Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 15561 til 15580 af 187712
-
Danmark og tyskland
ForumindlægHej. Jeg sidder med min Sro og Jeg skal redegøre for danmark og tysklands økonomiske siturationerbegrundet for vækst beskeftigelsessituration og arbejdsløshed, og komparativt perspektivere dem med hinanden. Jeg har lavet alle matematisk udregninger, men samfundsfags delen driller mig lidt, så... -
Das Wunder von Bern?
ForumindlægEr der nogen der har en pæn referat af den ? -
Et lille brev
ForumindlægHej derude :-) Jeg har fået til opgave at skrive et lille brev udfra en tekst, jeg har læst. Er der en, som vil kigge det hurtigt igennem og se om der er nogle betydningsfulde fejl? Brevet er vedhæftet ( det er første opgave) Tak :-) -
Karakter
ForumindlægEr der nogen der ved hvad karakterkrav er til en optagelsesprøve på HTX. Jeg skal nemlig på optagelses prøve, og jeg vil gerne vide hvad den laveste karakter er for at komme ind på HTX :) -
skal afleverer opgaven imorgen...plz
Forumindlægønsker hjælp til den nedstående handelsbrev. Disposition Bekræfter modtagelsen af Götz`s brev. Finder udsigterne lovende. Bestiller de 4.000 værktøjskasser og gentager prisen, leveringsbetingelser og betalingsbetingelser. Levering inden 14 dage fra dato pr. bane. Stor efterspørgsel efte... -
kurz von frankfurt
ForumindlægHej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp -
Romantisk ironi? :)
ForumindlægJeg ved at min lærer vil være meget impornet hvis jeg kunne indføre noget med romantisk ironi i min opgave, men spørgsmålet er hvad er den egentlig forklaring på dette? altså jeg har en forestilling om at man skriver ironisk i forhold til romantikken, men hvad karakterisere romantikken, eller ro... -
mordet på Dollfuss
ForumindlægHavde Hitler noget med mordet på den østrigske forbundskansler Dollfuss at gøre? -
hjælp
ForumindlægEr der nogle fejl? jeg har engang været skuepiller - Ich habe sogar ein Schauspieler. hun fortalte ham, at hun engang har været skuespiller -Sie erzählte ihm, dass Sie einmal ein Schauspieler vi er løbet langt væk fra huset - Wir haben laufen weit Weg vom Haus han har troet, at han ha... -
1 kort sætning
ForumindlægHvad er denne sætnings korrekt oversættelse til dansk? "Da die Amischen Aussenstehende streng meiden, ist eine Entscheidung gegen die Kircke gleichzeitig eine Entscheidung gegen Familie und Freund" Da de amisch mente det var streng AUSSENSTEHENDE, er en beslutning mod kirken samtidig ... -
Er dette korrekt oversat?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet I tre dage har hun ikke meldt sig -
Das Brot/Die Küchenuhr
ForumindlægEr der nogen som har en analyse af "Das Brot" eller "Die Küchenuhr" skrevet af Wolfgang Borchert? Hvis ja, vil jeg meget gerne hente inspiration fra vedkommende. Du kan poste den herinde eller sende den til mig som besked. -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej Jeg står og skal lave en opgave om 1. verdenskrig, jeg har søgt på nettet og læst i lidt bøger og også fundet en del oplysninger om emnet. Men et spørgsmål jeg har lidt problemer med er: Hvad var Danmarks rolle i 1. verdenskrig? Jeg ved godt at vi var neutrale. Men hvis der er nogle som lig... -
livet under 2.verndeksrig
ForumindlægHmm.. Jeg fik lige et spg. som jeg gerne kunne tænke mig at forhøre mig nærmere om. Hvordan tror i at soldaterne, bl.a. SS- og SAfolket havde med at dræbe jøderne? -
9 i skrft. og 10 i mundtl
ForumindlægHej Er det egentlig muligt at få en lavere karakter i skriftligt, og få en højere karakter i mundtligt. har I oplevet noget lignende før- fx 10 i mund. og 9 i skrift? Kan det overhovedet lade sig gøre? -
rettelse af lille tekst (:
ForumindlægHEEEEEJ (: nogen der gider rette dette tekst.. ? nedenunder er det skrevet på dansk. (: på frhånd tak ................................................... Ines, Christoph, Verena und Stephan erzählen was sie tun für beschützen die Umwelt. Sie alle anprobieren zu helfen mit dass sorgen für nich... -
bøjning af legen
ForumindlægJeg er i gang med nogen stiløvelser, men nu er jeg gået i står, for jeg ved ikk hvordan man bøjer legen(lægge)?? Nogen der kan hjælpe?! -
International Økonomi!
ForumindlægHej Derude. Jeg har fået en opgave i International Økonomi, hvor jeg det handler om Nationalbankens opgaver. Hvad betyder det, når nationalbanken intervenerer på valutamarkedet? Hvad er valutareserven og hvilken rolle giver den ved intervention? I hvilke situationer intervenerer nationalbanken V... -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej, har virkelig brug for hjælp til dette afsnit af "Über Jugenderziehung" Das ist die Stufe der heroischen Jugend. Aus ihr wächst die Stufe des Freien, des Menschen, der Maß(målstok) und Mitte der Welt ist, des schaffenden Mechen, des Gottmenschen. In meinem Ordensburgen (partiskole... -
Film TV
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogen som ligger inde med nogle notater eller lign. om filmsproget etc. til matador, krøniken, edderkoppen, riget, klovn eller twin peaks? på forhånd tak
