Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 15521 til 15540 af 34078
-
Hjælp... Det haster....!!
ForumindlægHej. Jeg vil gerne spørge jer om hvis man dumper i et fag i folkeskolens afgangsprøver kan man så godt risikere ikke at blive optaget på det gymnasium man har ansøgt på, selvom man er erklæret egnet???.... Hjælp mig er rigtig bekymret.... PS: Har stadig ikke fået svar om hvilket gymnasie jeg e... -
ligning
ForumindlægHar lavet en ligning og får det til X=3, er der en der vil regne efter 10-(x-4)=4(2x-3,25) 10-x+4=8x-13 10+4=9x-13 13+10+4=9x 27=9x 27/9=x x=3 -
Historie opgave om indusrialisering 18-1900 tallet
ForumindlægHej, jeq har brug for hjælp til min historieopgave 2.g ,, Min problemformulering ser sådan ud : 1) Redegør for industrialisering i Danmark i 1800-tallet 2) Analyser arbejdsforholdene under industrialisering 3) Diskuter de positive og negative sider ved industriarbejde, Mange tak på forhånd :) -
Hurtigt spørgsmål
Forumindlægjeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal -
notater til alle tiders geografi?
ForumindlægNogen der har det? ville jeg med glæde se på dem. :-) -
Odysseen 11.sang
ForumindlægHey.. Skal op i oldtidskunskab inden alt for længe, og tænkte på, om der var nogen som lå inde med notater til 11.sang i Homers Odysse? Selv det mindste ville være en hjælp. På forhånd tak. -
SSO - Vigtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogle der ved om det er muligt at skrive SSO om? Altså få et 2. forsøg? :) -
AT - empiri
ForumindlægHej, er det "lovligt" og ændre i problemformuleringen og så hive noget nyt materiale/empiri ind, selvom man ikke har oplyst det i sin synopsis? Hvad hvis man bare tog det nye empiri/materiale med til censor og lærer i form af papirform og de så fik det udleveret? Ville det... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Hjælp til synopsis!
ForumindlægHej folkens! Har problemer med hvad jeg skal skrive i disse punkter. *Fordybelsesområdets tekster og andre udtryksformer? *Præsentation af prøveoplæggets sammenhæng med fordybelsesområdet? På forhånd mange tak! -
Evaluering af årskarakter - unfair karaktergivning
ForumindlægHej derude Jeg er i den situation, at jeg har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 4 i skriftlig virkomhedsøkonomi. Det er tilstrækkelig karakter, men ikke taget i betragtning af, hvilke skriftlige kompetencer jeg inden for faget. ALLE mine skriftlige afleveringer har lagt på 10 o... -
Studieportalen under FSA 2016 - Snyd eller ej?
ForumindlægHej studieportalen jeg skal til FSA 2016 for 9. Klasse i næste uge. I anledning af dette, vil jeg bare spørger om i ved, om det er "lovligt", at bruge Studieportalen.dk under problemregning? På forhånd, tusind tak. -
hormoner / modning af et æg
ForumindlægHormonelle forandringer hos kvinden under ægmodningen? :) og dem der sætter gang i modningen af et æg? -
Iteration, Guilloche-mønstre, Spirographkurver
ForumindlægDa jeg har matematik på a-niveau på htx, er det ikke sikkert der er meget hjælp at hente, men nu prøver jeg. For det første, der skal stå Iteration - og ikke integration. I har sikkert hørt om disse mønstre i overskriften, og i har sikkert set dem, men nok ikke beregnet dem. Det skal jeg til, ... -
MAT a opgaver
ForumindlægHEJsa.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle matematik a opgaver i morgen kl 10... Skal fremlægge kl 2... -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
Analyse af en virksomheds strategiske situation
ForumindlægHej:D Jeg sidder og forbereder mig på at skulle op til årsprøve i skriftlig afsætning A. Derfor har jeg siddet og set nogle gamle eksamensopgaver og i 1 af dem går spørgsmålet som følgende: Foretag en grundig analyse af Biva’s strategiske situation, baseret på både de interne og eks... -
Problemområde Nødhjælp
ForumindlægNødhjælp til Langtbortistan På grund af tørke er høsten slået fejl i Langtbortistan. Der er derfor brug for store mængder af nødhjælp. Nødhjælpen består af konserves på dåse, der skal pakkes i kasser på paller og transporteres med lastbil i sættevognstrailere. I skal hjælpe med at designe en pa... -
En lille tur af Helle Helle
ForumindlægEr der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på. -
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :)
