Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15781 til 15800 af 48931
-
College
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad gymnasie hedder på engelsk?Altså hvad er:High School:College:Og hvad svarer de til i det danske sytem? -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
Hjælp
ForumindlægHej. Det danske ordsprog "enhver mand er sin egen lykkesmed", hvordan oversættes det til engelsk som et ordsprog. På forhånd mange tak. Venlig hilsen Bjørkvig -
bandeord :S
ForumindlægHej.. Hvordan siger man: du kan rende mig i røven? på engelsk? Er det : bit my ass? håber der er nogle som kan svare for skal bruge det til en opgave i skolen. :) -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
Dansk synonymordbog på nettet.
ForumindlægHeej (: Er der nogen der kender en dansk synonymordbog på nettet som er gratis at bruge ? Hvis det er må den også godt kunne tage engelske? Hlsen Astrid xD -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Hvordan siger man dette ord på tysk...
ForumindlægHvordan siger man, Skydespil på tysk? har slået det op men kan ikke finde ordet og google oversæt har jeg også prøvet men så siger den bare Shooter, og det er jo engelsk :S? -
Everyone/Everybody?
ForumindlægVil gerne vide, hvornår man anvender everyone/everybody i engelsk. Her er et eksempel : Alle ved, at det ikke er sundt, men ingen ændrer deres livsstil. Tak -
Analyse og fortolkning af Ernest Hemingway People of sein
ForumindlægHej alle sammen, er der en der ude som ligger med en opgave omkring denne historie på engelsk. Du kan også nøjes med at forklare handlingen? -
AT i Psykologi
ForumindlægJeg skriver AT i Psykologi B og Engelsk A. Mit emne er autisters kommunikationsvanskeligheder. Jeg bruger Hans Aspergers teori om det autistiske menneske, og en teori af Simon Baron Cohen: "Theory Of mind." Min vejleder havde først sagt at jeg brugte psykologi som et samfundsvidenskabe... -
Bogen en-to-tre-nu !
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med en analyse til bogen en-to-tre nu! ? - Spørgsmålene : Find 3 steder i bogen der vuser hvordan hans sport hjælper ham med troen at det vil ende godt? Hvad er det for en fortæller? Jeg tror det en 3 personfortæller , dog ikke 100% sikker? men 99% sikker. - Hvordan bliv... -
Fransk - - > Quebec
ForumindlægHey...jeg skal skrive om Quebec på fransk...så ville jeg høre om der var nogen der kunne give mig et godt link på fransk, der indeholdt diverse ting såsom kultur, geografi, demografi, industri, sport osv...hvis det ikke kan lade sig gøre på fransk, så vil et dansk site også være brugbart....tak f... -
hjælp
Forumindlæghej jeg skal til eksamen ingen længe og jeg har smistede nogle oplysinger/notater jeg har skrivet gennem året.. så håber at du/i kan hjælpe mig.. skal bruge noget om "destillation af råolie" "cracking" og noget om "sport i fysik"håber du vil hjælpe det er meget vigtigt -
Genitiv, s eller of??
ForumindlægJeg er ikke sikker på at jeg har gjort det rigtige her.. nogen som kan fortælle mig om det er den rigtige genitiv jeg har brugt de to steder??The U.S greatest football player and the sports star of the whole nation through times. -
Hvordan er gymnasium? :D
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Haster
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en opgave om idrætspædagogik. Et af de sidste spørgsmål lyder: Kom med et bud på en samfundudvikling, hvor idrætspædagogik ville være berettiget? Og nu er jeg i tvivl om, hvad jeg egentlig skal give bud på. Er det som jeg skal give et bud på hvordan samfundet skal udvikle sig... -
PROJEKTEMNE HJAELP
Forumindlæghej vi er gaaet i gang med projekt i 9. klasse og vores overemne er "Forandring & konsekvens" og de emner vi har faaet forslaaet er rimelige kedelige efter min mening og hvis det kan hjaelpe interesserer jeg mig for fodbold, sport og U.S.A! men mest fodbold :-) -
YES - en uge er gået
ForumindlægSÅ er jeg her igen. Med intet mindre end godt nyt! For jeg har overlevet en uge hvor jeg har overholdt alle nytårsforsættene; jeg har lavet mine lektier, jeg har gjort mit for at hæve min karakter, og jeg har gået til sport. Og ved i hvordan; DET ER FERIE!! HAHA godt nytår -
Tysk Disposition
ForumindlægHej! Jeg har trukket ''Sport/freizeit'' til min mundtlige tysk eksamen, og jeg har ingen anelse om, hvad jeg kan skrive i min disposition, jeg tænker lidt ''unge i hverdagen'' som underemne. MEN HVORDAN SKAL DEN SKRIVES?? HJÆLP! SKAL AFLEVERE MANDAG :(
