Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15361 til 15380 af 20009
-
terminsprøve?
Forumindlæghej alle samme :) jeg går i 9 klasse, og sakl snart til terminsprøve. - Men jeg er idt på den, fordi jeg har ikke rigtig fårstået hvad det er. Er der ikke nogen som kan forklare det for mig ? Og hvilke fag SKAL man op i ? og hvilke fag bliver der tage lod om ? håber i kan hjælpe, på forhånd t... -
hvordan siger man: hun skubber hende hen til den og siger hun skal krybe ned i den???
Forumindlægja hvordan siger man det. hun skubber hende hen til den og siger til den at hun skal krybbe ned i den. -
Udtrækning af fag. (;
ForumindlægHej allesammen! (; Ved I, hvilke fag som ligger overfor hinanden, som man kan risikere at trække til eksamen? Håber I ved, hvad jeg mener ellers bare spørg indtil... På forhånd tak! xx Bella -
RSA kodning - formidlende artikel
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP, hvor jeg skriver i matematik og dansk om kryptologi - RSA kodning. Jeg er ved at få styr på teorien og beviserne, men derefter skal jeg skrive en formidlende artikel om kryptologi til "Illustreret videnskab", Hvad kunne jeg evt. inddrage i min arti... -
HASTER oversættelse af et par ord
ForumindlægJeg har prøvet at slå ordene op i en IT-ordbog, men uden held, håber på lidt hurtigt hjælp, tak.herrscht = ?äfft = ?Papis = ?Wachsender = ?Umklammerung = ?entwinden = ?angekommen = ? -
Hvad sker der med engelsk lektiehjælp
ForumindlægHallo, hvorfor er det i den seneste tid ret besværligt at få engelsk lektiehjælp? -
Russiske revolution
ForumindlægHeysa..Nogen som er hardcore inde i den russiske revolution? Hvis, så må i gerne li poste jeres bud på, hvordan den kunne være undgået?Nærmere: Du er zar i 1850; du ved, at der bliver revolution i 1917. Hvad vil du ændre for at undgå det?Egne bud:- Ophævelse af livegnen samt køb til selveje.- God... -
short translation
ForumindlægDansk:Der er mange sære nyheder i aviserne. For nylig kunne man læse, at tegneserier ikke er så simple, som mange tror. Læserne blev gjort opmærksomme på, at det faktisk kræver øvelse at blive fortrolig med genren.En forsker forklarede endvidere, hvorfor nogle mener, at tegneserier ikke rigtig er... -
Frivillig eksamen
ForumindlægHej Hvis man er utilfreds med en årskarakter, kan man så gå frivilligt til eksamen? Mvh. Emil -
Medicin
ForumindlægHej derude, jeg ville lige spørge om der var nogen der havde lidt erafring med medcin studiet/optagelse i udlandet. Jeg er nemlig kommet i den situation at jeg på nuværende tidspunkt ikke tror jeg rammer adgagnskvotienten, mit gennemsnit ligger lige under det jeg skal bruge (0,2-0,3), og hvis de... -
ekstrem kort ovs.
ForumindlægHej alle. Jeg har lige 3 sætninger der skal oversættes. 1. Damen spurgte mig, hvad klokken var. 2. Frank sagde, at han kun havde 10 DM tilbage. 3. Grædende fortalte min veninde Charlotte, at hun var så ked af det, fordi hendes forældre var vrede på hende. Her er mit eget forslag: 1. Die Dame... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
Russiske rev. ??
ForumindlægHejsa...Er der en der gider at give mig et kort referat af den russiske revolution??På forhånd tak! -
1. Verdenskrig
ForumindlægJeg skal til at skrive om årsagerne til 1. Verdenskrig, og jeg er kørt en smule fast... Så hvis i har nogle ideer, så skriv endelig... -
Vektorer
ForumindlægHej alle derude.. a→ = (- 4 over 6) b→ = (8 over -12) c→ = (-6 over 9) d→ = (16 over 24) Hvilke vektorer er parallelle? Hvilke vektorer er ensrettede Hvilke af vektorerne er modsat rettede?? På forhånd tak for hjælpen.. -
Engelsk termins 2011
ForumindlægHej er der nogen der har haft termins?...Ved i hvad stilen kommer til at handle om i engelsk? :D -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
12 i årskarakter...
ForumindlægHej alle sammen, Ja, som min overskrift indikerer, så ville jeg vide, om nogle herinde nogensinde har fået 12 i årskarakter? (samfundsfag C!) I givet fald, hvad skal der til? Og hvad gjorde i til hver undervisning? Hvis man trækker samfundsfag til eksamen (stadig på C-niveau) - Hvordan foregår e... -
DDR nationalisme
ForumindlægHej :) Hvilken form for nationalisme anvendte DDR? -
SSO - Stalingrad. Hjælp!
ForumindlægHej - jeg sidder med min SSO, og er nået til diskussions-spørgsmålet. Jeg skal diskutere hvad grundene er til at Hitler og Tyskland brugte så mange ressourcer på at indtage stalingrad. Jeg er ikke helt 100% sikker på om jeg forstår spørgsmålet rigtigt, men mit gæt er at jeg skal skrive om...
