Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 15221 til 15240 af 23877
-
Analysemodel til selvbiografi
ForumindlægSøger en Analysemodel til selvbiografi. Har du en god hjemmeside eller bog?? Haster. -
SRP-problemformulering - hjælp ønskes til at komme i gang!
ForumindlægHej! Som så mange andre, sidder jeg nu med mit studieretrningsprojekt og skal til at i gang med det. Men jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogle af jer, der har nogle gode ideer eller kan hjælpe mig med, hvad jeg helt sikkert skal huske, så skriv endelig! Problemformule... -
SRP - Utilfreds
ForumindlægHej, jeg har i dag fået min karakter tilbage fra min SRP-opgave, og jeg blev meget chokeret. Fik 02 og havde virkelig regnet med en højerer karakter, i hvert fald 4. Jeg ved ikke om jeg skal lave en klage, har ikke snakket med min lærer om det endnu. Spørger her inde da jeg ville høre om nogen ha... -
Opstilling af SRP
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP, men hvordan er det endeligt at man opsætter sådanne en. Er der speciffikke krav til denne. Eller er det frit hvad man vil gøre. Kan man evt. bygge det op som en historie, hvor man støder på problemmer og så besvare dem når man støder på dem??? Hilsen Daniel :) -
LOL for en sindsyg sætning
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har lige oversat den nok mest sindsyge sætning fra tysk til dansk, jeg har da aldrig været udsat for noget lignende - vil lige dele den med jer. Er den ikke bare det væreste I nogensinde har set??? OMG siger jeg bare... […] At tiltalte havde kørt spirituskørsel efter d... -
Inspiration søges
ForumindlægHej, Jeg har hårdt brug for noget inspiration til AT-synopsen. Vi skal angive fag på fredag (d. 25) og jeg er helt på bar bund. Jeg havde leget med idéen om at skrive i religion og fysik om dommedagsprofetier sammenlignet med teorier om at universet ville trække sig sammen/eksploderer - men da j... -
Proteinelektoferese!!!
ForumindlægHey :) Er der nogen der ved om kan opklare en forbrydelse vha. proteinelektoferese og eventuelt hvordan? -
Den simple værdikæde
ForumindlægHej alle sammen :) Om to uger skal jeg til eksamen i logistik, og derfor vil jeg gerne have styr på up-stream og down-stream :) Hvis vi ser på den simple værdikæde: Produktudvikling -> produktion -> marketing -> salg og service Har vi up stream aktiviteter, som omfatter indgående logisti... -
D'Hondt og Saint-Laguëls metoder
ForumindlægHej. Er der nogle der kan give link eller har noget godt materiale angående disse to valg metoder. Hvor de er beskrevet eller hvor der er udregnings eksmpeler. Hilsen Mikkel:) -
fedme
Forumindlægjeg er næsten færdig med min synopsis om fedme, men kan stadig ikke finde en forudsigelse/fremskrivning om hvordan fedmen bliver i fremtiden ? er der nogen der kan finde noget, og evt. hjælpe mig med at finde de nyeste tal omkring fedme ?? -
Meget enkelt spørgsmål.
ForumindlægHvilken tidsperiode kan man sætte på 1980'erne? Hvad var kendetegnet ved romanerne i denne tid? (Eks. 1990'erne - minimalisme) -
Projekt...
Forumindlæghej allesammen. vi skal have projektuge her i uge 10, og vi har allerede fået vores emne, som er magt. vi skal så finde nogle underemner, som vi vil arbejde med. jeg vil bare hører om der var nogle af jer, som havde nogle godt ideér til hvad det kunne være?(: tak på forhånd :D -
hvad betyder anatomiske bevægelser?
Forumindlæghvad betyder anatomiske bevægelser ? -
Tænker i over livet?
ForumindlægSad lige og undrede mig :-) Er jeg den eneste der konstant tænker på livet, mine drømme, sorgen, går tur om natten når himlen er klar og opservere stjernerne, går tur ved vandet, skriver digte, essays om livet osv. Er der ingen der er sådan? -
Det skrå kast med luftmodstand
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og har matematik og fysik som studieretningfag. Jeg er i gang med et mini-studieretningsprojekt, hvor emnet er det skrå kast. Jeg har sat mig ind i alle formler, når der ikke tages højde for luftmodstand. Jeg vil dog gerne hive niveauet i mit projekt endnu højere op og har... -
DYRBERG/KERNs typeopgave 2
ForumindlægHey er der nogen som har lavet denne opgave som evt stadig har den til at ligge? -
Tolkning af billede
ForumindlægHej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet? -
Benzen i Hydraulisk frakturering
ForumindlægHej Alle Jeg er igang med mit afsluttende Naturfagsprojek som handler om hydraulisk frakturerings påvirkning af drikkevandet og selve grundvandet. Et af vores spørgsmål lyder på hvordan det påvirker mennesket at drikke forurene vand, som er blevet forurene af frakturering. Benzen er en af de ke... -
Rend mig i traditionerne, modtager
ForumindlægHej, er der nogen herinde der ved hvem David Dechel, hovedpersonen i romanen Rend mig i traditionerne, skriver til? Hele romanen er jo stillet op som en form for dagbog eller fortælling til en der tiltales som enten Dem eller Hr. Men hvem er det? -
Opbygning af AT synopsis (2g)
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en synopsis, men jeg er i tvivl om opbygningen. Er der nogen der kan skrive punkt for punkt hvordan en god opbygning ville se ud? Her mener jeg de små overskrifter som problemformulering, konklusion, anvendte metoder, osv.
