Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 15141 til 15160 af 23877
-
Hjælp det haster!
ForumindlægHej.... Jeg tænkte på om der var nogen der gad og hjælpe mig, angående min analysemodel, den hedder Novellefixer. Genre: 1. Hvad kan undergenre være? Handling og komposition: 1.hvad er Handlingslinje 2. hvad er udgangspunkt? Fortælleren: 1, hvad er indre synsvinkel & ydre synsvinkel? 2. E... -
Historien om en moder - budskab
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med historien om en moder af H.C. Andersen. Hvad vil i sige at budskabet er i dette eventyr? på forhånd tak. -
Digtanalyse
ForumindlægHej. Sidder og arbejde med noget digtanalyse og kom til en linie som betyderNatten er hvid og lang ? hvad betyder ? -
Hjælp til Statistik aflevering
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe med en statistik aflevering? Hjælperen får en gave fra mig i form af 3 "rigtig god og dyr"flasker rødevin. ?? -
Herman Bang "Kærlighed"
ForumindlægHejsa :o) Jeg har læst novellen Kærlighed igennem uadskillige gange, og kan ikke rigtig samle op på slutningen. Hvad tror I at den sidste sætning i novellen skal betyde? Kan der være noget symbolik? "Hun lå død med hovedet på siden, som en blomst, man har knækket; hun var død under hans sid... -
Afsnittet Diskussion
Forumindlæghej jeg er lidt forvirret angående dette emne. Min lærer siger at mine afsnit om teori og resultatbehandling er til et 12-tal men jeg går altid 100% i sort når jeg så når til afsnittet diskussion. jeg har fået af vide, at man skal diskutere resultaterne man har fundet, hvilket jeg ikke forstår.... -
Stamtavler og DNA-elektroforese
ForumindlægNogle som kan hjælpe med vedhæftede opgaver. Både svar og forklaringer er velkomne.:D -
en rose
ForumindlægEr der nogle der har læst en rose af Amalie Kram,som kan forklare mig hvad der sker meget kort? -
Heelp
ForumindlægHej nogen der har tid til at rette noget engelsk? det er MEGET lidt. ;) -
Hjælp til idrætseksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i idræt/B på mandag. Dertil har jeg nogle spørgsmål: En af de cases, jeg kan trække er en "bevægelsesanalyse af ketcherarmen" i badminton, nogle der har lavet en sådan tidligere? En anden case omhandler idrætsskader. Nogen, der har nogle gode notater? En tredje... -
nogen der gider at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDiese Geschichte handelt von einem Junge, wie aus Amerika kommt und geht zurück nach Deutschland, Hamburg. Seine Eltern warten für ihm in Hannover. Immerhin hat er kein Lust zu hause gehen und deshalb verändert er sein Absicht. Er ist mit einem Zug und hat ergattert ein Abteil für sich all... -
differentialkvotient
Forumindlæghov, havde lige én mere :s Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y+x-4=0 :S ? -
Nogle fif til en eksamen? hjælp.
Forumindlægjeg skal til min første eksamen imorgen, har du nogle fif som er gode, eller noget man kan sige for at score højere karakter? håber i kan hjælpe mig lidt på vej. -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
Stil
Forumindlægjahh jeg skal aflevere en stil om en novelle, hvor vi skal skrive en indledning og afslutning. Hvordan gør man det bedst, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe de rigtigt an. vær venlig at svare så hurtigt som muligt, på forhånd tak. -
Længde på Danskstil
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at man ikke kan sætte nogen præcis længde på hvorlang en Danskstil optmalt skal være... men kom alligevel med et bud.... er 2 sider for kort? Eva -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(... -
24 timers eksamen på B [samfundsfag]
ForumindlægHej derude.. jeg skal op i en 24 timers prøve og tænkte på om der ikke er nogen der vil dele deres måder, at gribbe det and på. Mit emne hedder KRIMINALITET I DANMARK. Jeg har fået udleveret en masse bilag. Det er en masse artikler fra forskellige aviser hvor temaet er kriminalitet. Derudover har... -
Jan Sonnergaard
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SSO i 3 af Jan Sonnergaards noveller fra bogen "Radiator". Nogle der kan hjælpe mig med hvilken stil han skriver, bøger jeg evt kan kigge i eller andre ting der hjælpe mig til at få lavet en god opgave?? PÅ forhånd tak. -
Skriftlig engelsk eksamen - klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk A skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! ”The Journey” The theory of the cycle of life has always affected the human being, whether it is a question of religion or psychology. At...
