Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15521 til 15540 af 25907
-
hvem er
Forumindlæghej hvem er den behagelig mand der gennemgår grammatik på videoerne. tak bruger dem i undervisning, men er han grammatik lektor -
Matematik undervisning søges
ForumindlægHej jeg er en dreng på mat A+ som har brug for hjælp til matematik...Jeg bor på østerbro...Nogen der kunne være interesseret? -
Ioner/baser/syre
ForumindlægHey folkens. Nogle der har noter til ioner/syrer/baser, med natriuemchlorid og alle de andre syrer, er røget af på den i skolen. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER! Det ville være en stor hjælp! Mvh. Thomas P :) -
Oversættelse af tekst
ForumindlægHejsa allesammen.Jeg er blevet sat til at oversætte følgende tekst for hele klassen. Jeg har prøvet selv, men da jeg ikke er så god, kunne det være rart hvis nogle gad at rette den igennem for migPå kysten af Dorsetshire var der for mange år siden en masse smuglere. En dag red en officer fra kyst... -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægPleeease, er der ikk en som lige vil se på denne her oversættelse??? Tak!! -
BESTEMT ARTIKEL
ForumindlægBESTEMT ARTIKEL (kendeord) - øvelse 1 I hvilke af disse sætninger skal der indsættes bestemt artikel? 1. He was taken to ___ hospital this morning. the / ingen artikel Er der en der kan forklare hvorfor der ikke skal ingen artikel i følgende sætning når det hedder hospitalet ?? -
SRP: Hvad må man henvise til?
ForumindlægHej Studieportalen Vil forhøre mig om hvorvidt der er nogen, som har en bred indsigt i hvad man må og ikke må i SRP. Har nemlig fået fat i et kandidatspeciale fra Københavns Universitet som omhandler et af de emner som jeg kommer ind på i min opgave. Problemet er at hvis jeg vælger at bruge den ... -
Regulering for ekstra højniveau
ForumindlægSom mange ved er der nu fra 2006 kommet den regel med at hvis man har haft 3 højniveaufag ganges ens resultat med 1,03 på det uddannelsessted man søger ind. Jeg har hørt meget brok over det fordi nogle mener der kommes for let til de ekstra point, trods de flere afleveringer og lektier der skal l... -
Help
ForumindlægHej jeg har en sætning jeg virkelig ikke kan forstå hvad betyder, jeg har prøvet at spørger flere men de kunne heller ik rigtig finde ud af det. and became a potent symbol of resistance as the anti-apartheid movement gathered strength. Jeg ved ikke rigtig om det er gramatisk rigtig stillede op.... -
Marshallplanen
ForumindlægVil det være muligt at en laver en hurtig gennemgang af min tekst omkring Marshallplanen? Tak på forhånd, hilsen Sebastian :) -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Problemer i aflevering om adj. og adv.
ForumindlægJa, overskriften forklarer sådant set problemet. Det er de 2 sidste opgaver i min aflevering, der handler om adverbier, jeg har problemer med, og hvor jeg er meget usikker på hvorvidt jeg har gjort det rigtigt. Jeg har altså lavet besvarelsen, jeg vil bare høre om i kan finde nogle fejl, og i så ... -
HF og gennemsnit
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål omkring HF og gennemsnit. Hvis man har mange valgfag, bestemmer man så selv, hvilke valgfag der skal stå på beviset, og dermed tælle med i mit endelig gennemsnit? -
Statistik
ForumindlægI forbindelse med noget lineær regression skal jeg tage logaritmen til et datasæt. I det her datasæt er der en masse 0'er, hvilket jo giver en masse fejl. Er der nogen der ved hvad man gør i en sådan situation? -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp... -
Forskel civilingenør og diplomingenør
ForumindlægHej alle herinde. Nogen som kan fortælle mig hvad forskellen på en civilingenør og diplomingenør, med fokus på udannelser på DTU? Mvh Daniel -
Nudansk ordbog over nettet?
ForumindlægNogle der kender en? -
Læse universitet i udlandet
ForumindlægOkay, jeg er 2.g'er lige nu, men overvejer at tage på universitetet i U.A.E http://www.aus.edu/ på 'American University of Sharjah' for at læse til arkitekt. Er der nogen af jer der har erfaring med at læse på uni i udlandet? For jeg er i tvivl om ansøgninger, SU og alt det der følger... -
Socialisering
ForumindlægHej, Er der nogle herinde der kan give mig en lang og uddybende forklaring på, hvad primær og sekundær socialisering er? :) Evt nogle eksempler
