Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15261 til 15280 af 41162
-
ENGELSK :`(
ForumindlægIh, jeg er så uheldig ! Jeg skal fandeme op i engelsk (årsprøve B Mundtligt) . Jeg kan ikke finde ud af og snakke engelsk! Hvad skal jeg gør? IH. håber der er nogen der vil kom med nogle gode råd .. :( :`( -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
Matematisk modellering - metode
ForumindlægHey. Når man laver en matematisk model, hvilken metode bruger man så? Her tænker jeg på, at man ud fra noget data opstiller en model, der kan beskrive, hvordan disse data vil se ud/udvikle sig i fremtiden? -
studietur (firenze) et par spørgsmål..haster
ForumindlægHej med dig/jer Vi skal på studietur til Firenze her på lørdag, og jeg vil bare lige vide om det er dyrt at købe tøj i firenze? Jeg mener dyrer mærkevarer?? Hvis nogen af jer har været i firenze kan give med nogle råde please... For jeg ved ikke hvor meget penge jeg skal have med/låne fra folk da... -
SNOx
ForumindlægHvad er et SNOx anlæg og hvor fungere det? HJæææææææælp!!!!!! -
sinx=3,18???
ForumindlægHvordan løser jeg sinx=3,18? Og hvad med cosx=-1,0198? Min lommeregner giver intet svar. -
At-problemformulering ... hjælp:(
ForumindlægHvorfor er J.P.Jacobsens roman “Niels Lyhne” et moderne gennembrud og hvilke ligeheds træk er der mellem romanen og Feuerbach's religionskritik? Er det en god problemformuerling, hvis ikke, hvorfor? -
Deutsch!
ForumindlægHej folkens, er der nogen der ved om denne sætning er grammatisk korrekt? Die Geschichte ist ein Krimi, weil das Verbrechen ein Mord und die Hauptperson ein Sheriff ist, welches typischer für ein Krimi ist. -
Evaluering.
ForumindlægSelvom vi alle 9.klasser har læseferie, havde min klasse lige ekstra samfundsfagsundervisning, og vi skulle have en lille prøve-prøve, jeg var syndebukken og kom op. Jeg fik 10 og fik at vide, jeg lagde mig stærkt op af et 12-tal, ved ikke hvorfor, men tror ikke den holder. Men jeg kom til at sv... -
Gødning - salt?
ForumindlægDer står, at N,P og K er vigtige råstoffer til fremstilling af gødning, men at de findes i kemiske forbindelse. Ex KCl. Vil det så være forkert at sige, at gødning = salt ? 2. Jeg har en kemisk reaktion, som ser således ud : NH3 + H2O --> NH4+ + OH- Er det korrekt at skrive, NH3 (g) H2O (l) ... -
HJÆÆLP !! socialisme i dag ?
ForumindlægDavs folkens. Er ved at skrive synopsis om socialisme i fagene historie og samf, men har lige et enkelt spørsmål. Hvorvidt ses Karl Marx" oprindelige tanker i nutiden førte politik ? Havde egentlig tænkt mig at se på de socialistike partier såsom SF og Enhedslisten , men synes generalt ... -
Hjælp til tysk eksam den 17
ForumindlægHej til jer alle kloge mennesker :) Jeg skal til tysk eksam den 18 juni, og får udleveret 4-6 sider dagen før som skal forberedes mundtlig, og jeg tænkte på om der findes en engel som kan hjælpe mig, naturligvis mod betaling..? PS bor i KBH. -
FSA synopsis
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om den måde man fremlægger på, er det 10 min. noget man har forberedt og så 10 min samtale ? Eller hvordan foregår FSA Synopse fremlæggelse ? -
Velfærdsmodeller + økonomiske teorier
ForumindlægHej, Hvilke økonomiske teorier ville i gøre brug af i forbindelse med en analyse af velfærdsmodellerne? -
tysk (rettelse)
ForumindlægHun beklager meget og tager hen til butikken og taler med manden. Hun vil have sine penge tilbage! kan i hjælpe med at oversætte til tysk ? -
Er denne sætning korrekt?
Forumindlæg...da die Glocke 10 wir gegangen war. -
Synkron- og Asynkron lyd
ForumindlægHvis der som i serien "Friends" er en slags "publikum grinen" er det så asynkron lyd? thanks :) -
Hjælp haster!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her sætning: Love is what you make it to - and sometimes it hurts. Er der fejl på den engelske sætning? Hjælp :) -
Potensregression på lommeregner.
ForumindlægJeg har et problem. Jeg ved godt at potensregression er Powerregression på lommeregneren. I al fald hvis man har TI-84 Plus regnemaskinen. Men så står der for eksempelnår man har tastet nogle størrelser ind: y= a*x^b a= 43.94292126 b=1.492619402 r2=0.99935536384 r=0.999676767 hvad pokker er sva... -
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:)
