Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15161 til 15180 af 20009
-
Nogen der kan hjælpe det haster :(
ForumindlægHej... Jeg har været op i alle eksamennerne nu og mangler kun engelsk på fredag, og jeg ville spørger om i kan hjælpe mig. Altså kan i fortælle at hvordan det forgår jeg ved det at man skal først fremlægge sin tekst også skal man trækker det der spørgsmål hvad stå på spørgsmålet?Får man en svært ... -
FYSIK 24 TIMERS EKSAME IMORGEN! HELP ME DESIDE!!!!
ForumindlægHELP MEE! Jeg har i dag trukket spg til 24 timers eksame i Fysik: Solsystemet og de nærmeste stjerner Redegør for solsystemets opbygning og for, nogle af de fænomener, vi kan iagttage i solsystemet. Forklar, hvordan vi måler afstanden til de nærmeste stjerner Mit spørgsmål til jer er hvilke fænom... -
Dansk mundtlig-eksamen kortfilm
ForumindlægHejsa alle! Jeg skal op til mundtlig-eksamen i dansk. Jeg har prøveform B (trukket emne i forvejen). Men jeg er virkelig i tvivl om jeg skal lave virkemidler over hele filmen eller bare et enkelt klip! Altså billedbeskæring, kamerabevægelser, klipning, lyd og lys! Jeg har ikke meget tid til ... -
fransk revolution 1789-1799
Forumindlæghey har samfundsfag med verdens kedeligeste lærer og skal fremlægge om den franske revolution og orker simbelt hen ikke at lede efter alle de gode sider kan i nogle eller kan i svare på nogle af disse spørgsmål - Hvorfor startede den? - Efter revolutionen - Før revolutionen - Under revolutionen -... -
isoler et parabel
ForumindlægHej allesammen :). Jeg har fået til opgave fremlægge et matematikstykke for min klasse i morgen, desværre forstår jeg slet ikke opgaven. Jeg har to ligninger, der lyder: p*V=n*R*T og m=M*n I opgave a, skal jeg finde M udtrykt ved p, V, R, T og m i opgave b skal jeg finde T udtrykt ved p, V, R, ... -
Zink kemisk- og fysiskegenskab
ForumindlægJa. Som spørgsmålet lidt siger, hvad er zink's fysiske og kemiske egenskab? Skal her i morgen lave fremlæggelse om det og har kun fået skrevet dette: - Fysisk egenskab: Når ink opvarmes til en temperatur mellem 100 og 210 grader celsius er det duktilt nok til at man kan forme det i en ønsket ... -
Ekspontielle funktioner ???
ForumindlægHej alle Kan nogen please hjælpe mig med nogle af disse opgaver som er til i morgen hvor jeg skal fremlægge. År: 1948 1973 1983 1993 Antal personer, der har fået konstateret hudkræft : 823 ... -
Dansk diskussions opgave..
ForumindlægHey folks :D Der er ikke nogen som tilfældigvis ved hvordan man opbygger en dansk diskussions opgave? Jeg har fået en tekst hvor først en bliver interviewet og derefter en anden. Det er så meningen jeg skal fremlægge og argumentere for de forskellige synspunkter, uden at inddrage min egen mening... -
Darwinisme og Religion
ForumindlægHej, jeg sidder her med et projekt i AT, mellem Fysik og Religion. Og jeg har fået emnet "Darwin, Evolutio og Reception" og jeg tænkte om der var nogen der kunne give mig nogle gode råd til opgave. Jeg skal både aflevere en opgave, og fremlægge den på klassen. Den hjælp jeg søger er ho... -
Spg. om vækstmodeller
ForumindlægHej! Jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige eksamen i Mat B, kan nogle herinde hjælpe mig med, hvad konkret jeg skal gøre for at løse denne opgave: - Gør rede for den lineære vækstmodel - Gør rede for den eksponentielle vækstmodel - Gør rede for potensvækst. Jeg ved det har noget ... -
Artikel, hvilken slags?
ForumindlægHej. Jeg sidder og analysere en artikel som jeg skal fremlægge idag til eksamen. Jeg mangler bare den sidste ting, og det er hvilken slags artikel det er. Det er jo nok det vigtigste jeg skal kunne. Den handler om at Google har lavet briller der hedder Google Glass med skærme. Artikel handler i... -
Radioaktivitets resultater
ForumindlægHej allesammen! Jeg har skulle måle, hvor mange henfald en Cs-137 kilde har over et minut. Et meget simpelt forsøg, hvor jeg har tilhørende resultater. Problemet er bare, at jeg skal finde ud af, hvad jeg kan bruge dette forsøg til ifht. en AT-eksamen... Jeg har om Tjernobylulykken og fik a... -
Kolesterol og kylomikroner
ForumindlægHej :) Jeg sidder med mit eksamensprojekt som skal fremlægges her mandag om to dage. Jeg har om fiskeolie, herunder optagelsen af selve fedtsyrene, men jeg er på næsten bar bund, til trods for at have set video efter video på youtube. Måske du kan hjælpe? Vil gerne have skåret ud i pap h... -
Japan og kviksølv
ForumindlægHej. Jeg har et eksamensprojekt om fiskeolie der skal fremlægges mandag, men nu hvor jeg studerer mit næsten færdige resultat finder jeg en modsætning, som jeg håber i kan forklare. Japan spiser meget fisk og skulle dermed være sunde. Men i Japan har man også meget tungmetal i Stillehave... -
Oplæg om termisk energi
ForumindlægHej Min gruppe og jeg skal fremlægge om termisk energi. Vi er en smule lost på emnet og ville starte med at få et overblik ved at samle nogle overskrifter/spørgsmål vi gerne vil inddrage. Er der nogle ting, der er vigtige at tage med? Muligvis noget vi har glemt eller noget der ikke er relavant ... -
Fysik C eksamen - Astronomi
ForumindlægJeg skal i morgen op i fysik og har trukket astronomi, og helt præcist Jorden og solsystemet. Indtil videre forklarer jeg om Big bang og universets udvidelse (og her kort om dobblereffekten), solsystemets opbygning, nat og dag, årstider og jordens hældning, månes faser og formørkelser. Hvi... -
Problemstillinger - uddyb?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til AT-eksamen onsdag, og indtil videre fylder mit oplæg ALT for meget - ca. 20 minutter.. Jeg har forsøgt at korte ned og korte ned, men de eneste muligheder nu er at "skippe" nogle af problemstillingerne. Der er blandt andet en problemstilling, hvor jeg skal redeg... -
organiske forbindelser
ForumindlægHej jeg skal forsvare min nf evalueringsopgave om en uges tid. I kemi har vi fået 1 spørgsmål som lyder Hvad er organiske forbidnelser og hvad sker der når vi forbrænder dem? Jeg vil gerne have hjælp til hvad jeg kan komme ind på her, og det må altså handle om kemi og jeg skal fremlægge det i 7 ... -
Hjælp til reklamebillede
ForumindlægHey Guys, jeg har fået til opgave at lave 2 helt egne reklame billeder. udfra et brand, jeg har valgt Cocio og skal fremlægge det for klassen her på torsdag. (analysere det foran klassen) Så ville lige høre om der var nogle herinde der havde en ide til sådan et billede. jeg har skaffet mig en mo... -
Projekt uge, ideer!?
ForumindlægVi skal have projekt uge i næste uge. Jeg har valgt "Overgang fra barndom til ungdom" Jeg skal skrive 5 sider (og lave en fremlæggelse) og mangler derfor nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive som har med det at gøre. Har i nogle ideer, bare kom med alt i kommer i tanke om! Jeg sk...
