Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 15961 til 15980 af 56550
-
Herodot hjælp det
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med herodot perserkrigen, jeg har læst den hele og kan godt give et referat, men det er så også det. for ved ikke hvad jeg skal sige om den til min eksamen. Har ikke noget problem ved platon og finde ting og snakke om men herodot er helt vildt svæ... -
This is my England
Forumindlæghar nogen af jer læst teksten?og har en idée om hvad for en text er? er artikel?der står "is based on an interview with Andrea levy" men den er så lang at ser ikke ud som en artikel -
HJÆLLLLLLLLLLLLLLP
ForumindlægJeg skal op i mundt fysik i morgen, og vi skulle læse næsten hele vores 9.klasses fysik og kemi bog....Men jeg har ik læst EN SKID:?...ved nogen hvad jeg skal gøre????? HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPP plssssssssssdet er imorgen jeg skal!! -
Romantiske kodeord/guldhornene
Forumindlæg.. hej jeg har fået besked på at finde romantiske kodeord i digtet guldhornene... nogle der evt. kan hjælpe lidt :) -
Lyder det godt?
ForumindlægYou shall respect each other’s opinions, its really important. Everyone may have her own opinions, but you shouldn’t assume, that they have the same opinion like, you. -
Kort tekst -rettelse
ForumindlægJeg skriver et resumé af en artikel. Resumeét skal fylde mellem 70 og 85 ord. Nu fylder det kun 48. Jeg beder om rettelse til min nuværende tekst. Og evt. hjælp til noget mere tekst. HASTER skal afleverer imorgen.Artiklen kan læses her:http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/07/... -
PLEASE Rette!
ForumindlægMin engelsk opgave skal aflevers inden klokken 24 i nat (via mail), så ville vide om nogle her inde fra havde mulighed fot se den igennem for fejl? Den fylder ikke særlig meget! PLEASE! Den er enorm vigtigt! Opgaven: http://peecee.dk/?id=23168 Håber virkelig at i vil se på den, det er død vigti... -
1.g HHX Mat b årsprøve hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i matematik b i 1g på hhx. men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig. Så hvis der er nogle der sidder tilbage med noget der måske kunne hjælpe, så pls skriv. -
Fysik & Kemi FSA 2012
ForumindlægHejsa :) På tirsdag skal jeg op til FSA i Fysik/Kemi. Hvordan har i forberedt jer? Og har i nogle gode råd? -
> Gør det om ..
ForumindlægVil I være meget søde og gør denne teks om ? , altså der skal næsten stå de samme ting, men bare lidt anderledes..: Our vision of the future is to sell more fat-free food, which baguettes, focaccia bread and chicken wraps to bring more people in our restaurants. McDonalds will pursue expansion i... -
Nogen der vil oversætte dette?
ForumindlægDe havde ikke spist noget i næsten 4 dage. Det var et mirakel at de kunne overleve, helt utroligt. Jeg stillede dem masser af spørgsmål men de var ikke i stand til at svare på dem. De blev undersøgt af lægen alle 6 for at sikre at de var i god behold. Pigen Jelina og Michael skulle indlægges ford... -
hjælp, skal have 13 til den sidste eksamen for at bestå
ForumindlægHejsa, jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan give et par gode råd, jeg har været så uheldig at dumpe mange af mine eksamener og nu står jeg og skal have 13 til den sidste, som er en historie eksamen :-( hva pokker er der lige at gøre?? -
Bestemmelse af fjederkonstant
ForumindlægHej. Jeg har redegjort for en model for en udæmpet harmonisk svingning og en dæmpet og lavet forsøg med dem med en fjeder. De skal nu eftervises vha forsøgene. Det har jeg til dels gjort men vil gern finde k eksperimentelt og teoretisk. Jeg har gjort det for den udæmpede svingning. Eksperimente... -
Beregn radius
ForumindlægFind radius r i en isvaffel, der rummer 2dl og har højden h=15cm Her ved vi, vi skal bruge denne formel: v=(1/3)*π*r2*h Nu skal jeg isolere r2 Kan I evt. hjælpe mig, med mellemregningerne? På forhånd tak for hjæpen. :-) -
logaritme ligning
Forumindlægjeg håber nogen kan forklare mig hvordan den opg. skal løses: 23x/4x = 10 -
Oplysningstiden - centrale ting
ForumindlægJeg har lige været opppe og trække til historie, 24 timer. Jeg trak Oplysningstiden.,. Hvad er de vigtigste ting derfra? -
Uforståelig srp karakter
ForumindlægJeg fik srp karakter tilbage i aftes, min karakter blev 02 vilket jeg endelig har svært ved at forstå, eftersom at jeg har haft optil flere folk(famlilie og venner) fortælle mig at min opgave var ret god. Så det kom lidt som et shock at jeg fik sådan en lav karakter. Ville nogle af jer have mugli... -
Rigtig formel?
ForumindlægGælder dette? : hvis: y=b*a^x er: x= ln(y/b)/ln(a) -
Tips til billedkunst C eksamen?
ForumindlægHar I nogle tips til at gå til eksamen i billedkunst på c-niveau? Er rigtig nervøs, da der stort set ikke er noget at forberede hjemme... Vi skal bare læse pensum og så trækker vi et spørgsmål til eksamen og får en times forberedelsestid, hvilket jeg ikke føler er specielt meget:/ Vi har et bill... -
Differentialligning
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan hjælpe og lede mig på vej til det rette svar? Bestem den funktion f(x), der er løsning til differentialligningen f 9;(x)=3/x , x>0 og hvis graf går gennem punktet (e,5) Jeg håber i kan give mig lidt forståelse for, hvordan det ...
