af 104934
  • Resonansrøret

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en disposition til eksamen, i øvelsen med resonansrøret, finder jeg lydens hastighed,og beviser at hastigheden er uafhængig af frekvensen, men jeg mangler formlen for det? Kan nogen hjælpe mig? Hilsen Sandra
  • Pythagoras sætning - Ensvinklede trekanter

    Forumindlæg
    Hej alle ; ) Jeg sidder og arbejder på min disposition til eksamen, men kan bare ikke finde ud af om det ville være relevant at inddrage Pythagoras sætning, når ekssamensspørgsmålet drejer sig om ensvinklede trekanter. Jeg har forsøgt at finde en sammenhæng, men det er ikke lykkedes for mig. Noge...
  • IT rapport

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal skrive en rapport om en hjemmeside jeg har lavet på 3. år (HHX) og ville høre om nogen kan hjælpe mig med en disposition til hvad rapporten i store træk skal indeholde.. muligvis hvis nogen har en rapport ville det være dejligt at kunne se hvordan den er opbygget?? Mvh 447
  • spørgsmål til fysik (metaller)

    Forumindlæg
    hej, jeg er igang med at skrive en desposition, ( ja jeg ved godt det staves disposition, men jeg synes det ser bedre ud med "e") så ville jeg bare spørge hvad betyder legering og størkning? med venlig hilsen Jian Gui
  • hvordan foregår det?

    Forumindlæg
    Skal til fysik årsprøve imorn. Jeg ved bare har 20 min forberedelse og 16 min til fremlægge. Hvordan begynder manfeks. disposition? hvordan for man gode karakter, fordi har en mærkelige censor?ps: hun hader mig :(
  • Funktionssammenhænge.

    Forumindlæg
    3. Funktionssammenhænge. Redegør for egenskaber ved lineære sammenhænge herunder både forskrift og graf. Inddrag et eksempel på lineær vækst. Jeg kunne godt tænke mig nogle stikord til min disposition omkring, hvad jeg skulle ind på, hvis jeg trak ovenstående spørgsmål? :)
  • mundtlig eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har fået at vide, at man skal udarbejde en synopsis og lave en disposition over sin fremlæggelse, som man giver til lærer og censor. Men hvis de ikke skal have min synopsis, er det så overhovedet nødvendigt, at jeg laver delkonklusioner og alle de sædvanlige ting? På forhånd tak
  • Synopseopbygnig

    Forumindlæg
    Hej. Vi skal lave en synopse, for at prøve det inden afgangseksamen her til sommer, og jeg kan ikke huske hvad man skal have med i fremlæggelsen.. Ved at der skal være præsentation, disposition, analyse og oplæsning. Skal der være mere i? Mvh. Mie-Louise (:
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej har nogle spørgsmål, jeg ikke helt har fået var på endnu; 1) hvordan foregår en dansk eksamen i dag? 2) man skal lave en begrundelse for den (i dette tildfælde) korfilm, man har valgt. Altså en skriftlig begrundelse på forsiden af dispositionen/synopsen. Skal jeg læse den op? på forhånd tak. ...
  • eksamens spg. differantialregning

    Forumindlæg
    hej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_?
  • The vietnam war

    Forumindlæg
    Hey sidder her og laver min engelsk disposition. Jeg mangler en god tekst, om de hjemvendte soldater. Er der nogen der evt. har en liggende eller kender en? Gerne en hjemmeside, men en opg. er også fin til inspiration. :)
  • Hjælp hurtigt!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en disposition i engelsk, om civil rights i usa og har valgt under emnet crime. Kunne jeg fx godt tage og skrive om en sort rapper, der rapper om kriminalitet in sorte ghettoer?
  • A-Kraft

    Forumindlæg
    Hej derude! :-) Jeg skal op i fysik her om 2 uger, og er igang med at lave dispositioner b.la. om a-kraft.. - Er der en som kan forklare simpel og relativt kort hvad a-kraft er helt korrekt? - Hvad det bruges til idag? - Er det godt for miljøet? Tak på forhånd :-)
  • Dansk eksamen- En æggesnaps.

    Forumindlæg
    dansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :)
  • Fysik eksamen B

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik b mundtlig eksamen her d. 13. Til del nr. 2, må jeg så gerne have alle mine noter med ind, eller kun et stykke papir med min disposition over hvad jeg skal sige???
  • færre som skulle til mundtlig Mat/Fys i Gym i år??

    Forumindlæg
    Hej Synes ikke der har været så mange som spørg efter hjælp her til dispositioner i Mundtlig Matematik og Fysik i Gymnasiet. Skyldes det mon at færre Gymnasier skal holde eksamen i mundtlig Mat/Fys i år? End sidste år?
  • Fysik - Energi og energiomdannelse

    Forumindlæg
    Skal til mundligt fysik b, eksamen og har fået et spørgsmål om energi og energiomdannelse. Er der en der ligger inde med en disposition til netop det emne "energi og energiomdannelse" som jeg kan få lidt inspiration af? For ved simpelthen ikke hvad jeg skal komme ind på.
  • Biologi c

    Forumindlæg
    Har fået et spørgsmål til en af mine dispositioner der lyder følgende: Redegør for hvad et økosystem er og give eksempler på faktorer der kan påvirke et økosystem Det er den sidste del " faktorer der kan påvirke et økosystem" jeg ikke ved hvad jeg skal skrive til - nogle forslag?
  • Gødning - FSA Fysik/Kemi

    Forumindlæg
    Hey. Skal op til fysik eksamen på fredag. Ville høre om I havde nogle ideer til en disposition til emnet "Gødning og landbrug". Jeg er total lost, så håbede lidt I havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på. Tak!
  • Hvordan skriver man synopse til dansk mundtlig afgangseksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i kortfilm til min årsprøve. Jeg går i 8. klasse og har rigtig svært ved at forstå hvordan man skal skrive synopsen. Jeg har fået en "håndbog" omkring det men jeg vil gerne vide hvordan man skal skrive ens disposition :D På forhånd tak