Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15481 til 15500 af 24890
-
Hallooo mennesker :D
ForumindlægHallooo :D Hmm jeg tænkte på. Er der ikk nogen der gider komme med muligheder til overemner man kan have om til projekt? Og evt. underemner.. Tak på forhånd. -
STX eller HHX
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal gå på HHX eller STX. Efter en af de to udanelser skal jeg til at tage Cand Oecon udanelsen. Hvad skal jeg vælge? -
spice girls
Forumindlæghvorfor er de begyndt igen? -
Problemformulering hjælp ?
ForumindlægEr denne problemformulering uddybet og er spørgsmålene rigtige med hensyn til rækkefølge ? Problemformulering Jeg har valgt dette emne, da jeg finder det interessant, hvordan Den Franske Revolution udviklede et land og hvilke årsager/konsekvenser Revolutionen skabte. 1. Redegør for hvilke års... -
Samtale med piger
ForumindlægHvad skal man sige til en pige, som man mødes med? Det der "small-talk" er ikke lige mig.. Har brug for råd! -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
rettelse af gramma
Forumindlæghej er der en der vil kigge det i gennem for gramtiske fejl så ville jeg være taknemelig!! Die erzählrein geht spazieren. Verrent sie geht dingt sie an die Vergangenheit. Als sie zwei Jahre verheiratet gewesen war, erzählte ihr Mann, er hatte ein Bedürfnis, das er nicht mehr unterdrücken konnte:... -
valg af emne til AT 2010
ForumindlægHjælp mig! Jeg har brug for nogle idéer til dette års AT-eksamen. Jeg vil gerne lave noget humanistisk indenfor humanisme og samfundsvidenskab- altså IKKE noget naturvidenskabeligt. Men hvilket videnskabeligt gennembrud kan jeg så vælge? Jeg er frisk på at høre nogle gode emner. MVH Mig. -
differentialkonventionen aka f-mærke
ForumindlægJeg har nogle funktioner, som er voksende. Jeg skal vise ved hjælp af f-mærke at de er det. Så vidt jeg ved, skal f-mærke være positivt for at funktion kan være voksende. Men når jeg differentiere funktionerne på min lommeregner, giver de noget negativt. Håber nogen kan hitte rede på det. 1) F(... -
UDDANELSE
ForumindlægHej, er de rnogen der ved hvordan man egentlig bliver undervist og såfremt uddannet i Kina? F.eks. i DK, vil man primært blive undervist således, at man arbejder meget i grupper, mens man i England har en undervisningsform, hvor læreren sådan set gennemgår det hele, dvs. en klasseundervisning.... -
Tema i Et dukkehjem af Henrik Ibsen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har gået og tænkt meget over hvad temaet/konfliken i "Et dukkehjem" er og vil meget gerne høre andres bud. Jeg har selv nået frem til flere bud, blandt andet. Nora's overgang fra barn til Voksen Kvindens rolle i samfundet Opgør mod den ti... -
Hosekræmmeren
ForumindlægJeg ved, at Hosekræmmeren er skrevet i 1829, men hvilken tid tror I, at "historien" foregår i? :S 1750'erne måske? Jeg har ingen anelse ;S Hvad tror I? -
Magtens tredeling
ForumindlægNogle der kort og grundigt, kan fortælle om magtens tredeling. Det ville være en kæmpe hjælp. -
Priming og framing
ForumindlægHej derude. Jeg er kommet i tvivl om hvad priming og framing betyder.. Er der nogen, der kan forklare mig det sådan nogenlunde? Skal bruge det i en synopsis, så er lidt på spanden når jeg ikke rigtig kan forstå/huske meningen med ordene. På forhånd tak. -
odyseen?
Forumindlæghej. er igang med at arbejde med odyseen. - hvordan er sproget i odyseen? - Hvad er ionisk dialekt? - versemål? - rhapsoden? Ved nogle noget om det i odyseen? -
Sværere?
ForumindlægAf bare ren og skær nysgerrighed, hvordan kan nogen sige, at x-studieretning er sværere end x-studieretning, her tænker jeg hovedsagligt på gym. I så fald, er der så diverse forskelligheder, hvad angår niveau på de forskellige studieretninger? Naturligvis, er det en fordel, hvis man er på den stu... -
Under Aaget af Henrik Pontoppidan
ForumindlægHej :) Er der ikke en der kender den her novelle, som gerne vil hjælpe mig :)? -
Romantikken -help me
ForumindlægNogen som har en opgave om romantikken? eller kender nogle gode fif, gode hjemmesider eller sådan noget :) alt hjælp behøves -
STX mere teoretisk end HTX=!?
ForumindlægHej Jeg går selv på STX. Jeg har engang hørt, at STX skulle være mere teoretisk end HTX, det forstår jeg ikke helt..? Jeg troede at det var på HTX, hvor de tunge-teoretiker-drenge sad bag deres bøger i laboratorier samt lavede forsøg? Det ovenstående modstrider da også i mod noget andet som... -
Retning af opgave plss help!
ForumindlægHeeej Alle søde mennesker der ude:D Jeg leder efter en person som er rigtig god til engelsk og gerne vil rette min opgave. Den skal rettes stave, grammatik m.m. Hele opgaven skal rettes. Er der nogen søde mennesker der vil, må de meget gerne hjælpe :D På forhånd Taak :D
