Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 15681 til 15700 af 141843
-
geometri og vektorer
Forumindlæghej:) skal bruge hjælp til disse opgaver: -
hjæææææææælp
Forumindlægopgave 1: bestem: ?(1/tanx)dx benyt definitionen af tan og anvend substitution. ..................................................... opgave 2: funktionen f har lokalt maksimum i (2,3) og er løsning til differentialligningen y" = -x eller f"(x)=-x angiv en regneforskrift for f: ... -
svært ved differentialligninger
Forumindlæghej jeg har svært ved del 3 opgave 5 (frivillig) jeg har løst alle andre opgaver. del 3 har jeg fået i 1: 250 4: y(250)=10 -
Regression
ForumindlægJeg har fået en opgave på Mat B, hvor jeg skal bruge regression, men kan intet huske og sidder helt fast, synes at jeg har prøvet lidt af det hele uden at få noget svar. Opgaverne skal regnes i Nspire og er vedhæftet her. -
Oxidationstal
ForumindlægHejsa er der nogle herinde der vil hjælpe mig med 2 opgaver :) Tildel samtlige atomer oxidationstal i disse forbindelser: Opgave D) (NH4)2CO3 Opgave E) CH3CH2OH Tak på forhånd :) -
Mat B hjælp (gennemgang)
ForumindlægHej jeg har et problem med min matematik lærer vi forstår ikke rigtig hinanden, og hun er ikke så pædagogisk i sin gennemgang i timerne... Så derfor! Vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en gennemgang af hvordan jeg laver de 4 vedhæftede opgaver. Søger en trin for trin vejledning ... -
eulers ligning
ForumindlægAntag at f er en C1-funktion. Vis ved at bruge kædereglen, at f opfylder Eulers ligning: x*(df/dx)+y*(df/dy)=k*(f(x,y) Jeg er desværre helt tabt på denne her opgave, er der nogen der kan hjælpe? -
Nogle der har lavet denne Danske stil?
ForumindlægHar brug for lidt inspiration til føglende stil, så hvis nogle skulle ha' stilen liggende på computeren, eller han huske noget om den ville det være rigtig fedt :o)Stilemnet er en analyse og fortolkning af Mette Thomsens' "Fossiler" fra antologien "kærestefolk".Har nog... -
lus's udvikling
ForumindlægHey fik lige stukket en opgave i hånden her:Et lusepar har det så godt, at hunne lægger 10 æg om dagen.Det varer en uge før de klækkes.De nye lus kan selv lægge æg, nårde er en uge gamle.A: Hvor længe varer det, før antalletaf lus er 1000 doblet?B: Hvornår er der en million?Hvordan fa'en løse... -
brug for hælp til srp i historie og biologi.
ForumindlægHej. Er der nogen derude som lige kan læse min srp-opgave igennem? og komme med gode råd og kritik, for jeg er simpelthen kørt helt og aldeles fast, og jeg har en ide om at det skyldes at jeg ikke føler mig sikker på det jeg har skrevet indtil videre. på forhånd tak. -
Ghostwriter
ForumindlægHej alle.Søger en ghostwriter til min danske stil - mod betaling - , da jeg pga. familiære årsager er kommet lidt bagefter med afleveringerne. Opgaven er til 2.g niveau og skal være til absolut topkarakter. Smid din mail, så snakkes vi og jeg sender opgavebeskrivelsen. Venligst ingen moralprædike... -
hjælp til Biologi!
ForumindlægHej Jeg har lige lavet en opgave omkring Machado-joseph desease, men der er stadig nogle ting jeg usikker på, så det kunne være rigtig rart hvis nogen kunne se den igennem og muligvis rette den, helst nogen som er styr på deres biologi. er sikker på der er mange kloge hoveder herinde, som kan fin... -
Gør mig en tjeneste?
ForumindlægJeg sidder ved kærestens comp, som er dum. Jeg skal bruge de to engelsk opgaver som findes når man søger på "The wife and a half", men jeg kan ikke få dem åbnet i Word programmet. Så er der ikke en der er sød at downloade dem, gemme dem og derefter sende dem til min mail? Det er virkeli... -
Rettelse af matematik aflevering - HASTER!
ForumindlægHej kloge hoveder Jeg tænkte, om der var en sød sjæl derude, der kunne rette min emneopgave om Differentialregning og Trigonometri? Gerne med det korrekte svar efter kommentaren :) Jeg har vedhæftet opgaven nedenunder, og så vil jeg vedhæfte min besvarelser i form af skærmbilleder i de følgende... -
Frontperspektiv
ForumindlægHej har en opgave hvor jeg skal finde dybden i et rum. Jeg skal tegne frontperspektiv. Rummet er 4m bredt 2,6m højt og har en øjenhøjde på 1,6m og en dybde på 5,5m. Hvordan finder jeg dybden i rummet? har grublet med den i snart over en uge og kan ikke Få tingene til at passe. Håber virkelig ... -
to spørgsmåle. (:
ForumindlægHeeej. Jeg sidder og er i gang med at lave samfunds lektier, men der er lige to spørgsmåle som jeg ikke ved hvordan jeg skal svare på. Har i måske nogen hjemmesidder jeg kan læse om det?? 1. Beskriv de tanker og forold i verden og i Dk, som går forud for indførelsen af demokratisk styre i D... -
hjælp til emne af det internationale område
ForumindlægHey studier :) Jeg står lidt i et dilemma, nu hvor vi på hh 3 år skal til at skrive DIO (opgave i 'det internationale område') Jeg har valgt fagene international økonomi og Dansk. hovedemnet skal være baseret på bæredygtighed, og jeg er i tvivl om hvad jeg skal skrive for at kombinere ... -
Help me
ForumindlægHejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde informationer om Agent orange? Det kemiske våben der blev brugt under Vietnamkrigen af det amerikanske militær. Jeg ved den indeholder dioxin, men hvordan den påvirker kroppen kunne jeg ikke finde noget om. er der nogen der kan hjælpe? Og hvis ... -
Diskussion (DIO)
ForumindlægHej Jeg skal jf. min problemformulering til sidst lave en diskussion. Mit spørgsmål er så om man i en diskussion i en opgave godt må inddrage nyt stof? Atså havde det været en konklusion måtte jeg jo ikke.. Håber det er til at forstå eller så skriv, så skal jeg prøve at omformulere.. På forhå... -
ligninge stykker
ForumindlægNogen der er søde, og gider hjælpe mig med disse her 5 opgaver? For jeg kan ikke lige helt finde ud af dem, har prøvet at regne dem ud i lang tid. -(2x-6)+(-x+7)=7 3(2x-9)+2(3x+4,5)=0 -(4x-6)+3(2x-4)+3=0 (5-2x)+8(2x+4)+5=0 2(x-5)+3(2x-9)=-5
