Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 15201 til 15220 af 60879
-
Fysik C eksamen - Astronomi
ForumindlægJeg skal i morgen op i fysik og har trukket astronomi, og helt præcist Jorden og solsystemet. Indtil videre forklarer jeg om Big bang og universets udvidelse (og her kort om dobblereffekten), solsystemets opbygning, nat og dag, årstider og jordens hældning, månes faser og formørkelser. Hvi... -
HISTORIE EKSAMEN HJÆLP TIL PROBLEMSTILLING
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen og havde håbet at nogle ville kunne hjælpe mig med at finde på en problemstilling eller hvad jeg skal fokusere på. jeg har trukket emnet, Revolutioner og ideologier og har fået følgende materiale Ronald Reagan om kampen mod kommunisme og totalitarisme Pou... -
HTX Matematik A eksamen
ForumindlægGo' aften SP. Undrede mig hvorfor der ikke en en prøve på HTX i matematik A uden hjælpemidler ligesom STX? -
Hjælp til eksamen lidelse i verden religionerne.
ForumindlægHej alle. Vi er to piger som lige har trukket religion som vore eksamensfag. Vi har værert så heldige at trække lidelse i verdenreligionerne og mangler lidt inspiration på hvordan vi skal komme igang. vi har lavet en problemstilling som lyder " Hvordan ser kristendommen på lidelse og hvorda... -
Fysik/Kemi - Hjælp til Eksamen.
ForumindlægHJÆLP TIL EKSAMEN I FYSIK/KEMI Hej derude :) Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen her d. 6 Juni, og jeg bliver nød til at forberde mig grundigt, jeg skal ikke bruge fysik til noget fremadrettet, men jeg ønsker heller ikke at gå ud af skolen med 02 - Jeg er virkelig dårlig til fysik/kemi, men ... -
Samfundsfag eksamen 2010
ForumindlægHej. jeg har været oppe i dag og trække materiale til eksamen i morgen i Samfundsfag B-niveau. Hovedtemaet er : Ideologi og de danske politiske partier. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe forberedelsen an. Jeg ved at jeg skal lave en synopsis ud fra det udleverede materiale, men hvad e... -
HJÆLP KEMI B EKSAMEN- HASTER
ForumindlægHalløjsa, jeg er igang med at forberede mig til eksamen i Kemi B. Jeg er dog i tvivl ift. hvad jeg skal ligge vægt på i følgende spørgsmål, samt hvilken vinkel jeg skal starte fra. Opgave 11 Gør rede for øvelsen ”Isomere alkoholer”. Forklar opbygningen af carbonhydrider, og giv eks... -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
eventyr analyse eksam imorgen haste
Forumindlæghej er der nogen der har analyse model til eventyr haster skal til eksamen imogen -
Hjælp til eksamen spørgsmål mundtlig matematik.
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:10.0pt; margin-left:36.0pt;text-indent:-18.0pt;line-height:115%;mso-list:l0 level1 lfo1"><span style="font-family:Arial;mso-bidi-font-family: Arial">DIFFERENTIALREGNING.</o:p>... -
Tyske hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i tysk og har brug for en der kan oversætte nogle sætninger, som jeg sikkert får brug for. Håber der er en der vil hjælpe mig, enten med dem alle eller nogle af dem. Sætnigerne: Kan du uddybe det lidt tydligere? Det er jeg lidt i tvivl om, men ... Der er et eksemp... -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Har i analysemodellen fremme ved dansk eksamen??
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål hovedsageligt til dem som fik 13-tallet i mundtlig dansk, men også dem som fik 11.(FOLKESKOLE)Spørgsmålet lyder: Havde i analysemodellen fremme ved eksaminationen???Håber nogen kan hjælpe...På forhånd TAK...//Therackoo -
Dansk stil (eksams sæt 2005)
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at give et hint eller to til min dansk stil. Også til hvordan det skal forståes?4. (Formuler selv en overskrift)Skriv et essay om, hvad der bestemmer vores moralske valg i dag. Du skal tageudgangspunkt i Morten Mikkelsen Fra dyder til livsstil (tekst 4) samt inddrageT... -
Vil gerne øve mig til eksamen (delprøve 2)
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kender nogle eksamensopgaver (delprøve 2) el.lign. hvor der er et emne om: Sociale medier - fordele og ulemper (her kan man besvarer spørgsmål) Eller Et emne hvor man skal skrive en Essay opgave om en tekst om det at rejse. Det er en short story som handler om ... -
FSA Fysik 2008 mundtlig eksame
ForumindlægHej alle på Studieportalen. Jeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op 24/06-2008. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Gru... -
Eksamen Mat B - Eksponentiel regression
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at lave en diposition omkring eksponentiel vækst, hvor jeg har fået spørgsmålet redegør for eksponentiel regression. Hvordan kan jeg forklare det??' -
Rettelse af talepapir til Tysk B eksamen
ForumindlægHej :) Er der en virkelig dygtig "tysktalende" person der eventuelt ville kunne lokkes til at rette mit talepapir inden i morgen kl. 13 hvor jeg skal op? Jeg sidder stadig med det, og det er ikke færdigt, men det ville virkelig være en kæmpe hjælp da jeg er en noob til det grammatiske. ... -
Mundtlig matematik eksamen på D-niveau
ForumindlægJeg går på strøm, styring og it grundforløbet og skal derfor op i mundtlig matematik på D-niveau. Nogen, der har nogle opgaver, jeg kan få lidt inspiration fra? På forhånd tak. -
Hvilke eksamer skal en 1.g'er HTX op i?
ForumindlægHejsa SP Jeg en HTX 1.g'er og vil gerne vide hvilke obligatoriske fag man kommer op i i denne sommer. Jeg har de 2 C fag, samfundsfag og KOM/IT. Skal jeg også op i andre fag som matematik og lignende? Min studieretning er bioteknologi og matematik A. Eller er det udtræk? På forhånd tak!
