Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15581 til 15600 af 45492
-
Tysk - bitte helfen.. von /zu - von / bis?
Forumindlæghvordan siger man "at udvikle sig fra at være stor til lille."er i tvivl om skal bruge "von.. zu.." eller "von.. bis"? -
Rødkål
ForumindlægHej jer derude,Jeg sidder med et lille problem. Hvilken effekt har rødkålssaften? Altså hvorfor virker den som indikator papir?Hilsen mig :D -
matricer...
Forumindlægjeg vedhæfter spørgsmålet. er der en der kan se hvad svaret er i c. , d. , og e. ? og kan komme med en lille forklaring til afkrydsningen. -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
redoxreaktion
Forumindlægska til skriftlig i morgen, så har lige et lille spg. oxidationsmidlet er det, det stof hvis oxidationstal stiger og reduktionsmidlet det, hvor det falder? -
oversættelse...
ForumindlægJeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem. -
Elektromagnetiske bølger
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål: Udbredes elektromagnetisk stråling altid med lysets hastighed, eller afhænger denne af det medie, det udbredes i (ligesom f.eks. for lyd)? -
Dolke-støds-legenden?
Forumindlægja.. er der nogle herinde der ved hvad dolke-støds-legenden er for noget? Jeg så det i en lille note til en kilde om 1.vk. Nogle der kan hjælpe? -
dansk rettelse
ForumindlægHej, jeg har skrevet en lille referat. Jeg håber, at der er nogen der har tid til at rette den. -
Oversættelse
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!! -
Tysk oversætning/analysering af 10 sætninger efter bestemt kendeord
ForumindlægHej er der nogle venlige sjæle der kan oversætte disse sætninger korrekt for mig? 1) Den gamle mand går 2) Den unge dame spiller 3) Det lille barn græder 4) De store børn løber 5) Den gamle mand ser den lille hund 6) Den unge frue tager den gule kop 7) Det lille barn spiser den kolde mad ... -
geometri
ForumindlægSidder fast og har brug for et lille hint til at komme igang med opgave 3.027 fra "eksamensopgaver i matematik" B-niveau.Håber på jeres hjælp. -
Hvordan finder jeg parablens forskrift?
ForumindlægHejsa! Kan nogen hjælpe med en lille opgave om at bestemme parablens forskrift som ligger i 1. kvadrant? -
hej det haster nogen der kan hjælpe meget vigtigt
Forumindlæghej er der nogen kan kan hjæpe mig med den lille opgave jeg kan slet ikke forstå den tusind tak på forhånd. :) -
beregning af udbytte
ForumindlægJeg har et lille problem meed at regne det teoretiske udbytte ud af en reaktion. Idet der er flere reaktioner. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette. tak -
opdrift i luft
ForumindlægHejDer er også opdrift i luft, er der ikke?Man medregner det oftest ikke fordi F-op for det meste er så lille i luft...er det rigtigt?Mvh. Maria -
global opvarmning
Forumindlæghej :D jeg er en dreng på 16 og jeg har et lille spørgsmål som du måske kan svare på :D Hvad er den kemiske forklaring på global opvarmning? -
Differentialregning- kort spørgsmål?
ForumindlægHey :) jeg er lidt i tvivl om denne funktions afledte funktion: f(x)= 1 /(x-2) et lille hurtigt spørgsmål :) - med et håb på et hurtigt svar :) -
Var der jøder i modstandsbevægelsen?
ForumindlægHej. Var der jøder i modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig? Hvis ikke, havde jøderne en anden lille gruppe sammen, hvor de kæmpede mod tyskerne? -
Retvinklet trekant?. HJÆLP?!
ForumindlægHej. har et lille spørgsmål: hvis man kun får oplyst siderne på en trekant, kan man så på en eller anden måde beregne om trekanten er retvinklet?Håber der er en der har lidt tid til at hjælpe:)
