Søgning på: hitlers tale. Resultater: 15441 til 15460 af 59860
  • essay

    Forumindlæg
    heyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak..
  • Beregning af lysår

    Forumindlæg
    lysets hastighed er 300.000 km/s hvordan viser man med en beregning at et lysår er ca. 9,46-10^12?
  • graf

    Forumindlæg
    Jeg skal i en opgave skrive noget generalt om graf. Nogle der har nogle gode råd?
  • Definitionsmængde

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde definitionsmængden på denne ligning: f(x) = Kvardratrod x^2 - 4x +3 nogle der kan hjælpe?
  • Eksmaen hvad skal jeg have med? STX

    Forumindlæg
    HVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med?
  • a/(a-1)-1

    Forumindlæg
    Hvordan løser man denne a/(a-1)-1 ?
  • SRP 12-tals pigerne Psykologi B og Samfundsfag A

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal skrive SRP om 12-tals pigerne i fagene Psykologi B og Samfundsfag A. Jeg vil derfør lige høre om i har nogle idéer til hvad jeg evt. kan komme ind på. Jeg har vedhæftet en fil, hvor mine egne overvejelser er. Men synes jeg mangler en del til Samfundsfaget... :) På forhånd tak :)
  • enkelt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej, skal oversætte en sætning..et mandfolk græder ikke.er det så "a man do not cry".. eller "a man does not cry".
  • må jeg tage det med?

    Forumindlæg
    Min lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater!
  • funktioner for begyndere

    Forumindlæg
    HejHvordan løser man denne opgave:Bestem definitionsmængden for funktionen:f(x) = kvdrod xDer er selfølgelig flere opgaver, men vil gerne vide hvordan man løser denne her, da den ser nemmere ud end de andre, dermed vil det være nemmere for mig at forstå!På forhånd tak for hjælpen :)
  • HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en fysik rapport og skal regne ud hvor mange mangle liter luft en mol fylder. Der står jeg kan bruge molarrumfanget som også bruges i kemi. Jeg skal finde det for 5kml og 15 ml. Men hvordan gør jeg det? Har ingen anelse
  • Et ikke passende spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har et lidt sjovt spørgsmål. I serien Klovn har Casper et spiritusbord eller et barbord hvor hans spiritus står. Jeg kunne godt tænke mig et bord magen til. Er der nogen som ved hvor man kan finde det eller hvor på nettet man kan spørge om sådan spørgsmål.På forhånd tak
  • oxidationstal

    Forumindlæg
    HJÆÆÆÆLPEr lige gået helt kold over den her... Jeg kan godt afstemme den, men det kræver jo nogle oxidationstal, og det er jo så det jeg ikke kan huske!!-takCH3CH2COH2CH3+Cr2O7^-2 ---> CH3CH2COCH3+Cr^-3
  • beregning af toppunkt

    Forumindlæg
    Hey,jeg har ligning (e^x)/(e^(2x)-7e^^x+6).Jeg kender formula for toppunkt med ligning y=ax^2+bx+c, men hvad er formula til at beregn en brøk med sammesæt funktioner?
  • Matematik B + A niveau

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg går i 1g på NGH. Jeg skal have matematik B i 3g. Jeg ville gerne have haft det i 2g, men det kunne ikke lade sig gøre. Jeg kan dog få matematik på både B og A niveau i 3g. Jeg tænker, om det er meget besværligt at have matematik op til fem gange om ugen på to forskellige niveau...
  • hinduisme vs. buddhisme

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der kan forklare mig forskellen ml. hunduisme og buddhisme? så vidt jeg ved udspringer buddhismen af hinduismen og en af forskellene er at hinduismen ofrer levende dyr og det gør buddismen ikke.. Håber nogle kan hjælpe
  • Asymptote info

    Forumindlæg
    Jeg har fundet en side som jeg læser for at få en bedre forståelse af asymptoter, dennehttp://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/asymptot.html#asymptoterunder afsnittet siger dex = x0 er lodret asymptote til grafen for f(x), hvis f(x) → ± ∞ for x → x0.hvad skal x0 forstås som ?
  • Skriftlig Erhvervsøkonomi

    Forumindlæg
    Dav dav...Nogen der ude, som kender til nogle af de opgaver man skal op i, i skriftlig erhvervsøkonomi???
  • kvotient - psykologi

    Forumindlæg
    Hej... Jeg vil bare spørge om, hvad kvotienten i psykologi var i 2007 (før gym-reformen) - bare sådan cirka... Hvis der er nogen, der kan huske det, eller ved det ;-)
  • FN - velfærdsmodel?

    Forumindlæg
    Hvilken velfærdsmodel har FN? Når det gælder bistand til de fattige lande som bl.a. Afrika. Har tænkt på den universelle, da FN hjælper andre lande og ikke kun de aller fattigste?