Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15481 til 15500 af 179351
-
Fransk fortsætter A
ForumindlægHej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :) -
5 A-fag
ForumindlægHej derude :=) Jeg skal begynde på gymnasiet næste år, men vil høre jer erfaringsfulde mennesker der ude, som har/haft 5 A-fag, om det er ekstremt hårdt og stressende, som man tror? -
A=-E_p?
ForumindlægHej med jer, Kan man udlede at <equation>A=-\Delta E_p</equation> eller er det bare en definition? //Rasmus -
hjælp til denne s=½*a*t2
ForumindlægHvem kan hjælpe med denne ?? der står videre Bestem a, når s=500 og t=17 !! -
vvs grossisten a/s
Forumindlægnogen der har opg 18.5 virksomhedsøkonomi den handler om vvs grossiten A/S mvh sevket -
Niveau A - HHX
ForumindlægHey.. nogen som har lavet noge opgaver fra opgave sættet 2005 niveau A HHX? -
chlorophyll a og chlorophyll b
ForumindlægHej Sp jeg vil lige spørg om er chlorophyll a el. chlorophyll b mere polære og hvorfor. Jeg har vedhæftet deres struktur formel. Mange tak på forhånd!!! -
En stamfunktion til a^x
ForumindlægJeg er træt af at rive hår af hovedet, fordi jeg ikke kan få dette til at gå op. Så please fortæl mig, at der er en herinde der kan løse denne opgave: Bevis vha. integrationsprøven, at en stamfunktion til f(x)=a^x er F(x)=1/(ln(a)) a^x. På forhånd tak!! -
TAKE A LOOK!
ForumindlægHelp :) om en eksponentiel voksende funktion f(x) oplyses det, at f(2)=1 og f(4)=9 hvad er forskriften for f(x) ? er ikke helt sikker :)? Mvh -
MAT A MUNDTLIG SPG
ForumindlægHej jeg skal op til mudtlig MAT A her om lidt, og skal til at lave dispositioner til de spg vi har fået udleveret. Er der en venlig sjæl der kunne dele deres noter eller sende besvarelse af spørgesmålene? Jeg har vedhæftet de spg der er :) -
Dansk eksamen :O
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen for første gang her på mandag. Jeg håber, at I kan svare på mine spørgsmål hertil; 1) hvordan foregår eksamen tid+rækkefølge osv? 2) Jeg har opdaget nogle fejl på den disposition, der er blevet sendt til censor for lang tid siden. Jeg har om kortfilm, og på den disposit... -
Hvad betyder: strike a chord?
ForumindlægHvad betyder dette på engelsk: Strike a chord? Direkte oversættelse er: anslå en akkord, men hvad betyder det? -
hvad er a,b,c i denne andengradsligning?
Forumindlæghvad er a,b,c i denne andengradsligning? (x+3)^2-1=0 -
vdr. eksamen i smafundsfag på c-niveau
ForumindlægHej er der nogle der ved hvordan sådan nogle samfundsfags eksamens opgaver på c niveau er. har hørt at det er læreren der laver dem jeg ville gerne se nogle eksempler på hvordan de er Vis nogel evt har nogel tidligerer eksamens opgaver-spørgesmål så skriv gerne -
Psykologi eksamen C - artikel?
ForumindlægHej alle! Hvad stiller man op med en artikel til psykologi eksamen? den kan vel ikke analyseres på samme måde som en case? Jeg har psykologi på C. Hilsen Liv -
Kortfilm sorthvid eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket den norske kortfilm sorthvid til dansk eksamen og ville høre om der var nogen der havde en analyse af den liggende, eller ved hvor der er en ??? TAK :) -
Naturgeografi B 24-timers eksamen
ForumindlægHej, Hvor lang tid er det man har til at fremlægge sin dispostion til eksamen? Er det 10 min? og så er resten af eksamenstiden dialog? -
Pensum - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej,er der nogle der ved hvad pensummet er til den skriftlige eksamen i biologi på højt niveau? altså hvilke emner og sådan. -
mdt. dansk eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal til min sidste eksame i morgen. Mundtlig dansk.. Ville høre om der var nogen der havde nogle gode fifs?På forhånd tak! -
Hvordan kan man forberede sig grundigt til eksamen!
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode råd, om hvordan man kan forberede sig til engelsk eksamen, jeg ved jo ikke hvad jeg skal op i! men der er mange emner jeg kan trække imellem?
