Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15561 til 15580 af 52987
  • Afstemning af fældningsreaktion?? HELP! ??

    Forumindlæg
    Skal afstemme nogle fældningsreaktioner, og kan virkelig ikke finde ud af det. Har vedhæftet reaktionerne, håber nogen kan hjælpe mig..
  • AIDA Modellen på reklame

    Forumindlæg
    Hej, søger hjælp til at bruge AIDA modellen på Campari reklamen 'Askepot'. Det jeg har lavet virker ikke korrekt, så kunne godt tænke mig lidt hjælp :)
  • Oversætte fra dansk til tysk

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har en meget kort tekst som jeg gerne ville have oversat fra dansk til tysk, er der nogen der kan oversætte den for mig? Det ville være virkelig en stor hjælp :)
  • Grupperet statistik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har virkeligt brug for hjælp til opgave b) i vedhæftede fil. Jeg har løst opgave a) som også ligger vedhæftet:)
  • Rette en lille tekst

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som har lidt tid til at rette min spansk stil, den er på få linjer :) Håber virkelig at der er noget som vil hjælpe :)
  • fra dansk til tysk

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har en meget kort tekst som jeg gerne ville have oversat fra dansk til tysk, er der nogen der kan oversætte den for mig? Det ville være virkelig en stor hjælp :)
  • Massefylde ? :s

    Forumindlæg
    Hjælp jeg har brug for hjælp til matematik. Jeg har om massefylde og kan virkelig ikke finde ud af det. Jeg har en række opgaver jeg håber at der en en eller flere der vil hjælpe mig med :).
  • Massefylde

    Forumindlæg
    Hjælp jeg har brug for hjælp til matematik. Jeg har om massefylde og kan virkelig ikke finde ud af det. Jeg har en række opgaver jeg håber at der en en eller flere der vil hjælpe mig med :).
  • Fireweed by Skye Brannon

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Tænkte på om i ikke ville hjælpe mig, med et lille resumé af Fireweed, da jeg synes teksten er en smule svær at forstå. Det ville virkelig være en kæmpe hjælp :)
  • Velfærdssamfundet

    Forumindlæg
    HEJ! Jeg har virkelig svært ved samfundsfaget, og står nu i denne situation, hvor jeg skal fortælle om sammenhængen mellem rådhuset og velfærdssamfundet.. Kan i hjælpe mig?
  • Hvordan regnes 0,55 * [(1,4+0,2) * cos(45)]

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet er regne det i Excel men den vil ikke lade mig bruge [ og ]... WordMat gider ikke virke på min pc... På forhånd tak :)
  • "Rotterne" af Sarah Engell

    Forumindlæg
    Er der nogle her som kan hjælpe mig med at analyser den eller sende en synope som de selv har lavet pls jeg har virkligt bruge for det
  • Dopplereffekt med exoplaneter

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogen, der kan forklarer hvordan dopplereffekt virker med exoplaneter i forhold til dannelse rødforskydning? Tak på forhånd:)
  • Hjælpelærer søges inden eksaminerne?

    Forumindlæg
    Hejsaa! Jeg mangler lidt hjælp til dansk, engelsk, biologi og musik. Hvis der er nogen af jer, som virkelig gerne hjælpe, må i gerne sige til. I bliver også belønnet for det :)
  • Fsa matematik. En redekasse, maj 2013

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har svært ved opgaverne, der høre under En redekasse. Især opgave 2.2:) Har virkelig brug for hjem - tak
  • Jeg skal finde den spidse og stumpe vinkel af vektorer og jeg k´ved ikke hvordan man gør

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til det her (opgaverne står op i højre hjørne af tavlen) og vil være glad hvis en kunne hjælpe mig med dem da jeg skal fremlægge dem på tavlen i morgen. :)
  • Hvorfor gider dne ikke og tegne sumkurve? (Maple) det haster

    Forumindlæg
    Jeg skal tegne sumkruve men det virker ikke og den gider heller ikke og tegne kvartilsættet, så kan nogen spotte fejlen?
  • Areal

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har vedhæftet en opgave. Jeg har ikke skrevet tekst eller noget men bare mellemregning og resultat.. Syntes bare det virker alt for enkelt at gøre det sådan?
  • Omskrivning

    Forumindlæg
    Hejj, Er der nogen, der kan hjælpe mig med at omskrive dette (opgaven er vedhæftet) på en simpel måde? :(( Har virkelig brug for jeres hjælp
  • Transformation

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål jeg virkelig ikke forstår... Er der nogen der kan hjælpe? Hvorfor er jernkernen lamelleret?