Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 15741 til 15760 af 26355
-
hjælp til oversættelse
ForumindlægEr der nogen der har tid til at kigge på min ovesættelse af en kort dansk tekst? Tak -
Rigtigt oversat?
Forumindlæg1. Jeg plejer at holde ferie i Italien 2.Hans forældre arbejdede hårdt hver eneste dag i deres liv. 3.de hadede at gå i skole, og i dag var en særlig dårlig dag. 4.katten var blevet dræbt af en stor hund. 5.De mødtes for ti år siden, og da de havde kendt hinanden i fem år, giftede de sig. 6.Jeg v... -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
ret fejlen?!
ForumindlægHej alle sammen. vi har en aflevering for, find fejlene. a) The girls shook their head and leaved the room b) The mother fells torn in her love for her children c) My worst meal ever was one friday night when I was on a fast food restaurant d) They had buyed the Christmas presents for there par... -
Biord : /
ForumindlægEr der nogen der gider rette disse sætninger. Der skulle enten indsættes tillægsord eller biord. Hvis I har en god regel for, hvordan man finder ud af, om der skal -ly på, så må reglen MEGET gerne skrives :D tak.. 20. Our holiday cottage is fully equipped. 21. Unfortunately the sea is heavily pol... -
Større Skriftlig opgave
Forumindlæger det en dum ide at bruge wikipedia som en af sine kilder? -
Plot to grafer i maple
ForumindlægHej. Overskriften siger det meste. Hvordan plotter man to grafer i samme koordinatsystem i maple? -
Sprogrejse med EF
ForumindlægJeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale? -
en kort sætning. Lidt usikker
ForumindlægHej, jeg skriver et essay, men jeg er ikke helt sikker om sætningen er skrevet rigtig. Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd. Nr. 1 Today we feature a wide range of options than 100 years ago. Eller: Nr. 2 Today we feature a wide range of options than for 100 years ago Hvilke... -
Økonomi
ForumindlægJeg skal ligesom så mange 3g'ere rundt omkring i landet snart til at skrive Studieretningsprojekt, så jeg er så småt gået i gang med at overveje, hvad jeg skal skrive om. I samarbejde med mine lærere har jeg besluttet mig til at skrive i fagkombinationen matematik/samfundsfag. Som overordnet ... -
Amerikansk politik - Samf/Hist
ForumindlægHej Har valgt at skrive studieretningsprojekt i Samfundsfag A og Historie A Jeg har valgt at emnet skal hedde Amerikansk politik. I starten ville jeg skrive om det igangværende valg, men synes det er svært at komme ind på historiedelen, og finde materiale til den del. Jeg har snakket med min lære... -
Diagram, Word 2007 !
ForumindlægNogen der ved hvordan, man sætter værdi på diagrammet i word 2007 ? -
How to say debatfyldt emne på tysk
Forumindlæghar prøvt at søge det i ordbogen.com und so weiter, men var lidt for uheldig. -
Civilingeniør - Diplomingeniør ?
ForumindlægHej alle Jeg ville gerne lige stille 2 spørgsmål, da jeg jeg er lidt usikker. - Hvad er forskellen mellem Civilingeniør og diplomingeniør når det gælder bygning ? - Hvad er adgangskravene på vidergående uddannelse af civilingeniør ? Tak Tak på forhånd. -
fejlmelding på \my
ForumindlægHej Jeg vil gerne skrive det græske bogstav my, men jeg får en fejlmelding hver gang. Det jeg synes er underligt er bare, at jeg ikke får fejl hvis jeg f.eks. skriver \kappa eller \iota. hvad er det er er galt? -
Hjælp
ForumindlægHej jeg skriver her. fordi jeg gerne vil ha lidt hjælp. Jeg skal til optagelseprøve HF her om 2 dage. Er rigtig nervøs, nogen som ved hvordan det kan gå godt. Altså hvordan det vil gå bedst. Noget man skal huske? -
Matematik C til bachelor i sprog
ForumindlægHej folkens Jeg har kun matematik C fra gymnasiet. Er det muligt at blive optaget på en bachelor i et sprogfag med matematik på C niveau? Eller er B et minimumskrav? -
1,2-dihydroxybenzen
Forumindlæger 1,2-dihydroxybenzen det samme som catecholase? -
Crispr/ Cas9 teknologi
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med hvad er CRISPR/Cas9 teknologi og hvordan det virker. Håber der er nogen, der kan hjælpe mig. Det er meget vigtigt at jeg har styrer på det. -
Hudkræft
ForumindlægHej, jeg er i gang med at lave en biologi-opgave, og jeg har svært ved at forstå, hvordan UV-strålinger er med til at danne hudkræft, og processen over, hvordan kræft bliver dannet i huden
