Søgning på: hitlers tale. Resultater: 15821 til 15840 af 59860
-
Stigning 1,9% pr år
ForumindlægJa jeg har den her opgave som spørger mig om, hvad prisen forventes at blive hvis udviklingen fortsætter over en årrække som forventet på 1,9% ? -
OMG! HJLÆÆÆLP!
ForumindlægHar kigget på den her opgave i en time snart, men er stadig ik kommet nogen vejne.. Min opgaver lyder: ÅR: ANTAL BIOGRAFSALE: 1999 345 2000 350 2001 361 2002 358 2003 379 2004 380 Bereg... -
Retssyn?
ForumindlægHej folk. Er der nogen, der kender definitionen på retssyn? Jeg kan ikke finde det nogen steder. Vh. Kristine. -
Tysk eksamen - haster!
ForumindlægHej. Jeg har trukket teksten "Oya" på b-niveau stx, men sidder nu og er lidt i tvivl. Hvad forventer lærer samt censor at jeg har med i min analyse? Er helt på bar bund - er det sådan noget med lidt karakterisering af personerne og hvilken tid det foregår i, eller hvad? :) Mvh. Maja -
Kinas økonomiske udvikling på lang sigt
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen om to dage og skal forsvare en rapport om Kina og dens økonomiske udvikling. Jeg har valgt at forlænge rapporten med at fortælle om Kinas udvikling på lang sigt idet jeg ikke er kommet på det i rapporten. Men, men, men jeg ved ikke hvilke model jeg skal bruge til at bes... -
Pride and Prejudice - SRP
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at skrive SRP opgave om hhv. Jane Austens Pride and Prejudice og Nynnes dagbog. Men efter at have været i gang i nogle dage og ikke rigtig har fået til et gennembrud, er jeg blevet i tvivl om de helt elementære ting omkring Pride and Prejudice. Bl.a. fortæller-rollen gener... -
Nazi Sabotage film
ForumindlægHej SP Jeg leder efter en film fra historie faget som omhandler en gruppe danskere som udfører sabotage mod Nazi Tyskland og til sidst ender med at blive henrettet. Kan huske ordet feltmadras indgik på et tidspunkt, men ellers ikke så meget mere. -
Geometrisk algebra
ForumindlægHej! Sidder lige midt i en SRP skriveperiode, og har et spørgsmål angående min redegørelse. Jeg skal redegøre for principperne i geometrisk algebra, og da jeg ikke var klar over svaret, spurgte jeg min vejleder til råds og han hjalp mig videre ved at sige, at jeg kunne finde ud af hvad Euklids re... -
Are this correkt?
ForumindlægThey spent a lot of time together he painted two pictures they flew hundred of ............ -
Ligninger
ForumindlægHvordan regner man ligningerne 4x-7=41 ud? 10/x=5 (læg mærke til at ''/'' står for brøk streg. Også er der også denne her 2*2s+3*2r+4*2t-5r Ik kun giv svaret også giv forklaringen på hvordan du har regnet den ud.:) -
Hvilken stil??
ForumindlægHej! Er der nogle som har prøvet at gennemføre FSA 2010 i engelsk og tysk? - Kan I så ikk fortælle hvilken stil det er man skal skrive? Altså, hvad de to stile handler om? -
Gitterligningen
Forumindlæger der en der kan sige mig hvordan gitterligningen ser ud? -
Mangler hjælp til noget færdigheds regning
Forumindlæg1) Hvad koster 350 pund til kurs 1400? 2) Gør overslag 41,5 kg á 18,95kr. koster ca_____________? kan simpelthen ikke finde ud af sådan nogle regne stykker vil du ikke hjælpe? -
Reducér
ForumindlægJeg har fået stillet til opgave at reducere nogle udtryk, men er meget i tvivl om hvordan jeg gør da opgaver ligner hinanden meget. (t*2)^3 * 0,5 4*(0,5t)^2 (t * 2)3 * 0,5 4(0,5t)2 det to sidste opgaver er ikke opløftede, på forhånd tusind tak hvis du vil hjælpe :) -
Hjælp til ligninger
ForumindlægHej alle jeg har problemer med 3 opgaver som jeg ikke ved, hvordan man skal løse. Er der nogle gode matematikker som kan hjælp mig?? Det er 3 forskellige ligninger (Numerisk, Uligheder, intervaller) a) |x-4|=2x+3 b) 2x/(-5)+4<x+8 c) √(x+1)=(-2)/x -
uligheden
Forumindlægjeg forstår det ikke -
Chancer for at blive optaget på Humbas
ForumindlægHej allesammen. Jeg går med denne her irriterende klump i mave grundet at jeg venter svar fra studiet om ca. 2 uger. Jeg har søgt ind på HumBas på Ruc. Sidste års kvotient lød på 6,5 med 564 optagne. Mit snit er på 7,1 med justering og det skal siges at der i år er en stigning på 2,5 i ansøgert... -
Værdimængde
ForumindlægJeg har regneforskriften. f(x)= -0,25x+3,25 Hvordan finder jeg værdimængden? Jeg har tegnet den som graf, men ved ærligt ikke hvad værdimængden er. -
Er det rigtigt?
ForumindlægHvad koster 250 franc i danske kroner.Til kurs 459,53 250*459,53/100=1148,825 afrundet 1148,83 Er det korrekt? Tak på forhånd. -
Terminsprøve - karakterer
ForumindlægHej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je...
