Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15561 til 15580 af 27879
-
Alkohol: FSA, disposition + forsøg
ForumindlægHej venner. Står i en vanskelig situation. Har i sidste øjeblik fundet ud af at jeg mangler både disposition og eksempler på forsøg på emnet Alkohol. Hvis I har dispositioner på alkohol + forsøg, så være rigtig sød og hjælpe mig ud af denne vanskelighed. På forhånd tak. -
Atmosfæren, mælevejen, verdensrummet og kosmiske stråler
ForumindlægSpørgsmål om de emner som ses i overskriften :) Håber meget I vil hjælpe, så jeg kan supplere det til mine egne svar. Hvad er Verdensrummet. ? Hvor er Atmosfæren og hvad består den af? Hvor er Mælkevejen og hvor ligger den i forhold til jorden? Kosmiske stråler, hvad gør de og hvor kommer de fra? -
intervalendepunkter ??
ForumindlægHejsa ;) Jeg er kommet itvil om hvad intervalendepunkter i ugrupperede statistikker/observationer er ? :O ' Jeg skal bare lige beskrive det til min mundtlige årsprøve i matematik ( under emnet deskriptiv statisik) :) Så ville være super hvis en kunne fortælle mig hvad det er ... -
Klage over eksamen – får man en ny censor?
ForumindlægHvis man klager over en mundtlig eksamen og får medhold, får man så en ny censor? Hvis man skulle trække et spørgsmål under eksamen, skal man så op i det samme emne, eller skal man trække igen? Hvornår vil omeksamen lægge, vil man kalde sig student selvom om man skal til omeksamen?? -
Eksamen - Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i Mat B i næste uge, og er i gang med at forberede mig. Lige nu sidder jeg med emnet trigonometri, og ville gerne kunne vise nogle beviser hvis jeg trækker det. Kan jeg bruge Sinus- og cosinusrealtionerne som bevis? Eller er det ikke rigtig bevismateriale? -
Forskel på ”middelværdi og spredning” og ”median og variationsbredde”
ForumindlægKort og enkelt skal jeg forklare til mundtlig årsprøve Under emnet deskriptiv statistik Forskel på ”middelværdi og spredning” og ”median og variationsbredde” ? Men har ingne ide om hvad forskellen på diverse er ? :O -
fodnoter?
Forumindlæg..Hvor mange fodnoter har i gennem jeres SSO? Kan ikke finde ud af om jeg gør det rigtigt. For jeg har læst mig frem til al min viden på emnet, så kan egentlig finde fodnoter til alt, hvor jeg har læst det! Så vil lige høre hvad der er "normalt"? -
SRO
ForumindlægHej Jeg har ledt og ledt kan ikke finde en emne der interesser mig så jeg vil skrive hele 20 sider. Jeg har tænkt på at skrive om kræft, leukæmi, diabetes eller noget lignende men mit spørgsmål er så hvad jeg skal skrive i matematik A -
tilbageskrivningsformlen
Forumindlægjeg er ved at lave en opgave om overstående emne! jeg har lavet en som jeg er tvivl om er rigtigt så vil lige spørge om en vil rette den ;) Ko=1000(1+0,05)^10 ? Ko=1628,895 -
Hjælp til 3.gradspolynomium
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notes til lige netop dette emne :s. Derfor ønsker jeg lidt hjælp til, hvordan jeg kommer igang med denne opgave: Bestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x)= x^3+kx^2-3x+6 på forhånd tak. -
Gødning - FSA Fysik/Kemi
ForumindlægHey. Skal op til fysik eksamen på fredag. Ville høre om I havde nogle ideer til en disposition til emnet "Gødning og landbrug". Jeg er total lost, så håbede lidt I havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på. Tak! -
Mundtlig engelsk
ForumindlægHej folkens!! :-) På mandag skal jeg til eksamen i mundtlig engelsk, og skal så småt til at forberede mig... Men jeg ville lige hører om der er nogle derude der har nogle gode fif il hvordan man kan forberede sig til den del, hvor man trækker et emne. På forhånd tak :) -
Hvordan foregår fysik/kemi eksamen? (Vigtigt, skal besvares så hurtigt som muligt)
ForumindlægHej alle I morgen skal jeg op I fysik/kemi eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Altså jeg ved at man skal trække et emne, som f.eks. Syre og Base. Skal man så fortælle om syre og base? Eller skal man bare lave forsøg, hvor man så fortæller hvad man gør? Tak på forhånd :-) -
Varmeenergi
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at belyse fysiske forhold omkring opmagasinering af varmeenergi til senere udnyttelse qua eksperimentelt arbejde. Jeg er dog i tvivl om, hvad jeg faktisk kan udføre af eksperimentelle forsøg, der vedrører emnet? -
Engelsk EKSAMEN!
ForumindlægHej, jeg skal snart op i mindtligt engelsk, og jeg er lidt i tvivl om hvor længe jeg skal fortælle om mit eget emne. Altså jeg har valgt at fortælle om mobning. og så er jeg i tvivl om hvor længe jeg skal sidde og snakke om det. Tak på forhånd! -
Fysiknoter til Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol
ForumindlægJeg skal snart op til min eksamen og jeg håbede på at der var nogle flinke personer der har noter i følgende emner: Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol. Tusind tak! Og, hvad må jeg have med op til min fysik eksamen? Computer, noter etc? -
Resume og/eller gode noter til Herodot i udvalg og Medea :))))
ForumindlægHalløj, Jeg skal op til old eksamen, omg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som sidder og brænder inde med nogle gode notater til ovenstående emner... Nogle der måske er liiiige bedre end mine egne.. Pft! ;) -
Biologi eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart op til biologi eksamen, og jeg har brug for hjælp til et spørgsmål :) Emnet er Vandmiljøet og forureningstyper. Spørgsmålet er: Beskriv hvordan en sø påvirkes af tilførelsen af store mængder plantenæringsioner. Inddrag både biotiske og abiotiske faktorer. Tak på forhånd. -
Punktladning
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad en punktladning er? :) På wiki står der en ladning uden udstrækning, men det forstår jeg ikke helt hvad betyder.. Og mht. emnet "elektriske felter" hvad kunne man så komme ind på under en præsentation? :) Tak på forhånd -
Analyse af "Den bedste af alle verdner" af Leif Panduro
ForumindlægHej jeg skal til eksamen om et par dage i modernismen i 1960'erne, og dertil skal jeg analysere teksten Den bedste af alle verdner. Er der nogen der kan hjælpe? Emnet er Modernismen 1960'erne - hvad er meningen?
