Søgning på: hitlers tale. Resultater: 15561 til 15580 af 59860
-
Differentiering
ForumindlægJeg ved intet om differentieringsregning. Derfor søger jeg hjælp herinde. Jeg håber du kan hjælpe mig med det. Y= x+15x+2. Har du en løsning, hvis ja, hvordan kommer du frem til det? på forhånd tak.:) -
Acceleration af togsæt
ForumindlægHej alle jeg sidder lige og basker med en lille fysik opgave, og er simpelthen kørt fast. Opgaven går ud på at finde den maksimale acceleration som et lokomotiv kan trække et togsæt i gang med. Hele togsættet befinder sig på en lige og vandret strækning og skal sætte i gang. Hele sættet (lokomo... -
Urbanisering
ForumindlægHejsa Alle sammen Sidder her og skriver geografi rapport, og så har jeg fået et spørgsmål der lyder: - Forklar begrebet urbanisering og dens 5 faser Og jeg kan ikke rigtig finde noget som jeg syntes er godt. Altså urbanisering er jo når en masse folk vælger at flytte ind til byen fra landet af. M... -
Trekant
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til opgave 2b og 2c i den vedhæftede fil: -
hjælp til 24timers bio eksamen
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved den 24timers bio eksamen , hvad er godt at sige, og hvordan skal man disponere det? -
Hvorfor hedder det C+
ForumindlægHvor for er det at det hedder C+ eller H+? -
De fleste celler er mikroskopiske, hvorfor?
ForumindlægDe fleste celler er mikroskopiske, hvorfor? Mange tak. :) -
Hvordan læser man op i old?
ForumindlægHej Jeg skal op i old d. 11 og har først læsedag i dag pga. eksamen d.7! Men er virkelig i tvivl om hvordan man læser op, tror måske jeg skriver for mange noter. Sidder med den skænne Ødipus nu.. åhh.. Men gode råd om eksamenslæsning i old, modtages med glæde.. Tak - Og held og lykke med jeres ... -
Hjælp til statistik
ForumindlægHej! Jeg skal snart op i statistik, og stødte på en opgave jeg ikke kunne løse: Samt datasættet der hører til: Jeg prøvede at opstille en ligning med invtime=α+βx+ei, og så ellers bare indsætte værdier (altså invtime=4.802+(-0.01685)*x+0.4899). Dog kan jeg ikke finde ud af hvad x... -
Problem med lille sætning
ForumindlægHej jeg er i tvivl om, hvordan man oversætter denne sætning til mundret dansk? Als Leiterin unserer Gruppe haben wir Fräulein Anna bekommen? Tusinde tak for hjælpen! -
hjælp
ForumindlægPå en bondegård er der 12 grise. En dag bliver de vejet, før de køres på slagteri. Grisene vejer: 90,2 kg 90,7 kg 90,9 kg 91,5 kg 89,8 kg 89,6 kg 91,3 kg 90,2 kg 91,5 kg 88,8 kg 98,7 kg 91,8 kg Beregn grisenes gennemsnitsvægt. -
hjælp det haster virkeligt meget.
Forumindlægethanol har den specifikke smeltevarme 109kJ/kg. Beregn massen af ethanol?. jeg kan ikke huske hvordan man beregnede det.... hvilke formel bruges det til? -
Om udtrykket er veldefineret
ForumindlægOm udtrykket er veldefineret (har mening). Reducer det i givet fald. 4√16 Man kan ikke reducere udtrykket, fordi regnestykket er ikke veldefineret eller tager jeg fejl? -
0 = 1= a?
ForumindlægHej derude. Der er noget, som ikke er klar til mig, når der står 0 = 1 = a. Texten følger herunder: Bemærkning 647 Hvis man udstyrer en mængde med ´et element a med de to ens kompositionsregler: a + a = a , og a · a = a, så er ({a} , +, ·) en ring med to ens neutralelementer 0 = 1 ... -
REDUCERE
ForumindlægDet ved jeg godt, men syntes ikke jeg for det rigtige resultat, så hvis en af jer li vidste det ville det være en kæmpe hjælp der er den x2 der driller mig lidt -
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det?? -
Førstegradsligning
ForumindlægJeg skal i en matematik opgave gøre rede for at denne ligning: (x-1)*(4x-8)=0 giver x = 2, men desværre kan jeg ikke få resultatet til det. Nogen der kan hjælpe? -
Vikinger og opdagelsesrejsende
ForumindlægNogen, der har idéer til perspektiveringsmuligheder til opdagelsesrejsende og vikinger? -
hvad er monotont
Forumindlægjeg har i min emneopgave skrevet at en funktion er monotont aftagende når 0 < a < 1, og funktionen er monotont voksende når a >1. jeg skal op til mundlig matematik imorgen, og ved min lære kan finde på at spørge, hvad det vil sige når en funktion er monotont voksende eller aftagende. ... -
partikelfysik
ForumindlægHvordan bestemmer jeg ladningen af en pi-meson i et magnetfelt? Jeg har fået et bobelkammerbillede og er helt lost... Kan nogen hjælpe?
