Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15701 til 15720 af 176853
-
før dansk skr. eksamen
Forumindlæghej... jeg opretter denne tråd for at alle 3'gere på stx, lige kan give hianden de sidste råd for forberedelse osv. inden vi skal til dansk eksamen i moregn :P skriv hvis i har nogle fede analysemodeller eller hjemmesider man kan få glæde af at læse igennem før man sidder og sveder imorge... -
Dansk eksamen, SPØRGSMÅL!
ForumindlægHejsa alle. I dag har jeg lige været oppe til dansk eksamen, 3g, og fik 10. Men problemet er, at jeg trak et digt af Tom Kristensen, Et blomstrende slagsmaal, som vi engang havde arbejdet lidt med i klassen, men den stod IKKE på pesumlisten. Min oprindelige lære er sygemeldt, så hun var ikke min... -
Noget eksamen i morgen
ForumindlægHej. Jeg har min 24 mins eksamen i morgen på C. Men det jeg er i tvivl om, er nok sådan meget hvor meget de har af forventninger til teori ? Det jeg mener, er hvor teorien er teori ? F.eks. hvis vi nu er i social psykologi, og har noget om grupper. Ville det så være teori at snakke om, om gruppen... -
Consejos buenos - vamos a ir a Gran Canaria!
ForumindlægHola! Muy pronto voy a ir a Gran Canaria con un buen amigo. Estoy escribiendo este aviso en español porque espero que haya algunos españoles aquí que pueden darnos algunos consejos de lugares interesantes en Gran Canaria. Vamos a vivir en la costa del sur en una ciudad que se llama Bahía Feliz. ... -
bevis formlen for a i eksponentiel udvikling
ForumindlægHej.. Jeg sidder og skal bevise, at formlen for at finde a i en eksponentiel udvikling, er a = x2-x2 kvadratrod af y2/y1 Jeg har så fundet i et anden indlæg at jeg skal: Indsætte punkterne (x1, y1) og (x2, y2) i forskriften for en eksponentiel udvikling f(x) = b * a^x Så får jeg følgende ... -
angiv vektor der er ortogonal på a og b
Forumindlæghvordan angiver man en vektor der er ortogonal på a og b når a= (1,2,4,) og b=(2,1,1) -
Eksamen i historie - kilder
ForumindlægNu er kildeanalyse ikke noget af det vi har brugt mest tid på i min gymnasietid (desværre for os som skal op i det). så er der nogle her som har nogle gode "redskaber" i arbejdet med en historisk kilde?? -
eksamens opgave matematik 1997
Forumindlægdet skæve tærn i pisa er 55,2 meter højt og afviger 4,27 meter fra lodlinjen beregn den spidse vinkel (hældningsvinklen) som tårnet danne med lodlinjen tårnet har ikke altid været lige så skævt som nu hvor meget afveg tårnet fra lodlinjen da hældingsvinkle kun var 1,0 grader nej ne... -
Spørgsmål vedrørende dansk eksamen
ForumindlægEr det rigtigt at jeg har ca. 7-10 min at analysere min tekst grundigt, fortolkning og perspektivering osv. + læse mit oplæsningsstykke? - og kan man kan vælge at læse et stykke op fra sit eget prøveoplæg? Hvordan forgår det så efterfølgende? Hvad vil lærer og censor snakke om? -
Hjælp eksame identitet og roller
ForumindlægHej allesammen er der nogen der kender en gode novelle som har temaet identiet og roller?? På forhånden tak :) håber nogen kan hjælpe.. meget vigtigt -
Eksamen i folkeskole 2
ForumindlægOkaij, jeg skal op om en 2 timer nu. nogle der kan give nogle gode råd til, hvordan man skal udnytte sin forberedelses tid? tak på forhånd :D -
Dansk mundtlig eksamen - varighed?
ForumindlægHej alle sammen. Ja, overskriften siger lidt sig selv: Jeg skal op i dansk mundtlig snart (jeg går i 9. klasse i folkeskolen) og jeg har for længst trukket emne og lavet min synopse. Lige pludselig er jeg bare blevet i tvivl om hvor lang tid det er man skal bruge på at fremlægge? Jeg ved jeg har... -
Historie eksamen - Det store Boom
ForumindlægHej, Jeg sidder lige pt midt i en 24 timers historie eksamen i 3.g. Jeg har trukket, Det store boom. Velfærdsstaten bliver til og kommer til debat. Jeg har læst mine bilag igennem, men har dog svært ved at se hvor jeg kan bruge noget konkret historie dag jeg syntes de ligger mere op ad en ... -
Synopsis engelsk eksamen
ForumindlægHej alle derude (: ! Jeg går i 9. klasse, og skal snart op til mundtlig engelsk eksamen. Til den mundtlige eksamen, skal man have en synopsis med sig. Jeg har lavet overskrifterne såsom; Why did i choose this topic, who is this person, my opinion about him. så er mit spørgsmål så bare, under... -
f (x)=b*X^a
Forumindlæghej.. energibehover som funktion af fuglens vægt, kan beskrives ved en funktion af formen: f (x)=b*X^a hvordan kan jeg så bestemme tallene a og b ? håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej .. på forhånd mange tak.. -
AT eksamen metoder
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i AT, og vil virkelig gerne have styr på metoderne. Jeg har om Aztekerrigets undergang med fagene biologi og historie, hvor jeg ser på sygdomme osv. som påvirkede undergangen. Så her er mit spørgsmål: Hvordan anvender jeg den naturvidenskabelige metode uden at have ... -
Engelsk eksamen - Folkeskolen - Forslag
ForumindlægSom sædvanligt skal niende klasses elever i folkeskolen op til den mundtlige engelsk eksamen- og derfor vil jeg gerne høre, om I har nogle forslag til, hvilket emne jeg kunne vælge at have om, da jeg selv er mere eller mindre blank på det område. Er der nogle bestemte emner som censorer rigtig go... -
At trække økonomi til eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg skal til samf eksamen på torsdag, of krydser virkelig fingre for at jeg ikke kommer op i økonomi. Men men.. Hvis uheldet skulle være ude, hvordan kan jeg så forvente at spørgsmålet kommer til at lyde? Og hvad er det så man trækker - kan det godt være en artikel, eller er det noge... -
DIO eksamen - Hjælp mig med 3 spørgsmål
ForumindlægHej folks. Jeg står og skal til DIO eksamen her på torsdag d. 17 december og jeg har nogle sætninger jeg ikke ved hvad betyder i min vejledningen angående eksaminationen: - Begrundelse for de valgte faglige problemstillinger - Redegør for fags særlige kendetegn og bidrag til udfoldelse af proble... -
Ufuldstændig DHO og mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Sidste måned siden da jeg skrev min DHO regnede jeg lidt forkert på tiden og afleverede derfor en opgave på 10.700 ud af de mindst 12.000 anslag (med mellemrum). Udover at mangle nogle anslag, har jeg heller ikke sekundære kilder med. (dumt. men det var det bedste jeg kunne yde på det t...
