Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15201 til 15220 af 48931
-
analyse
Forumindlæghvordan skal jeg analysere sangen "cup song"?????????????????????? -
Obamacare som polariseret politisk emne
ForumindlægJeg er ved at skrive SRP hvor jeg skal lave en analyse af hvorfor Obamacare er et polariseret politisk emne ud fra et politiker og vælger perspektiv. Mangler ideer og inspiration til hvad jeg kan inddrage af analyse emner, og hvad jeg kan komme ind på På forhånd tak -
Differentialregning - Prisændringer på stationære computere
ForumindlægPrisen for en stationær computer falder kraftigt. Prisen kan beskrives ved modellen: p(x)=-40x^2+10900 hvor 0≤x≤10 Hvor p(x) er prisen og x er antal år efter 2011. a) Hvad falder prisen med i år 2017? b) beskriv ændringen i prisen over de ti år. -
HJælp det haster virkeligt
ForumindlægHJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg på den... jeg er lidt lost i det her...- Citér 13 timer og 13 minutter siden af Zimi Andrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He g... -
Fattig
ForumindlægAt være forsøgskanin, stille jeres krop til rådighed for penge. Nogen der har erfaringer med det? -
PLEASE!!
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min dansk stil. den er ikke særlig lang. PLEASE::::: -
Novelle
ForumindlægNogen som vil være søde at rette min dansk stil. Det en novelle, kun 2 sidder. -
Dansk litteratur - help!
ForumindlægHar skrevet en stil om litteraturhistorisk læsning er godt eller skidt. Jeg har skrevet det, som for og imod. -
Vurdering af min danske eksamen
ForumindlægHey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne? -
Valg af studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har va... -
Fatter det IKKE...kan I ikke HJÆLPE mig...please...HASTER
ForumindlægFuldstændig uelastisk stød:En kugle med massen 0,30 kg og hastigheden 2,2 m/s støder centralt ind i en anden kugle med massen 0,42 kg, som ligger stille. Stødet er fuldstændig uelastisk.a)Hvad bliver den fælles hastighed efter stødet?b)Hvor stort er tabet i kinetisk energi? Hvorfor en formel s... -
Energitab for en tennisbold
ForumindlægEn tennisbold slippes fra højden, h1 = 2,54 m og hopper op til højden h2 = 1,47 m Hvad er boldens fart, når den slippes i højden h1? Hvad er boldens fart, når den efter hoppet når tophøjd h2? Der er ingen formel givet, så ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op, men tennisbolden vejer 0,053k... -
Tyrkiet og EU
ForumindlægHej derude. Skal igang med min 3. g's opgave her om 2 uger, og kunne godt tænkte mig at hører, om der er nogle af jer - der også kender til emnet - kan komme med nogle gode problemstillinger og materiale? Jeg er god til at skrive opgaver, men at stille det op er ikke min stærke force. Tak p... -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHej alle! Har et kort stykke dansk som jeg gerne vil have oversat til tysk. Er der nogle gode tyskere som kan hjælpe med en præcis oversættelse?? Her er teksten: København var engang hovedstad i et land, hvor man talte tre forskellige sprog i mange forskellige varianter, nemlig dansk, nors... -
IB eller STX
ForumindlægHej, jeg er en 9. klasser, der er i tvivl. Jeg vil rigtig gerne til England og studere der efter en ungdomsuddannelse. IB er anerkendt, og jeg vil kunne tale bedre engelsk = større chance for at komme ind og klare sig bedre. Men jeg har hørt at IB er meget gammeldags, f.eks. at de bruger... -
Analyse af sang
ForumindlægJeg har en stil for og skal vælge mellem 2 sange og analysere denne, hvordan gør man det ? Er det som en digt analyse eller? -
Spørgeskema-undersøgelse
ForumindlægVi er i 1.g gået i gang med et projekt, om energidrikke. Så hvis i vil tage jer tid til at svare på de følgende spørgsmål, så vil det være herligt! - Jo flere svar, jo bedre! Plz, vær en hjælp her :-) ------------------------------------------------------------ 1. Hvilken sportsgren prakti... -
Essay - sprogbrug i medierne
ForumindlægHej alle sammen! Jeg kunne rigtig godt bruge et råd eller to. Jeg vil gerne vide, om jeg bevæger mig for langt væk fra genren eller emnet generelt. Så hvis der var nogen, som lige vil læse det igennem og give respons, så bliver jeg super glad! Jeg er ikke færdig endnu, så jeg vil bare gerne v... -
Medicin og INGEN PLAN B
ForumindlægHej alle, Jeg skal gennem et 10. klasse og efter det skal jeg forhåbelig på gymnasiet (STX). Jeg vil gerne læse medicin i fremtiden, og noget jeg har gået rundt, og drømt om i flere år. Jeg ville rigtig gerne spørge om, hvordan gymnasiet er, og om det er let at få et snit på over 9 eller, om man... -
Eng A - nogle råd til at blive bedre ?
ForumindlægHej Alle. Jeg har engelsk på A niveau og skal op i 3.g her i næste uge. Er der nogen, der har nogle råd til hvordan man bliver god til det skriftlige + det mundtlige ? Mia
